2018. augusztus 25., szombat

Rapid könyves tag

Sziasztok Molyok ! 

A mai bejegyzésben egy könyves taggel érkeztem, a Rapid könyves taggel, amit az Inside my head Youtube csatornáján láttam. Megtetszett, ezért úgy döntöttem, hogy most meg is csinálom.
Jó olvasást hozzá !

Képtalálat a következőre: „könyvek”

1. Ebook vagy fizikai példány?
Szeretek e-könyveket is olvasni, de most mégis a fizikai példányra szavaznék, mert azt kitudom rakni a polcomra, és gyönyörködhetek benne.
2. Puhatáblás, vagy keménytáblás?
Puhatáblás, mert az olcsóbb, nagy úr a pénz sajnos. :(
3. Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Könyvesbolti, mert ott összetapizhatom az összes könyvet, mire végül eldöntöm, hogy mit is veszek. Biztos szeretnek engem a könyvesboltokban. :D
4. Trilógiák, vagy sorozatok ?
Egyértelműen trilógiák. Nem szeretem ha egy történetet a végtelenségig húznak. Persze, azért szeretek sorozatokat is olvasni, de rám inkább jellemző, hogy trilógiába kezdek bele, mint sorozatba.
5. Hősök,vagy Rosszfiúk ?
Hősök, valamiért én mindig a jó oldalt választom inkább, még akkor is ha tetszenek a rosszfiúk is.
6. Egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál ?
Ruta Sepetys Árnyalatnyi remény című kötete.
7. Ajánlj egy alulértékelt könyvet ?
Huh hát ide nagyon nehezen találtam könyvet, de végül is én ide Móricz Zsigmond Légy jó mindhalálig könyvét mondanám, mert Molyon csak 73%-ot ért el, de szerintem többet érdemelne. Nekem nagyon tetszett.
8. Az utolsó könyv, amit befejeztél?
Robin O' Wrightly Emlékkönny című kötete.
9. Az utolsó könyv, amit megvettél ?
Lőrincz L. László A kicsik kötete.
10. A legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Papír zsebkendő.
11.Használt könyvek: igen, vagy nem ?
Természetesen igen. Én nagyon szeretem a régi könyveket is olvasni, azoknak van valami különleges varázsuk. Antikváriumba pedig nagyon szeretek járni, és jó sok könyvet beszerezni ott. :)
12. Top 3 kedvenc műfaj ?
Romantikus, fantasy, történelmi.
13. Kölcsönzés, vagy vásárlás ?
Ez a pénztárcám vastagságától függ, mert szeretek könyvtárba járni, de könyvet venni is. Na jó legyen a vásárlás, mert az már legalább az enyém.
14. Karakterek, vagy cselekmény ?
Karakterek, mert ha a szereplőket nem tudom megszeretni akkor tőlem lehet bármilyen izgalmas a könyv cselekménye úgy is lefogom tenni.
15. Hosszú, vagy rövid könyvek ?
Imádom a féltéglákat. :D Szeretem, ha a történetben a szereplők karakterfejlődésen mennek át, és azért egy vastag könyvben sokkal jobban tud teljesülni ez, mint egy rövidben.
16. Hosszú, vagy rövid fejezetek ?
Rövid fejezetek, mert gyorsabban tudok a könyvvel haladni.
17. Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut!
Harry Potter, Büszkeség és balítélet, Az igazi
18. Könyvek, amik megnevetettnek, vagy megsiratnak ?
A nevettetős könyvekhez mondanám az Erelmet, és Leiner Laura könyveit. Több könyv még nem nevetettet meg annyira, hogy emlékezzek is rájuk. Sírós könyvek az Emlékkönny és a Mielőtt megismertelek.
19. A mi világunk, vagy kitalált világok ?
Kitalált világok, mert én nagyon szeretek felfedezni új világokat.
20. Hangoskönyvek: Igen, vagy nem ?
Még nem nagyon próbálkoztam velük, tehát maradjunk most még a nemnél.
21. Ítélsz könyvet borító alapján ?
Nem szégyen bevallanom, hogy igen, és leginkább mindig a borító fog meg elsőnek egy könyvben. Tudom sokan mondják, hogy nem szabad borító alapján ítélni, de hát én gyenge ember vagyok ilyen téren, de nem bánom.
22. Könyvből film, vagy könyvből sorozat ?
Én itt inkább a filmre szavaznék. 
23. Egy film, vagy egy sorozat, amit jobban szeretsz a könyvnél?
Nálam nincs ilyen. Szerintem a könyv mindig jobb, mint a film.
24. Sorozatok, vagy egykötetesek ?
Egykötetesek, mert már annyi, de annyi sorozatot kezdtem el, hogy jól esik egyköteteseket olvasni inkább.

Ennyi lett volna ez a Rapid könyves tag, köszönöm, hogy ha elolvastad, és remélem tetszenek a válaszaim. Ha van kedved nyugodtan töltsd ki te is, akár itt lent nálam komentben. Érdekel a te válaszod is!

2 megjegyzés:

  1. A füleket és az oldaljegyzetet is imádom! Olyan ízléses és könnyen átlátható az egész, imádom az oldalt!

    VálaszTörlés