2020. május 10., vasárnap

Petróczki Kitti: Lujzi élete


Köszönöm szépen a Book Dreams Kiadónak és Petróczki Kitti írónőnek, hogy elolvashattam ezt az igazán motiváló könyvet !

Írta: Petróczki Kitti
Cím: Lujzi élete
Oldalak száma: 218
Kiadta: Magánkiadás
Megjelenés: 2019
Műfaj: önsegítő, motiváló kötet
Fülszöveg:

Vedd a saját kezedbe végre az irányítást és tegyél magadért! 

Hidd el van hova tovább! 

Meglátod! A történet, Lujzi élete, téged is magával fog ragadni, és ki fog rángatni a szürke hétköznapokból. 

Itt az ideje, hogy belefogj ma, a saját jövőd építésébe! 

„ A régi szép idők most vannak ” 

Én meg vagyok győződve róla, hogy ez a könyv, megadja neked azt az apró lökést az életedben, amely elindíthat a saját jövőd felé!


Borító:
Megmondom őszintén nekem, elsőnek túl sok szín jelenik meg a borítón, és a könyv elolvasása előtt nem is jöttem rá, hogy mire akar utalni ez a sok minden. Aztán, ahogy elkezdtem olvasni, és barátkozni a könyvvel minden értelmet nyert számomra és így már nem is tartom annyira kaotikusnak, mint először, mert minden kis résznek fontos szerepe van a történetben. Többet nem mondok, jöjjetek rá magatokról olvasás közben :D

„ Keresztjét mindenki viselje maga,
S a szívébe haragot ne ültessen soha.
Ha a szívébe mégis haragot ültetne,
Számítson a nehezebb keresztre.”

 

Karakterek: 
A történetben megjelenő személyek számomra olyanok voltak, mintha mind létező ember lenne. Tetszett, hogy ilyen sokféle embertípust megismerhettünk a történetben, akik hol segítették, hol pedig hátráltatták főszereplőnket a fejlődésben. 

Történetünk főszereplője Lujzi, amire már a címből is rá lehet jönni. Én igazán könnyen megszerettem a lány naiv személyiségét, aki küzd a boldogságáért és azért, hogy megtalálja a helyét az életben. Tetszett az a jellemfejlődés, amin átmegy Lujzi, hiszen úgy gondolom, hogy ez az olvasó számára igazán motiváló tud lenni.

Írói stílus:
A könyv hangulata engem gyorsan elkapott, főleg, hogy elég sok olyan gondolat van benne, amivel én csak egyetérteni tudok. Tetszett az írónő stílusa, mivel könnyed volt és gyorsan olvasható, így maga a könyvet is elég gyorsan el tudtam olvasni. Igazán ötletes gondolat, hogy a könyvben QR-kódok vannak elhelyezve, amik egy-egy zenéhez visznek, így az adott jelenetnek igazán jól meghozzák a hangulatát. Bár meg valóm őszintén egy-egy izgalmasabb jelenetnél inkább továbbolvastam, és csak utána olvastam be a QR-kódot :D 

Gondolataim a könyvről: 
Számomra igazán nagy meglepetés volt ez a könyv, mert nem számítottam rá, hogy ennyire tetszeni fog. Sok olyan gondolatot tartalmaz, ami az én életemben is fontos, ezáltal tudott közelebb kerülni hozzám a kötet. A QR-kódos megoldást pedig imádtam, főleg, hogy több számomra kedves zene is belekerült a listába. Ezek a zenék igazán jól megalapozták a könyv hangulatát és különlegessé tették. 

Összegezve én azt mondom, hogy ez egy igazán jó kis kötet, amit érdemes elolvasni, mert sok olyan gondolat van benne, amit az ember a saját életébe is átvihet. A zenék pedig szuperek voltak hozzá, jól hozták a hangulatot. Ha olyan könyvet keresel, ami motiválón hat rád, akkor ez a te könyved! Lujzi karakterfejlődése sokunk számára minta lehet.

Kiknek ajánlom :
  • akik szeretik a motiváló történeteket
  • akik szeretik a jellemfejlődéses történeteket
  • akik spirituális személyek, és azoknak is akik nem
Én ezt a könyvet 4 csillagra értékeltem.

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ Azért születtünk, mert feladatunk van, és mindennek megvan a maga ideje : a születésnek, az önmegvalósításnak, a céljaink elérésének és a halálnak is” 

„Vannak felfoghatatlan dolgok egy ember életében.” 

„ Tisztelnem kell a munkát, és büszkének kell lennem arra, amit elérek, de mindezt alázattal.”


Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!

Legyetek jók! Sziasztok!


A könyvet itt tudjátok beszerezni :

Itt találjátok az írónőt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése