2020. május 24., vasárnap

Susannah Skiethen: Hogyan tovább ?


Kedves szerelmes történet mély gondolatokkal.
Először is szeretném megköszönni Susannah Skiethen írónőnek és a Book Dreams Kiadónak, hogy kaphattam egy recenziós példányt, ebből a szuper történetből!

Írta: Susannah Skiethen
Cím: Hogyan tovább ?
Oldalak száma: 313
Kiadta: Book Dreams
Megjelenés: 2020
Molyos értéklése: 98%
Műfaj: romantikus
Fülszöveg:

A mesékben minden olyan egyszerű. 

Van a hercegnő, aki álmodozik a hercegről a fehér lovon, majd néhány kisebb kaland után meg is érkezik hozzá. Aztán szerelembe esnek és boldogan élnek míg meg nem….” 

Hope a saját bőrén tanulja meg, hogy a szerelem nem olyan, mint a mesékben. 

Boldogan él párjával San Franciscóban, amikor kényelmesnek hitt élete, és harmonikusnak gondolt kapcsolata egyik pillanatról a másikra összeomlik. A sors váratlanul egy titokzatos idegent sodor elé, akibe szó szerint belebotlik. A férfi új reményeket ébreszt a lányban, miközben az ő múltja is bonyodalmakat sejtet. Megannyi akadályt kell leküzdeniük, hogy együtt lehessenek. Vajon a kettőjük közötti vonzalom elég erős hozzá? Mi történik, ha váratlanul egy régi szerelem is felbukkan az életükben? 

Szerelem, csalódás, küzdelem a sorok között. Létezhet számukra happy end? 

„Tudod milyen az, amikor a lelked elveszít egy darabot, de jön valaki ismeretlenül, és elkezdi összerakni?”



Borító: 

Számomra ez a borító egy kedves, szerelmes hangulatú történetet idéz, amit teljes mértékben meg is kap az olvasó. Tetszik a borítón ez a narancsos, pirosas szín, illetve a naplemente, aminek fontos szerepe van a történet során. Szerintem igazán jó ötlet és látványos az, hogy a szerelemes párnak csak az árnyalakját látjuk, ezáltal a borító titokzatosabb és izgalmasabb lesz. 

Karakterek: 

Történetünk főszereplője Hope, akinek elég gyorsan rá kell jönnie arra, hogy az élet nem olyan, mint a mesékben. Itt nincs szőke herceg és boldogan éltek, amíg meg nem haltak befejezés. A lánynak rá kell döbbennie arra, hogy igazán kemény ez az élet nevű játék. Én nagyon szerettem a lány karakterét, még annak ellenére is, hogy néha úgy éreztem, hogy bután viselkedik, és menekül a saját boldogsága elől. Tetszett benne, hogy mindig igyekszik túl lépni a nehézségeken és csak menni előre. 

Will karakterének legfőbb erénye szerintem a kitartása volt. Hihetetlen, hogy mennyi mindent megtett a lányért, csak azért, hogy adjon neki egy esélyt. A férfi személye egyébként szerintem igazán szerethető és vonzó lett a női olvasók számára. 

Ellie, Hope legjobb barátnője, akit én személy szerint imádtam, mert egy szókimondó, vagány csajról van szó. Szerintem mindenki egy ilyen barátnőt szeretne magának, aki ennyire támogatja, ott van mellette mindig és mindent őszintén kimond, amit gondol. 

Írói stílus: 

Számomra felüdülés volt olvasni ezt a regényt, mert hihetetlen gyorsan lehetet vele haladni. A karakterek nagyon rendben voltak, a cselekményszál izgalmas volt, és sok nem várt eseményt tartogatott magában. 

Gondolataim a kötetről: 

Ez a kötet hihetetlenül jól esett a lelkemnek. Szeretem az olyan romantikus történeteket, ahol nem csak a szerelmi szál a lényeg, hanem más fontos gondolatok is el vannak hintve a történetben. Az írónő a könyvében azt mutatja meg az olvasó számára, hogy mi történik akkor, amikor egy kapcsolat megromlik, nem működik tovább, és ebből hogyan lehet jól kijönni. Ez a téma szerintem sokunkat érdekelhet, mert már mindenki legalább egyszer átélte a szakítás élményét, ha pedig nem, akkor egyszer úgy is átfogja. Szerintem azok az olvasók, akik szeretik, ilyen jellegű történeteket nagyon fogják szeretni ezt is! 

Kiknek ajánlom:
  • akik szeretik a könnyed, szívet melengető történeteket
  • akik egy kis romantikára vágynak
  • akik szereik az olyan történeteket, ahol fontos gondolatok vannak elhintve a történetben
Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak: 

„ Tudod milyen az, amikor a lelked elveszít egy darabot, de jön valaki, ismeretlenül és elkezdi összerakni? Aztán az idegenből olyasvalaki lesz, aki egyben tartja a megfoltozott lelkedet és lassan ezek a foltok kezdenek eltűnni? Már csak kis hegek maradnak vissza, amik emlékeztetnek a múltra, arra, hogy összetörtél. És azt gondolod, hogy a hegek is begyógyulhatnak, de akkor történik valami váratlan és ezek felszakadnak, újra.” 

„ Ha falat építek a szívem köré, az csak akadályoz. Mindenben. Meggátolja ugyan, hogy megbántsanak, de azt is, hogy élvezhessem mindazt a jót, amit az élet nekem akar adni.” 

„ Beengedtem őt a szívembe, oda ahol a legsérülékenyebb voltam. Oda, ahol még a megbocsátást, feledést és a bizalmat kerestem. Tudtam, hogy vele rá találhatnék arra, amire szükségem van, ő elhozhatja a lelkemnek a várva várt megnyugvást és a mindent elsöprő szerelmet.”


Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!

Legyetek jók! Sziasztok!

Itt tudjátok beszerezni a könyvet :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése