2020. május 6., szerda

Interjú Petróczki Kitti írónővel

Számomra a zene egy kifejező eszköz. Mindenre van egy dal.” 
Petróczki Kitti írónőt kérdezgettem az írásról. 

1. Mesélj magadról egy kicsit, mit lehet tudni rólad? 


27 éves vagyok. Máltán élek a párommal. Jelenleg nem dolgozom, mert sajnos pont a vírus kitörése és a karantén előtt érkeztünk a szigetre, viszont így legalább van időm a második könyvemen munkálkodni. Spirituálisan is sokat tudunk fejlődni ebben az időszakban, úgyhogy panaszra semmi okom. 

2. Mióta írsz, mikor döntötted el, hogy író leszel? 

Gyerekkorom óta írok, de csak egy könyvem jelent meg eddig. A párom beszélt rá, hogy fejezzem be és adjam ki, körülbelül egy éve. Így lettem önjelölt író. 

3. Mit szól a családod ahhoz, hogy írsz, hogy író lett belőled? 

A húgom és a kereszt anyám, nagyon büszkék rám és mindenben támogatnak. A családom többi része, nem igazán szól hozzá semmit. Azt hiszem, megszokták már, hogy mindig kitalálok valamit. 



4. Több író is nyilatkozott már arról, hogy a zene és a filmek nagyon inspirálóan tudnak hatni rájuk. Téged mi szokott megihletni írás közben? 

A zene számomra is inspiráló, ám egy szép táj, egy vicc, egy történet, a reiki is ugyan úgy. Szóval valójában, bármi képes megihletni. 

5. Milyen könyveket szoktál olvasni? 

Az egyik nagy kedvencem Paulo Coelho. Az ő könyvei közül szinte már mindet olvastam. Szeretem Lakatos Leventét és az ő műveihez hasonló pikáns romantikus könyveket és a spirituális könyveket. 

6. Milyen más hobbijaid vannak az írás mellett, amivel szívesen ütöd el az idődet? 

Sok minden van, amivel elfoglalom magam. Festek, rajzolok, gyöngyöt fűzök, tarot kártya segítségével fejlesztem a személyiségem. És természetesen a zene és az éneklés. Van egy program, amit sűrűn használok, ez egy karaoke app. Smule a neve. Rengeteg felvételt készítek vele, gyakorlásként. 


7. A könyvedben megjelenő főszereplő téged testesít meg, vagy pedig egy kitalált személy? 

Minden szereplő kicsit én vagyok. A szorongó kisöccs, az osztályfőnök, aki irányt mutat, az anya, aki jobban szereti az egyik gyermekét a másiknál. A legjobb barátnő, akinek az egyik legnagyobb vállalása Lujzival való barátsága, az apa, aki megbukik, mint példakép. A vezető, aki motivál és reményt ad, a nagymama, akinek a hite megingathatatlan és természetesen Lujzi, aki annyira naiv, hogy az utolsó utáni lehetőséget is megadja az embereknek. A szereplőim, mind mind én vagyok. 

8. A könyvedben nagy szerepe van a zenének. A te életedben miért van ilyen fontos szerepe a zenének? 

Az édesapám is zenei beállítottságú. Azt hiszem a testvéreim és én is tőle örököltük. Számomra a zene egy kifejező eszköz. Mindenre van egy dal. 



9. Kiknek ajánlanád a Lujzi élete című könyvedet? 

Legfőképpen azoknak, akik nehézségekbe ütköztek és kell nekik egy kis lendület. Terjedelmét és szövegezését tekintve, könnyed olvasmány, így azoknak is, akik csak egy kis kikapcsolódásra vágynak. 



10. Milyen terveid vannak a jövőre nézve? 

Két könyvet kezdtem el írni. Az egyiket idén szeretném kiadni. Hamarosan szeretnénk gyermeket vállalni, ám ehhez először meg kell találnunk a végleges helyünket, ami valószínűleg nem Málta lesz. Minden mást, rábízok az univerzumra, hiszen minden úgyis úgy lesz, ahogy lennie kell. 


Köszönöm szépen Petróczki Kitti írónőnek, hogy válaszolt a kérdéseimre. További sok sikert kívánok az íráshoz, és remélem, hogy még sok történetét olvashatjuk a jövőben.


Itt találjátok az írónőt:

Itt tudjátok megvenni a könyvet :

1 megjegyzés:

  1. Akkor várjuk a könyvet, meg Titeket is , ahogy lehet!! Üdv. Minden jót!!!

    VálaszTörlés