2018. augusztus 22., szerda

Hogyan olvasom könyves tag

Sziasztok !

Ebben a bejegyzésben megcsináltam a Hogyan olvasom könyves taget, hogy még jobban megismerjetek engem. :)

Jó olvasást hozzá !

1. Hogyan találsz rá új olvasnivalóra ?
Youtubeon szoktam nézni könyves vloggereket, amiket ők szoktak ajánlani könyveket, azokat általában megnézem magamnak, és már elég sok könyvet olvastam is így el a Youtube miatt. 
A másik ilyen forrásom a Moly.hu. Nagyon szeretem ezt a könyves oldalt, innen is már rengeteg könyvet mazsoláztam magamnak.

2. Hogyan szeretted meg az olvasást ?
Én már egészen pici korom óta imádtam a könyveket, de az igazi áttörés harmadikos korom környékén kezdődött a Harry Potterrel. Ez volt az a sorozat, amit negyedikes koromra végig elolvastam. Ezután már nem volt megállás, minden utamba kerülő könyvet elakartam olvasni.

3.Hogyan változott meg az ízlésed a könyvek iránt, ahogy egyre idősebb lettél ?
Régen leginkább csak a Harry Pottert, illetve romantikus regényeket olvastam, de ahogy idősebb lettem rákaptam a krimire, a történelmi regényekre, fantasyra, disztópiákra is. Azóta bátran mondhatóm, hogy szinte bármilyen könyvet szívesen elolvasok. Most a sci-fi műfajával ismerkedek. Szeretek minél szélesebb körben olvasni.

4. Milyen gyakran vásárolsz könyveket ?
Erre a kérdésre a helyes válasz azt hiszem, hogy túl gyakran. Havonta egy pár könyv mindig hazajön velem, hiába van 80 darab olvasatlan a polcomon. :D Azok a fránya akciók !

5. Hogyan lettél blogger ?
Szeretek olvasni, és könyvekről beszélgetni, a blog erre nekem tökéletes. De a legfőbb ok, hogy blogger lettem, hogy a magyar írókat szeretném támogatni. Szeretnék minél többet olvasni a magyar íróinktól, és ajánlani azt. Olyan tehetségesek, mégis annyira kevesen olvassák a könyveiket. Nehéz nekik, és én a blogommal szeretném őket segíteni, hogy népszerűbbek legyenek, többen olvassák a könyveiket.

6. Hogyan  reagálsz, ha nem tetszett egy regény befejezése ?
Nem jól viselem az ilyesmit. Mérges leszek tőle, és csalódott.

7.Milyen gyakran leszel annyira kíváncsi, hogy előrelapozol a könyvekben, hogy megtudd mi fog történni ?
Soha ! Nekem nem szokásom, hogy előrelapozzak egy könyvben. Nem szeretem előre lelőni a poénokat. Az író nem véletlenül írta meg úgy a könyvet, hogy ott legyen a csavar.

8. Kit szeretnél megjelölni ?
Bárki , akinek van kedve nyugodtan csinálja meg. Érdekel a válaszod !

Képtalálat a következőre: „könyv rajz”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése