2018. augusztus 22., szerda

Betegségek Book Tag

Sziasztok !

Ebben a bejegyzésben egy könyves taget hoztam nektek, ami nem lenne más, mint a Betegségek Book Tag. Sokan láttam már, hogy megcsinálták, ezért úgy döntöttem, hogy most én következem.

Jó olvasást a bloghoz !

1. Diabétesz: egy könyv, ami már túlontúl édes: 
Én ide Danielle Steel Égi küldemény című könyvét mondanám, bár szerintem az írónő bármelyik könyvét ide sorolhatnám.

2. Bárányhimlő: egy könyv, amit soha nem fogsz újraolvasni:
Piero Chiara Az asztrahánbunda című kötete. Soha, de soha többé még csak a kezembe sem akarom venni azt a könyvet !

3. Influenza: egy könyv, ami úgy terjed, mint egy vírus: 
Sarah J. Maas Üvegtrón című kötete. Már lassan mindenki elolvasta és imádja ezt a könyvet, mindenki róla beszél. Lassan nekem is el kéne már kezdenem. De hát az a végtelen hosszú TBR listám...

4. Ciklus: egy könyv, amit sokszor olvasol újra:
A Harry Potter sorozat ! Legalább két évente újraolvasom, és még mindig annyira, de annyira imádom !

5. Insomnia: egy könyv, ami egész éjjel fenntartott:
Nicola Yoon Minden minden című kötete. Egy éjszaka alatt befaltam. :D

6. Asztma: egy könyv, amitől elakadt a lélegzeted:
Jojo Moyes Mielőtt megismertelek című könyve. Végig sírtam a végét, és szinte fuldokoltam a fájdalomtól.

7. Amnézia: egy könyv,amire már alig emlékszel:
Schiller Ármány és szerelem kötete. Régen olvastam, és már semmire nem emlékszem belőle, csak arra, hogy akkor nagyon tetszett, amikor olvastam. Lehet újra kéne olvasnom.

8. Alultápláltság: egy "gondolat-sovány" könyv:
Ide megint Az asztrahánbundát mondanám, mert abban aztán semmi értelmes gondolatot nem találtam.

9. Utazási betegség: egy könyv,ami utazásra vitt:
Homérosz Odüsszeia könyve.

Én erre a tagre nem hívok ki senkit, hanem bárkinek, akinek van kedve hozzá, akár itt a komment szekcióban is válaszolhat. Érdekel a te válaszod is !

Képtalálat a következőre: „betegség rajzok”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése