2018. december 31., hétfő

2018 összegzése



Sziasztok Molyok !

Elérkezett a 2018-as év utolsó napja. Ebben a bejegyzésemben visszatekintek az eddigi évemre, hogy hogyan is alakult olvasás terén.

2018-ban 67 könyvet sikerült elolvasnom, ami egész jó szám, bár én bíztam benne, hogy meg lesz a 70 könyv is, de nem lett. Nem baj, nem szomorkodok, így is sikeresnek érzem az évemet könyvek terén.

Ebben az évben indítottam el a blogomat is, ami hatalmas öröm az életemben, mert eddig mindig féltem neki kezdeni, és most, hogy elkezdtem, már el sem tudnám képzelni az életemet nélküle.

Hatalmas köszönet minden olvasómnak, akik szívesen olvassák az áradozásaimat a könyvekről, és hatalmas köszönet azoknak a magyar szerzőknek, és kiadóknak, akik már bizalmat szavaztak nekem ebben az évben.

Ebben az évben rengeteg új embert ismertem meg az olvasás, és a blog által, ami hatalmas örömmel tölt el, hiszen erre soha nem számítottam, hogy ennyi kedves embert megismerek majd, tehát köszi blog !

2019-ben fogok érettségizni is, de bízok azért benne, hogy a tanulás mellett lesz időm olvasni, és bejegyzéseket hozni is a blogra.

Jövőre szeretnék több újfajta rovatot indítani, és egyre ügyesebb lenni a blogvezetésben, és az olvasás népszerűsítésében.

2018-ban rengeteg könyvet vettem, így most rengeteg olvasatlan csücsül a polcomon, ezért eldöntöttem, hogy 2019-ben megpróbálok kevesebb könyvet vásárolni. Nem tudom, hogy ez mennyire fog sikerülni, mindenesetre egy próbát megér.

2018-ban nagyon sok új magyar szerzőt ismertem meg, akik fontosak lettek számomra. Itt említeném Ruby Sawt, A.M. Aranth-ot, Christine Anne Colmant, Szaszkó Gabriellát és Martin Kayt. Köszönöm a bizalmatokat, és a csodálatos olvasmányélményeket !

Ebben az évben ismerkedtem a sci-fi műfajával, és ezt 2019-ben is szeretném folytatni. Szeretnék jövőre még több műfajban, még több szerzőtől olvasni, köztük kiemelten a magyar szerzőktől, hiszen nagyon megéri tőlük olvasni.

Az idei évem legjobb és legrosszabb olvasmányait itt megtaláljátok.
                           ↓
                                    2018 legjobb olvasmányai

                                    2018 legrosszabb olvasmányai

Köszönöm szépen, hogy itt voltatok velem, remélem 2019-ben is számíthatok rátok, és még többen fogjátok olvasni az én kósza gondolataimat.

Mindenkinek nagyon BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK, legyetek jók, olvassatok sokat, és ne igyatok túl sok pezsgőt, mert másnap nem fogtok tudni olvasni . :D Buta poén, na mindegy.
A lényeg, hogy legyen sikeres évetek, és találkozzunk jövőre is !

Sziasztok !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése