2020. május 18., hétfő

Megyeri Judit: Holttest az Ambróziában( Rózsakői rejtélyek 1.)



Még izgalmasabb, még rejtélyesebb, és én még jobban imádtam, mint az írónő előző kötetét !

Először is szeretném megköszönni Megyeri Judit írónőnek, hogy kaphattam belőle egy recenziós példányt !

Írta: Megyeri Judit
Cím: Holttest az Ambróziában
Oldalak száma: 432
Kiadta: NewLine
Megjelenés: 2020
Molyos értékelése: 96%
Műfaj: romantikus, krimi, akció
Fülszöveg:

Amikor ​azzal az emberrel kell összefognod, akitől legjobb lenne távol tartani magad, a következmények beláthatatlanok… 

Flóra házassága romokban, és a katasztrófát azzal tetézi, hogy a munkahelyén is felmond. Valóságos megváltás, mikor az apja hazahívja Rózsakőre, hogy távollétében felügyelje a családi kávézót, az Ambróziát. Ám néhány nap a békés kisvárosban, és Flóra élete ismét fenekestül felfordul. Holttestre bukkan az Ambróziában, és kénytelen a helyi magánnyomozó, Ben segítségét kérni, pedig semmi szüksége egy újabb megbízhatatlan nőcsábászra. 

Ben élete egykor a bulizás és a nők körül forgott, de kimászott a gödörből, megnyitotta magánnyomozó irodáját. Most mégsem úgy mennek a dolgok, ahogy eltervezte. Nem válogathat a megbízások között, pedig Flórát jobb lenne messzire elkerülnie. Közös nyomozásba kezdenek, ami egyre váratlanabb fordulatokat vesz, a kalandok során pedig csak egymásra és kissé bolondos barátaikra számíthatnak. 

Sikerül ép bőrrel megoldaniuk a rejtélyt, ami Rózsakő legmagasabb szintjeire is felgyűrűzik? És vajon hová vezet az egymás iránt érzett szenvedélyük, amit egyre nehezebben tudnak kordában tartani? 


Borító: 
Ebben a borítóban nekem legjobban a hangulat és a színek összhatása, ami tetszik. Igazából egy egyszerű utcai látkép látható a borítón, mégis a színek miatt olyan idilli és szerethető lesz az egész. 

„ Olyan volt a pasas, mint valami villámgyors hatású drog, Flóra könnyedén a rabjává tudott volna válni.” 



Karakterek: 
Történetünk két főszereplője Ben és Flóra, akiket elég gyorsan sikerült megszeretnem. Megyeri Judit a könyveiben mindig olyan izgalmas és szerethető karaktereket állít a központba, akiket gyorsan megszeret az olvasó, és ha nem lenne ennyire izgalmas a cselekményszál miattuk, akkor is tovább olvasnánk. 

Flóra karakterében egy igazán erős és bátor nőt ismertem meg, aki egymás után kapja a nagyobbnál nagyobb pofonokat az élettől, de mégis próbálja venni az akadályokat és felállni. Szegény lányt nem kímélte az írónő. 

Ben személyében azt szerettem a legjobban, hogy végig nagyon kitartó volt, és kiállt az igaza mellett. Emellett meg kell említenem, hogy egy igazi macsóról van szó, aki sok könyvmolyt le fog venni a lábáról. 

Írói stílus: 
Úgy gondolom, hogy az írónő az előző kötetéhez képest sokkal bátrabb lett, ami csak jót tett a történetnek. A karakterek, mint mindig igazán szerethetőek, a cselekményszál még izgalmasabb és pörgősebb lett, na és a csavarok, egyszerűen imádtam. Határozottan látszik az írónő fejlődése, és hogy sokkal bátrabban bánik a történettel. Csak így tovább! 

Gondolataim a kötetről: 
Az a helyzet, hogy én úgy nyúltam ehhez a kötethez, hogy tudtam, hogy egy jót fogok olvasni, és bízok Megyeri Juditban. Igazam is lett, sőt! A történet csak úgy vitt magával, és ha több időm lett volna, akkor biztos, hogy pár nap alatt végig is olvasom, mert annyira izgalmas és letehetetlen. Megyeri Judit köteteiben azt szeretem a legjobban, hogy, még amikor nem olvasok, akkor is ott motoszkál a fejemben, hogy akkor most vajon mi is történhetett. A cselekményszál igazán izgalmas volt, sokszor gyomorgörccsel olvastam egy-egy jelenetet. Amit kiemelnék Megyeri Judit stílusában az az, hogy tökéletesen ötvözi a romantikát a krimivel. Egyikből sem kapunk többet, hanem szépen együtt használja őket, így mindig van valami izgalom, vagy rejtély, ami fenntartja az érdeklődésünket. Én azt mondom, hogyha jó romantikus-krimit akartok olvasni, akkor Megyeri Judit, mert szerintem ő zseniálisan ötvözi ezt a két műfajt!

Kiknek ajánlom:
  • a romantikus irodalom kedvelőinek
  • akik szeretik a krimit
  • akik szeretik az izgalmas, akció dús regényeket
Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ Az a rohadt éjszaka! Már ezerszer is megbánta. De azt még jobban, hogy nem fejezték be, amit akkor elkezdtek. Azóta is kísértette a nő, és most szerzett egy újabb okot, ami majd ébren tartja éjszakánként. A lánya…” 

„ Mindenkinek van vesztenivalója, nyomozó. Annak is, aki azt hiszi, hogy már nincs.” 

„ Hú, téged receptre kellene felírni! ”

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!

Legyetek jók! Sziasztok!

Itt tudjátok beszerezni :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése