2020. május 15., péntek

Elyn Vee N: Jake


Az írónő legújabb könyve olyan jól sikerült, hogy én megint felváltva nevettem és sírtam.

Köszönöm szépen Elyn Vee N. írónőnek és a Book Dreams Kiadónak, hogy elolvashattam ezt a csodálatos történetet !

Írta: Elyn Vee N.
Cím: Jake
Oldalak száma: 360
Kiadta: Book Dreams
Megjelenés: 2020
Molyos értékelése: 94%
Műfaj: romantikus, humoros, new adult, erotikus

Fülszöveg:

„Tisztán emlékszem arra, amikor először találkoztam Summer Westonnal. Szigorúan konzervatív és kőgazdag család tagja volt, aki mellettem bontogatta szárnyait, amit én nem mellesleg rohadtul élveztem is. Legalábbis addig, amíg rajta nem kaptak minket… Ennek már egy éve, most pedig itt áll a verandámon, hogy elmagyarázza, miért lépett le minden szó nélkül, egy kicseszett levelet hagyva maga után…”



Borító: 
Nekem már az elejétől kezdve nagyon tetszenek Elyn Vee N. könyveinek a borítói, és ez alól természetesen Jake sem kivétel. Szeretem bennük azt, hogy érzéseket váltanak ki belőlem, tudom, hogy a könyvben mire számítsak, de ezt mégis nagyon ízlésesen és szépen teszi, nem mutat sokat, de mégis eleget ahhoz, hogy megjöjjön a moly kedve az olvasáshoz. 

„ Vannak emberek, akik szépen lassan a múltunkká válnak. Eleinte reméljük, hogy talán van helyünk az életükben, de ahogy telnek a hetek, hónapok, észrevesszük, hogy aki régen a mindennapjaink része volt, az szépen lassan elfakul. Az arca, az emlékek homályossá válnak. Azt hiszem, ekkor történik meg a továbblépés kezdete. A világ legfelszabadítóbb érzése. Ekkor vagyunk képesek befogadni az ajándékokat.” 



Karakterek:
Történetünk két főszereplője Jake és Summer, akiket már a történet elején rögtön megszerettem. Azt kell, hogy mondjam, hogy úgy érzem, hogy ez a kötet volt az írónő eddigi legerősebb története, aminek legfőbb oka számomra a karakterek voltak. Olyan múltbéli titkok, rejtélyek derültek ki a szereplőinkről, amikre egyáltalán nem számítottam, de nagyon tetszett. Ezek a háttér információk, múltban zajlott lelki sérelmek még hihetőbbé és valóságosabbá tették a karaktereket. Többet most nem is mondanék róluk, fantasztikus karakterek, megéri őket megismerni!


Írói stílus: 
Elyn Vee N. ebben a könyvében is hozta imádnivaló stílusát. Könnyed, humoros történet, ami érdekes és szerethető karakterekkel operál. Az írónő könyveiben azt szeretem a legjobban, hogy nagyon gyorsan lehet olvasni, a könnyed stílus miatt, mégis emellett fontos gondolatokat, érzéseket ad át az olvasónak. 


Gondolataim a kötetről: 
Imádtam az írónőnek ezt a történetét is, és ha így folytatja, képtelen leszek kedvencet választani a könyvei közül. Senki ne kérjen tőlem ilyet! :D Ennek a kötetnek a legnagyobb erőssége a szereplők, akiket gyorsan megszeret az olvasó, utána meg izgulhat értük, hogy mi fog velük történni. Na, de a lényeg az, hogy ezt a könyvét is imádtam az írónőnek, szerintem eddig ez volt a legjobb, legszerethetőbb. Utoljára Ruby Saw írónőnél éreztem ilyet, de azt kell, hogy mondjam, hogy Elyn Vee N. bármit ír el fogom olvasni, mert nagyon bejön, amit csinál !

Kiknek ajánlom:
  • akik szeretik a romantikus történeteket
  • akik szeretnek nevetni és sírni felváltva
  • akik valami könnyed, de mégis tartalmas olvasmányra vágynak
Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.


Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ Nem gyengeség, ha kimutatod, hogy neked is van szíved.” 


„ Megint az idióta horoszkópos újságot olvassa. 

Hát van, ami nem változik! 

– Nem érdekel! Ne is olvasd fel! – emelem fel a kezemet. – Tavaly is felforgatta az életemet – mutatok rá, miközben pakolászok. 

– Mire gondolsz? 

– Arra, hogy szerintem tudat alatt elraktároztam, és szándékosan alakítottam így a nyaramat.” 

„ Eljött az ideje, hogy elfogadjam, én is sebezhető vagyok.”

 

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!

Legyetek jók! Sziasztok!


Itt tudjátok beszerezni :

Itt találjátok az írónőt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése