2020. május 22., péntek

Interjú Susannah Skiethen írónővel

„ Megszületik egyfajta történet a fejemben, aztán kinyitom a laptop-om és valami más sül ki belőle. Ez a legjobb benne, én sem tudom, mi lesz a vége”

 Susannah Skiethen írónőt kérdezgettem az írásról, és a jövőbeni terveiről.

1. Mesélj magadról egy kicsit, mit lehet tudni rólad?


Számomra nagyon fontos a család, tőlük kapom a legtöbb inspirációt, nemcsak az írásban, de az élet minden területén. 

Mindig is szerettem olvasni, elsősorban romantikus regényeket, így nem meglepő, hogy ebbe az irányba indultam el az írásban. A könyveken kívül nagyon szeretem a filmeket, azokban is a romantikus vígjáték kategória, ami a szívemhez a legközelebb áll. 



2. Szerinted eldönthető az, hogy valakiből író lesz? Nálad ez döntés kérdése volt, vagy csak jött a dolog magától? 

Szerintem részben valóban döntés kérdése az írás, hiszen mégiscsak arról van szó, hogy megszületik benned az elhatározás, hogy ezt szeretnéd csinálni. Legalábbis nálam így volt, elhatároztam, hogy most végre megírom a könyvem, ami már régóta bennem élt. Ugyanakkor az nem döntés kérdése volt, amit az írás maga jelentett nekem, az a lelkemben élt, de valahogy most érett meg arra, hogy kiteljesedjen, ezt nem én döntöttem el, ezt egyszerűen éreztem. 

Gyerekkorom óta nagyon érdekeltek a könyvek és írtam is pár novellát, de ezek inkább csak szárnypróbálgatások voltak, amelyek most értek be annyira, hogy végre megszülessen a könyvem.

3. Hogyan ülsz neki a regényeidnek? Milyen szokásaid vannak? 

Nincsenek konkrét szokásaim, egyszerűen, ha elkap az ihlet, akkor leülök és írok. Megszületik egyfajta történet a fejemben, aztán kinyitom a laptop-om és valami más sül ki belőle. Ez a legjobb benne, én sem tudom, mi lesz a vége .


4. Melyik karaktered áll a szívedhez a legközelebb? 

Ez nehéz kérdés, mert igazából majdnem mindegyik karaktert szeretem, mindegyikük egy kis rész belőlem. Női karakterek közül Hope, de nagyon szeretem Ellie-t is, aki egy erős, határozott személyiség és nagyon kell Hope mellé. A férfi karakterek közül Will és Eddie. A szívem a két csücske:-) 


5. Hogyan szoktál inspirálódni a történeteidhez? 

Nem igazán szoktam inspirálódni, néha elég, ha meghallok egy zenét és máris megihlet, de legtöbbször egyszerűen csak eszembe jut egy történet, amit le kell írnom. 


6. Milyen más hobbijaid vannak az írás mellett, amivel szívesen ütöd el az idődet? 

Az olvasás, ami teljesen kikapcsol. 

7. Milyen könyveket szoktál olvasni? 

Főként romantikus könyveket, szeretem a történelmi romantikusokat is illetve a történelmi könyveket, de minden érdekel, kivéve a sci-fi és a horror. 

8. Kiknek ajánlanád a Hogyan tovább? című köteted? 

Elsősorban azoknak ajánlanám, akik szeretik a romantikát és hisznek a szerelemben. Azoknak, akik tudják, milyen csalódni, de szeretnének erőt meríteni a folytatáshoz. És azoknak, akik mernek hinni és bízni a csalódások ellenére is. Mert szerintem valahol mindenkit ért már kisebb-nagyobb csalódás az életben és a legrosszabb, amikor teljesen elveszted a reményt és feladod. Ez egy történet arról, hogy le kell győznünk a saját félelmeinket ahhoz, hogy boldogok lehessünk. 



9. Milyen visszajelzéseket kapsz, és ezeket hogyan kezeled? 

Amikor megjelent a könyvem, álmodni sem mertem arról, hogy ennyire fog tetszeni az olvasóknak, eddig a visszajelzések abszolút pozitívak, ami hatalmas erőt ad a folytatáshoz. 

10. Milyen terveid vannak a jövőre nézve, min dolgozol éppen most? 

A Hogyan tovább? című könyvem az Együtt veled sorozat 1. regénye volt, a folytatás nyers verziója épp a napokban készült el Második esély címmel és az első könyvem egyik szereplőjéről fog szólni, méghozzá Eddie-ről. A két történet összefügg ugyan, de egymástól függetlenül is olvashatók, azért mindenképpen érdemes hozzá ismerni az első részt is, hogy maradéktalanul érthető legyen minden. 

Ennek a fülszövege olvasható az írói oldalamon. 

Mivel befejeztem Eddie történetét, már bele is kezdtem egy újabb könyv megírásába, ami hasonlóan az első kettőhöz tele lesz érzelemmel, szenvedéllyel és bonyodalmakkal, de egyelőre többet nem árulok el.


Köszönöm szépen Susannah Skiethen írónőnek, hogy válaszolt a kérdéseimre. További sok sikert kívánok az íráshoz, és remélem, hogy még sok történetét olvashatjuk a jövőben.

Itt találod az írónőt :

Itt tudod beszerezni a könyvét :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése