2018. december 28., péntek

Egy tiltott, vad románc története | Abby Winter: Tiltott szenvedély

Kedves Molyok !

A mai bejegyzésemben egy kedves magyar írónk tollából hoztam egy romantikus-erotikus történetet. Ez az könyv pedig nem lenne más, mint Abby Winter Tiltott szenvedély című kötete.

Ezt a könyvet maga az írónő küldte el nekem, amit ezúton is köszönök szépen neki !

 Na, de akkor jöjjön is az értékelés!

Jó olvasást a bloghoz !

Írta: Abby Winter
Cím: Tiltott szenvedély
Oldalak száma: 304
Kiadta: Magánkiadás
Megjelenés: 2018
Molyos értékelése: 97%

Fülszöveg:


„Julie Hamilton hosszú idő után végre kilépett az apja árnyékából. Miután megunta, hogy minden lépését figyelik, barátnőjével New Yorkba költözik, és új életet kezd. Mostanra majdnem mindene megvan, amire korábban vágyott. Lakás egy jó környéken, egy klassz munkahely és David, aki mindent megad Julie–nak, neki azonban mégis hiányzik valami az életéből.
Jonathan Parker volt katonaként egy biztonsági céget üzemeltet. Múltjának köszönhetően megbízható, határozott és megfontolt. Egy nap azonban olyan megbízást kap, ami mindent megváltoztat.
Már az első találkozás alapjában rengeti meg mindkettőjük világát.
De milyen jövője lehet egy kapcsolatnak, ami mögött több titok is lappang?
Mit tesz Julie, mikor kiderül, hogy senki nem az, akinek kiadja magát?
Lehet jövője egy szenvedélyes, de tiltott kapcsolatnak?”

A könyv műfaja:
Ez a könyv szerintem műfaját tekintve a romantikus-erotikus kategóriába esik. Egy aranyos szerelmi történet bátran fűszerezve erotikával.

Borító:
Akik már régebb óta követik a blogot, azok tudhatják, hogy borítómániás vagyok, és én ezt bátran fel is vállalom. Ennél a könyvnél is az volt a helyzet, hogy amikor megláttam ezt a borítót az volt az első reakcióm, hogy huh ezt nekem el kell olvasnom ! Szerintem egy nagyon jól sikerült borítóról beszélhetünk, ami utal a könyvben lévő finom erotikára. 

Helyszín:
Történetünk helyszíne New York.

Karakterek:
Történetünk egyik főszereplőjével, Julie-val kezdeném a sort. Őszinte leszek. A történet elején nagyon nem volt szimpatikus a lány viselkedése, és nagyon ellenszenvessé tette számomra. Szomorú voltam, hogy miért tesz ilyeneket, és azokban a részekben, amikor őrlődött magában, én csak mérgelődtem, hogy miért nem tudtad ezt a dolgot szépen lezárni. Aztán ahogy haladtunk előre a történettel a lány személyisége egyre jobban megtetszett, és végül is nem haragudtam már rá a történtekért, nagyjából meg is értettem. A történet végére megszerettem, és izgultam érte. Hihetetlen szereplő még ilyen kettős érzéseket nem váltott ki belőlem, főleg nem pozitív irányba. Ha azt vesszük már ez nagy dolog az írónőtől, hogy egy olyan karaktert, akit nagyon nem szerettem a történet legelején a sztori végére csak sikerült megszerettetnie velem. Úgy gondolom, hogy Julie karaktere érdekes, és szerethető, csak meg kell érteni, hogy mit miért tesz.

Történetünk másik főszereplőjével, Jonathan-nal már nem volt ilyen bajom. A férfi személyiségét egészen a történet legelejétől imádtam, és nagyon megkedveltem. Tetszett nagyon, ahogy Julie-val bánik, és, hogy egy nagyon lelkiismeretes, egyenes férfiról beszélünk. Amit kiemelnék Jonathan karakterében, hogy igaz nagyon kis említések voltak arra, hogy ő katona volt, én mégis azért éreztem a személyiségében, hogy ő neki a múltban köze volt a katonasághoz. Ezt nagyon ügyesen csinálta Abby Winter.

A többi szereplővel is megvoltam elégedve, bár több karakterről még szívesen olvastam volna többet, hogy nekik hogyan, mint alakul az életük.

Összegezve Abby Winter érdekes és  jó karaktereket alkotott meg.

Írói stílus:
Abby Winternek nagyon jó írói stílusa van. Az írónő jól tudja a feszültséget kelteni, de néhol attól sem retten vissza, hogy egy-egy vicces párbeszéddel megnevettesse az olvasóját. Na, és azok a szexjelenetek... baromi jól megvoltak írva. Abby Winter olvasói ezért biztos nem panaszkodhatnak. Tetszett, ahogy az írónő alakította a két főszereplőnk életét. Olyan csavarok voltak a történetben, hogy néha csak pilláztam, hogy te jó ég, itt meg mi történt? Egy biztos Abby Winter egy nagyon tehetséges magyar szerzőnk !

Saját vélemény:
Összességében nekem tetszett Abby Winter regénye. Jók voltak a karakterek, izgalmas volt a cselekmény, és nagyon jó üteme volt az egész kötetnek. Mindig történt valami,  amire az olvasó nem igen számíthatott.
Egyetlen pici hiányérzetem van csak. Én szívesen olvastam volna még többet maga a nyomozásról, meg erről az egész szálról. Szerintem az írónő ebből egy kicsit többet adhatott volna nekünk, engem érdekelt volna az is a szerelmi szál mellett. Ez persze nem rontott a könyv értékből, egyszerűen én csak a történetnek arra az oldalára is kíváncsi lettem volna.

Kinek ajánlom:
A romantikus-erotikus irodalom kedvelőinek nagyon ajánlom, de könnyed kikapcsolódást adhat bárkinek !

Én ezt a könyvet 4 csillagra értékeltem.
★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak :


„ Legalább ő lehetne erősebb, ha már nekem nem megy.  Végignézett rajtam, majd nyelt egyet. Valószínű gyalog jöhetett, attól lihegett, én viszont ettől a nézéstől kezdtem szaporábban venni a levegőt.”

„Milyen furcsa az élet ! Néha fel sem tűnik, hogy egy kapcsolatban valami nem működik, csak ha már lesz mihez hasonlítani. David akkor sem vette észre az ilyen pillanatokat, ha percekig bámultam magam elé. De az is lehet, hogy csak nem foglalkozott vele, nem tudom.”

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !


Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése