2018. augusztus 3., péntek

Colleen Hoover Tarryn Fisher : Soha , de soha trilógia

Halihó Molyok !
Egy újabb értékelést hoztam ma nektek. De most nem csak egy könyvről fogok írni, hanem egyenesen háromról, mert hogy egy trilógiáról van szó. Két író írta ezt a szuper trilógiát, ami nem más mint Colleen Hoover és Tarryn Fisher közös műve a Soha, de soha.
Jó olvasást hozzá !


" Soha ne hagy abba ! Soha ne felejts ! 

Jó barátok voltak mióta csak megtanultak járni.

Ma délelőtt óta vadidegenek.

A fiú bármit megtesz, hogy emlékezzen. A lány bármit megtesz, hogy felejtsen. "




A könyv műfaja :
A Soha, de soha műfaját tekintve egy romantikus, new adult, kisregény trilógia.
Borító :
Nekem személy szerint nagyon tetszik ez a borító. Jó ez a vizes háttér, és mintha a víz elszakítaná egymástól a két kezet. Ez szerintem nagyon jól kifejezi Silas és Charlie helyzetét.
Helyszín :
New Orleansban játszódik a történet.
Idő:
A könyv története napjainkban a 21. században játszódik.
Karakterek:
A trilógiában két főszereplőnk van Charlie és Silas. Ők egy szerelmes pár voltak, ám valami miatt egyik napról a másikra elvesztették az emlékeiket és szinte semmire nem emlékeznek.  Azt sem tudják, hogy ők együtt vannak. Összefognak, hogy kiderítsék mégis mi a fene történt velük, e közben próbálják ki ismerni egymást és újra beleszeretni a másikba.
Megmondom őszintén nekem Silas karaktere sokkal közelebb állt a szívemhez, mint Charlie. A fiú sokkal melegszívűbb, kedvesebb személyiség, mint a lány és a történetben annyiszor volt rá példa, hogy azt is bebizonyította, hogy ő egy jó ember, és egy romantikus alkat.
Charlie karaktere sem volt rossz, mert nagyon jól ki volt találva és őt is szerettem. De azonban, ahogy sorban derültek ki a dolgok róla, hogy milyen is, és hogyan bánik Silassal egyre inkább unszimpatikus lett nekem a lány.
Írói stílus :
Itt ugyebár két író stílusa ötvöződik egy trilógiában, tehát egyben kell beszélnem róluk. A könyvek stílusa jó, érdekes és nagyon könnyed, gyorsan lehet vele haladni. Nagyon tetszett a történetben, hogy váltott szemszögben íródott, így megismerhettem mind a két főszereplőnk gondolatait. Tetszett, hogy az írónők annyira titkolóztak, hogy mi történt Silassal és Charlieval, hogy még az olvasót sem avatták be, hanem neki is izgulnia kellett, hogy na most akkor hogyan tovább. Ez kiváltképpen tetszett.
Saját vélemény:
Nekem tetszett ez a trilógia, mert érdekes volt, és könnyen olvasható. A könyvek rövidsége miatt nagyon gyorsan a végére lehetett érni. Tetszettek a karakterek, jól megvoltak alkotva, tudtam őket szeretni. A két írónő ezzel elérte nálam, hogy külön-külön is olvassak tőlük könyvet, mert annyira megvettek maguknak. Köszönöm Colleen Hoover és Tarryn Fisher !
Kiknek ajánlom:
Bárkinek, aki valami könnyed romantikus trilógiára vágyik, amit gyorsan el lehet olvasni. És aki szereti a váltott szemszögben íródott regényeket.

Én ezt a könyvet 4 csillagra értékeltem.
★★★★

Borító : 4/5
Történet: 4/5
Karakterek: 5/5
Írói stílus: 5/5
Oldalszáma: 1. kötet 176, 2. kötet 116, 3. kötet 106
Molyos értékelése: 1. kötet 89%, 2. kötet 90%, 3.kötet 77%
Kiadta: Könyvmolyképző kiadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése