2020. május 3., vasárnap

Csernovszki- Nagy Alexandra: Antónia eltűnt| ELŐOLVASÁS|


Köszönöm szépen Csernovszki-Nagy Alexandra írónőnek és a Magyar Szerzők Könyvei Magazinnak, hogy még megjelenés előtt elolvashattam ezt a szuper történetet!


Írta: Csernovszki- Nagy Alexandra
Cím: Antónia eltűnt
Oldalak száma: 430
Kiadta: NewLine
Megjelenés: 2020
Műfaj: krimi, romantikus
Fülszöveg:

„Tekintetünk ​hosszan összekapcsolódott s tudtam, hogy ez egy olyan szerelem, amely az ember életében csak egyszer adatik meg.” 

1868. 

Lina még mindig a rémes házasságában sínylődik, napjait átitatja a rettegés, de a lelke nem tört meg. Mindenáron el akar menekülni a férje karmai közül, és biztonságban megszülni a gyermekét, távol tőle. 
Sikerülhet neki? 

1872–1873. 
Két év telt el a Lévay családnál történt rémes események óta. Lina nyomozóként dolgozik, és próbálja a háta mögött hagyni a múltját. Egyik nap felkeresi őt egy kisasszony, aki szerint a nagynénjét, Antóniát, tizenöt évvel korábban valaki meggyilkolta, de senki sem hisz neki. Miért nem érdekel senkit, hogy mi történt a lánnyal? 

Lina beleveti magát a nyomozásba, az ügy szálai bonyolódnak, hamarosan Márton is feltűnik a színen. 

Meglelhetik a hőn áhított boldogságot egymás oldalán? Linának sikerülhet kiderítenie, hogy mi is történt azon az éjszakán, amikor Antónia eltűnt? 

Mindeközben szépen lassan feltárul előttünk egy kezdetektől halálra ítélt házasság történetének második éve.

Borító:
Nekem már az első rész borítója is igazán elnyerte a tetszésemet, de ez talán még szebb és még különlegesebb lett, mint az előző. Az egész nagyon hangulatos, kellemesek a színek így együtt és hát, na, mondjuk ki, egy könyvmoly odáig van az ilyen szép borítókért.


 „ Tekintetünk hosszan összekapcsolódott s tudtam, hogy ez egy olyan szerelem, amely az ember életében csak egyszer adatik meg.”



Karakterek:
Lina személye már az első kötetben is a szívemhez nőtt, és felnéztem rá, de most, hogy ennyi mindent megtudtunk a múltjáról még jobban megszerettem a nőt. Hihetetlen milyen borzalmakat kellett átélnie, és mégis ezek ellenére is erős tudott maradni. Imádom benne, hogy ilyen előretörő személyiség, aki próbál mindig a józan eszére hallgatni és nem engedi magát elbizonytalanítani.

Gyula személyét már a Lina múltjában is utáltam, de most még jobban, hogy megtudhattuk, hogy mennyi minden rosszat tett szegény Linával. Többet nem is írnék róla, mert az nem biztos, hogy sikerülne trágár szavak nélkül :D A lényeg az, hogy ez a férfi egy utálatos féreg a szememben. 

Írói stílus:
Tetszik az írónő stílusában, hogy két idősíkon játszódik a történet, így a cselekményszál igazán izgalmassá és lehetetlenné válik. Örülök, hogy ebben a részben még többet kaphattunk a múltban történt eseményekből, mert az engem már az előző résznél is érdekelt, és most választ kaptam több kérdésre is, ami a fejemben volt. A szereplőket igazán jól alkotta meg az írónő, mivel például Gyula személye elég erős utálatot tud kelteni bennem, ami szerintem igazán jó, hiszen hat az olvasóra.

Gondolataim a könyvről:
Az írónő legelső történetét is nagyon szerettem, és már kíváncsian vártam a folytatást. Azt kell, hogy mondjam, hogy ez a kötet talán még jobb is lett, mint az első rész. Olvasás során azt éreztem, hogy az írónő itt már bátran és sokkal szabadabban mer írni, ami csak jót tett a történetnek. Ebben a regényben újabb izgalmas rejtélyek várnak az olvasóra egy igazán borongós hangulatú környezetben.
Örülök, hogy ebben a részben még jobban megismerhettük Lina múltját és a vele történt tragikus eseményeket. Márton megjelenése miatt is boldog voltam, és izgatottan vártam, hogy hogyan is fog alakulni kettejük kapcsolata.

Azt mondom, hogy ez egy remek folytatás lett, és nagyon remélem, hogy az írónő már írja a következő részt, mert a vége eléggé összetörte a szívemet!

Kiknek ajánlom:
  • akik szeretik a romantikus történeteket
  • akik szeretik a krimi műfaját
  • akik szeretik a embersorsokról szólok könyveket
Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ – Tudom, hogy önző vagyok, de talán most utoljára tapasztalhatom meg meg ezt a mámorost érzést életemben… s emlékezni akarok rá, amíg élek…”

„ – Mondja, mondja, Kovács! Nem érünk rá egész nap! – sürgette. – Miért olyan különleges ez a holttest?
– Mert egy utazóládába volt belegyömöszölve, uram! – nyelt nagyot.
– Ó! – pattant fel. – Végre egy érdekes eset!”

„ – Úgy gondolja a halál a nyomomban jár?
– Ha a halál nem is, valaki biztosan.”

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!


Legyetek jók! Sziasztok!

A könyvet itt tudjátok beszerezni :


Az írónőt itt találjátok:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése