2019. október 29., kedd

Egy igazán vad és pörgős kötet | Gabriella Eld: Játékok unatkozó felnőtteknek

Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben Gabriella Eld Játékok unatkozó felnőtteknek című kötetéről hoztam el nektek a véleményemet. A sorozat első részét, a Talpig feketébent nagyon szerettem, és egyáltalán nem számítottam rá, hogy a következő rész überelni fogja, pedig így történt ! A Játékok unatkozó felnőtteknek még izgalmasabb, még vadabb és még pörgősebb kötet lett ! De lássuk is akkor a véleményemet !


Írta: Gabriella Eld 

Cím: Játékok unatkozó felnőtteknek
Oldalak száma: 144
Kiadta: Főnix Nova
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése: 92%
Fülszöveg:


Cadie Gerwulfé az egyik legveszélyesebb adottság a világon.
Ám addig, amíg viseli a kesztyűt, nincs mitől félni.
Amikor Herr Wulf megkéri Alaskát és Igort, hogy vigyázzanak egy napig különc unokagyerekére, a fiúk ijedtség nélkül mondanak igent. Elvégre mi baj lehet egy dacos tizenhat évessel?
Ám a dolgok gyorsan visszájukra fordulnak, amikor kiderül, hogy Cadie-nek esze ágában sincs együttműködni a két idegennel, akiknek a nyakába sózták.
Alaska és Igor számára megelevenedett rémálom kezdődik, halálból visszatért szeretteikkel, hús-vér tükörképekkel és démoni bestiákkal, amikor védencük lehúzza a kesztyűjét, és olajra lép. Csak egy dolgot tudnak biztosan: Cadie nem juthat ki az Impériumba, mert akkor mindennek vége.
De ezt megakadályozni egy megelevenedett rémálomban, ahol mindenki ellened játszik, nem a legkönnyebb feladat.




A könyv műfaja:
Gabriella Eld kötete a disztópia és az urban fantasy műfajába sorolható be, emellett megemlíteném azt is, hogy a történet váltott szemszögben íródott. 

Borító:
Nekem valamiért ennek a kötetnek sokkal jobban tetszik a borítója, mint az első részé, nem tudom pontosan miért, lehet a kis ördögfej miatt, ami az első részen kicsit idegen volt számomra. Itt is nagyon jól működnek a neon színek, szinte csak úgy kiugrik a cím a borítóról.  Mint ahogy az első résznél is mondtam, itt is csak azt tudom mondani, hogy egy igazán egyedi és menő borító ez is !


„ – Az egyik fájdalomcsillapítót zabál, a másik kicsit idegbeteg, én dohányzom. Tudod, mi a közös bennünk? – Meg sem várta a válaszom, úgy folytatta. – Mind meghalunk a végén."


Karakterek:
Régi ismerős barátként köszöntöttem ebben a részben Igort, Alaskát és Kasjat, de emellett az új szereplőkkel is nagyon gyorsan megbarátkoztam. Cadie karektere eleinte egy picit idegesített, és nem igazán értettem, hogy miért viselkedik ilyen furán. Amikor erről a titokról lerántotta a leplet az írónő , akkor nagyon meglepődtem, és megértettem végre Cadie viselkedésének okát. Ilyen helyzetben lehet én is hasonló módon reagáltam volna.

Összegezve csak annyi a karakterekről, hogy ebben a részben is nagyon rendben voltak, ugyanúgy szerettem őket, mint az első részben. Talán Kasja-ból kaphattunk volna egy kicsit többet, de ettől függetlenül jó volt ez így ahogy van.

Írói stílus:
Ha az első rész pörgős volt, akkor erre már nem igazán tudom, hogy mit mondjak. Mint a szélvész úgy kapott fel, vitt magával, és egészen az utolsó oldalig nem is engedett el. Cadie megjelenése rendkívüli izgalommal töltött el, illetve végig azon agyaltam mi lehet az ő adottsága, illetve a neme. :D Ez nagyon jó kis húzás volt az írónőtől. Gabriella Eld ismét bebizonyította, hogy milyen tehetséges szerző, hiszen egy 144 oldalas regényben olyan világot és szereplőket teremtett, ami konkrétan fogva tartja az olvasót, egyszerűen zseniális !

Saját vélemény:
Mert benne vagy te minden kihűlt teámban, és félig megevett szendvicsemben, mosogatni holnap is lehet, ma csak a könyved érdekel ! Ezt üzenem neked drága Gabriella Eld ! Megtanultam, hogy ha a te könyvedet olvasom akkor nincs se evés, se ivás, de a házimunka is várhat. Itt meg főleg nem működik a csak egy fejezetet módszer, mert mindig tovább kell olvasni, hiszen még a végén valamit nélkülem csinálnak a szereplők. Köszönöm az élményt, és már nagyon várom a folytatást !

Kinek ajánlom:
  • aki olvasta a Talpig feketébent 
  • fatansy kedvelőinek
  • disztópia kedvelőinek
  • aki valami vékonyat, de tartalmasat akar olvasni
Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:


„ Ha van wifi és rágcsálnivaló, attól megnyugszik.”


„ A tükörképem tényleg egy szájba vert pszichopata.”

„ – Az emberek mindig azt mondják, hogy a dohányzás rossz. De az ok, amiért dohányzom, ezerszer rosszabb.”



Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D



Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!



Legyetek jók! Sziasztok !


Nézd meg ezeket is :


   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése