2018. augusztus 6., hétfő

Lakatos Levente : Szigor sorozat

Halihó Molyok !

A mai nap egy igazi kis csemege van a tarsolyomban, egy magyar írónk tollából. Lakatos Levente Szigor sorozatáról hoztam nektek egy értékelést.

Fontosnak tartom, hogy mi magyarok ismerjük és támogassuk a magyar íróinkat. Rengeteg fiatal szerzőnk van, akik nagyon tehetségesek, de az előítéletek miatt nehéz nekik feljebb törni. Őket szeretném én segíteni ezzel a bloggal. Az a célom, hogy a külföldi olvasmányok mellett minél több magyar szerzőnkről is olvassak és ajánljak a blogon. Ne legyetek előítélettel egy magyar író előtt, mert magyar ! Higgyétek el a mostani fiatal írók nem csak hogy megugorják, de több esetben túl is szárnyalják némelyik külföldi szerzőket. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy csak magyaroktól olvassunk, mert ettől függetlenül én is olvasok természetesen sok külföldi szerzőtől is, hanem azt mondom, hogy ne zárkózzunk el a magyar kötetektől, hanem próbáljuk megismerni őket, és, hogy melyikük az, aki olyan jellegű történetet ír, ami nekünk tetszik is.
Na és akkor ezután a kis rövid gondolatmenet után jöjjön maga a könyv!

Jó olvasást hozzá !

"Az egykoron kicsapongó élető Liza és vőlegénye, a fényes politikai karrier előtt álló Sándor a kívülállók szemében tökéletes álompárnak tűnik, ám színlelt boldogságukat kínos titkok tartják egyben. Mikor a lány egy félreértés folytán találkozik egy sármos idegennel, aki darabokra töri a testi és érzelmi nélkülözés miatt már megrepedt álarcát, a botrány elkerülhetetlen. Vajon Liza képes kiköszörülni a csorbát, vagy az édesapja politikai hírnevével együtt a saját jövőjét is beszennyezi ?

Szentesy Igor vagy ahogy a barátai hívják, Szigor keresett reklámszakember, a kormányzó párt újonnan felfogadott propagandistája. Kreativitása, komolysága és keménysége előtt nem csak a politika zárt ajtói, de a női combok is sorban kitárulnak. Ritkán mosolyog, utálja az ellenkezést, de imádja heccelni a sorsot.

Liza és Szigor őrült vágyaktól hajtva félelmetes játszmába kezd, de vajon melyikük a dörzsöltebb játékos ezen az erotikus sakktáblán ? Mennyit érnek a titkok ? Te képes lennél gyilkolni értük ? "

A könyv műfaja :
A történetet én a romantikus és az erotikus kategória közé raknám. Vannak benne jól kidolgozott szexjelenetek, ez nem vitás, azonban, olyan jó maga az alaptörténet is, hogy ez mindenféleképpen több, mint egy sima erotikus regény. Nevezzük úgy, ahogy az író is kategorizálja a könyveit modern romantikus regénynek.
Borító:
A borító sejtető, férfias, van benne valami vonzó, szerintem egy ilyen témájú történethez szuperül kitalált borító. Szerintem nagyon csábos a férfi a könyv elején, főleg, hogy öltönyben van, viszont nem látjuk a teljes arcát, számomra ez teszi izgalmassá a borítót. A színek jól összepasszolnak és ezzel még elegánsabbá teszi az egész megjelenést. Oda vagyok na ezért a borítóért, szerintem értitek már miért. :D
Helyszín :
A történet Magyarországon játszódik. 
Idő:
A történet a 2010-es években játszódik.
Karakterek:
Kivel mással is kezdhetném a sort, mint Szentesy Igorral ? :D Imádtam ezt a karaktert, hu ilyen pasit. Bekerült a könyves szerelmeim közé, hiszen ilyen férfinak ki tudna ellenállni ? Határozott, férfias, laza, de mégis elegáns, egyszerűen tökéletes.Persze történetünk másik főszereplőjének, Lizának is biztos ez járt a fejében, amikor egy csodálatos véletlen folytán összegabalyodott Igorral. Nagyon tetszett, ahogy ez a férfi bánt Lizával, és ahogy szépen lassan engedte, hogy a lány hatással legyen rá. Szép kis pár ők ketten.
Köszönöm szépen Lakatos Leventének, hogy megalkotta ezt a csodálatos férfi karaktert, akit bátran imádhatok.
Nézzük a történetünk másik főszereplőjét Lizát. Szegény lány nem túl jó helyzetben van, mert az apja zsarolása miatt kellett összeházasodnia Sándorral, akit nem csak, hogy nem szeret,hanem még meleg is. Liza egész élete megváltozik miután megismerkedik Szigorral. Végre elkezd küzdeni a saját boldogságáért, és nem hagyja, hogy mások irányítsák az életét. Szerettem Liza karakterét, könnyen tudtam vele azonosulni.
Az összes karakter szerintem nagyon jól megvolt alkotva, azonban a történtek miatt én Liza édesapját nem tudtam szeretni. Egyszerűen nem veszi be a gyomrom azt, hogy egy ember a saját lányát megzsarolja. Ez egy kemény dolog volt a könyvben. Attól még jó volt a férfi karaktere, jól meg volt alkotva, annyira jól, hogy szívesen utáltam.
Írói stílus:
Nagyon tetszett Lakatos Levente stílusa. Nagyon szépen átgondolva írja meg a történetet, a mondatai pedig nagyon szépen meg vannak fogalmazva. Csak úgy csengenek az ember fülébe a szavak olvasás közben.
Saját vélemény:
Nagyon szerettem ezt a sorozatot. Körülbelül egy hetembe tellett míg végig olvastam, annyira fogvatartott a sorozat. A karaktereket imádtam, a történet is nagyon izgalmas volt, mindig történt valami. Örülök, hogy elolvastam ezt a sorozatot, mert nagy olvasási élményt kaptam. Tetszett a történetben a politikai szál, és az, hogy Igor és Liza konkrétan ellenségek. Ettől még jobban izzott a Szigor és a Liza közti szerelem. Imádtam na, ezt a történetet.
Kinek ajánlom:   
Ajánlom ezt a könyvet a romantika és az erotikus irodalom kedvelőinek,aki akar valami jó kis hazait olvasni, aki ismerkedne Lakatos Leventével,tegye bátran, nem bánja meg!

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Borító: 5/5
Történet: 5/5
Karakterek: 5/5
Írás stílus: 5/5
Oldalszáma: 1. kötet 338, 2. kötet 350, 3. kötet 340
Molyos értékelése: 90%
Kiadta: Libri

Képtalálat a következőre: „lakatos levente szigor”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése