2020. május 3., vasárnap

Áprilisi összegző


Eltelt az április , nézzük is meg akkor, hogy hogyan is alakult nekem ez a hónap.

Nagy sajnálatomra idén áprilisban elmaradt a Könyvfesztivál,amire személy szerint nagyon készültem, és már igazán vártam, hogy mehessek, de reméljük, hogy jövőre ott találkozhatunk. Ennek ellenére is sikerült több könyvet beszereznem és elolvasnom is. Nézzük is mik lennének ezek!

Áprilisban 10 könyvet sikerült elolvasnom, ami összesen 2421 oldalt jelent. Én ezzel a számmal elégedett vagyok, májusban szerintem lesz ez még több is.

Sütő Fanni: Csudapest világvége  Andrzej Sapkowski: Az utolsó kívánság  Ruby Saw: Csak két lépés a kertváros  Mogyorósi Vivien: Miután meghaltatok nélkülem

Elyn Vee N.: F$ck you, Hunter! – Cseszd meg, Hunter!  Elyn Vee N.: Jake  Bíró Szabolcs: A sárkány, aki nem akart tüzet okádni  Megyeri Judit: Holttest az Ambróziában

Lis Ohtears: Zúzmara  Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg

A hónap leghosszabb könyve: Mogyorósi Vivien: Miután meghaltatok nélkülem

A hónap legrövidebb könyve: Bíró Szabolcs: a sárkány, aki nem akart tüzet okádni

A hónapban ennyi könyvet vettem: 16 (nem vagyok rá büszke :D )

A hónapban ennyi bejegyzés ment ki a blogra: 9

Még annyit tennék hozzá így a bejegyzésem végén, hogy nagyon sok értékeléssel elvagyok maradva, amit igyekszem pótolni, és szerintem most már sikerülni is fog javarészt, mert több időm lett ;)


Köszönöm, hogy itt vagytok velem, és olvassátok a bejegyzéseimet ! Legyetek jók, olvassatok sokat és vigyázzatok magatokra !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése