2019. szeptember 1., vasárnap

Augusztusi összegző

Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben az augusztusi hónapomat foglalnám össze nektek itt ebben a bejegyzésben, hogy mi is történt velem olvasás terén. Azt tudni kell, hogy az elmúlt hónapokban nem igazán tudtam annyit olvasni, amennyit én szerettem volna. Ennek oka volt az , hogy érettségiztem , illetve az, hogy nyáron dolgoztam. Augusztusban sokkal több időm volt, és ez meg is látszik az olvasásaimon is. Ebben a hónapban 8 könyvet és 2722 oldalt sikerült elolvasnom. Nekem ezek a számok tetszenek, és elégedett vagyok magammal. Az év végi 50 könyv cél is egyre közelebb van, tehát minden jó !

Ebben a bejegyzésemben bocsánatot is szeretnék kérni tőletek, hogy ezt a rovatot az utóbbi időben elhanyagoltam. Most már majd igyekezni fogok, hogy minden hónap végén hozzak nektek egy összegzést az adott olvasmányaimról. A legfőbb oka annak, hogy mostanában nem csináltam ezt a rovatot nem más, mint az, hogy keveset olvastam, vagy nem is nagyon olvastam. Remélhetőleg a közeljövőbe fogok tudni ezen változtatni.

Na, de akkor jöjjön is a 8 könyv, amit augusztusban sikerült elolvasnom.

Bíró Szabolcs: Királyok éneke      


        


Augustus elsején sikerült rögtön befejeznem Bíró Szabolcs Anjouk sorozatának a hatodik részét, a Királyok énekét. Nagyon vártam már, hogy olvashassam ezt a kötet, és szerencsére nem is kellett csalódnom benne, 5 csillagot adtam rá. A borítóra kattintva elolvashatjátok róla a véleményemet.


A következő olvasmányom egy igazán rövid, de mégis szuper kötet volt, Agatha Christie Három vak egér című könyve. Gyorsan elolvastam, az írónő ismét behúzott a csőbe, és természetesen 5 csillagot adtam rá. Ez a könyv visszahozta nekem azt az élményt, amit az írónő könyvei olvasása közben szoktam érezni, ezért megfogadtam, hogy több AC fogok olvasni a közeljövőben. A borítóra kattintva elolvashatjátok róla a véleményemet.

A harmadik könyvem a hónapban Lois Lowry Számlád meg a csillagokat című kötete volt. Örülök, hogy a kezembe került ez a kötet, végre egy olyan holokausztos témájú regény, amit a kisebbek is bátran a kezükbe vehetnek. Erre a kötetre is 5 csillagot adtam, az értékelésemet a borítóra kattintva eltudjátok olvasni.

A negyedik olvasmányom Giovanna és Tom Fletcher közös regénye az Eve of man A jövő reménye volt. Nagy meglepetés volt számomra ez a kötet, nem számítottam rá, hogy ennyire nagyon szeretni fogom. A kedvenceim közé is beverekedte magát, és gyanítom, hogy 2019 top 10-es listájában is viszont fogjátok látni. Természetesen 5 csillagot adtam rá, az értékelésemet pedig a borítóra kattintva bátran elolvashatjátok.

A jövő reménye után egy rövidebb kötet került a kezembe Seanan McGuire Mélybe ránt a lápvilág című regénye. Ez a regény a Minden szív kaput nyit folytatása, és szerintem volt olyan jó, mint az első rész. A közeljövőben várható róla értékelés a blogra.

Bíró Szabolcs Non nobis Domine kötete a maga 800 oldalával nem volt egy rövid olvasmány, ám én mégis elég gyorsan, olyan 6 nap alatt végig verekedtem magam rajta. Imádtam ezt a kötetet is, és nagy kedvencem lett. Természetesen 5 csillagot adtam rá, a borítóra kattintva pedig el tudjátok olvasni az értékelésem.

Az utolsó előtti olvasmányom a hónapban Karen M. McManus Lehull a lepel című könyve volt. Erről a kötetről még nem írtam a blogon, de nem sokára várható ő is. Röviden csak annyit róla, hogy nem rossz, de a történet csattanójára már a kötet elején rájöttem.

Az utolsó olvasmányom Ruby Saw Gázt neki, Chiara ! kötete volt, amitől nagyon féltem, hogy nem fog tetszeni, de szerencsére kellemes meglepetésként ért ez a regény. Imádtam, mint ahogy az írónő összes eddig regényét. 5 csillagot adtam rá, természetesen, az értékelésemet pedig a borítóra kattintva elolvashatjátok.

Így nézett ki az én augusztusom olvasás terén. Én elégett vagyok ezekkel a számokkal, és remélem, hogy annak ellenére, hogy holnap már kezdődik az iskola nekem újra, lesz időm olvasni ennyi könyvet minden hónapban.

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzésem. Ti miket olvastatok augusztusban ? Ha valamelyik könyvet már olvastad ezek közül, akkor azt bátran jelezd, gyere és beszéljük ki együtt !

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !


Legyetek jók! Sziasztok !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése