2019. augusztus 13., kedd

Nők nélkül | Giovanna & Tom Fletcher: Eve of man - A jövő reménye

Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben a Maxim könyvkiadó által rendezett Online Nyári Olvasótábor harmadik fordulójának könyvéről hoztam el az értékelésemet. Ez a könyv pedig nem lenne más, mint Giovanna és Tom Fletcher közös kötete, A jövő reménye.

Számomra ez a könyv hatalmas meglepetés volt, hiszen egyáltalán nem számítottam arra, hogy ez a kötet nekem ennyire tetszeni  fog. Arra pedig végkép nem számítottam, hogy még a kedvenc könyveim közé is bekerül. Pedig így történt. Hálás vagyok a Maxim kiadónak az Online Nyári Olvasótáborért, mert ha nincs ez a verseny, akkor valószínűleg soha nem jut el hozzám ez a regény. Milyen kár lett volna ezt kihagyni !

Jó olvasást a bloghoz !

Írta: Giovanna & Tom Fletcher
Cím: A jövő reménye
Oldalak száma: 400
Kiadta: Maxim
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése: 84%
Fülszöveg:


„ MINDEN VÁRAKOZÁS ELLENÉRE TÚLÉLTE. AZ ELMÚLT 50 ÉVBEN EGY LÁNY SEM SZÜLETETT – AZTÁN JÖTT Ő. EVE-NEK NEVEZTÉK EL.

Eve-et egész életében távol tartották a másik nemtől, múltja titkait pedig sosem fedték fel előtte. Azonban 16 évesen a lánynak szembe kell néznie a sorsával. Kiválasztották számára a lehetséges társjelölteket. Az emberiség jövője az ő kezében van. És ő mindig is elfogadta a sorsát.

Amíg nem ismerte Bramet. Azonban most már Eve szeretné irányítani a saját sorsát. Szabad akar lenni. De hogyan is lehet választani a szerelem és az emberiség sorsa között? ”

A könyv műfaja:
A jövő reménye című kötetet én leginkább az ifjúsági és disztópia zsánerekbe sorolnám be. A történet egy igazán izgalmas és hihető világot mutat be arról, hogy mi történne az emberekkel ha nem születnének lányok. 

Borító:
Emlékeztek még a borítómániás énemre, aki imádja a gyönyörű borítókat , és a legszívesebben az összes ilyen kötetet megvenné ? Nem, nem rémlik ? Hát most ő visszatért ! Ez a borító egyszerűen zseniálisan gyönyörű. A színek, a hangulat, a dupla borító, egyszerűen mind elvarázsol ! Nagyon jól passzol a történethez, és egyszerűen szemet gyönyörködtető az egész kötet. Ismét kiváló munkát végzett a Maxim kiadó, egy újabb gyönyörű és igényes regényt kaphattunk tőlük !

Karakterek:
Természetesen először a történetünk főszereplőjéről Everől fogok beszélni egy pár szót. Eve személyében egy igazán okos, értelmes és  bátor lányt ismertem meg, aki miután rájön a körülötte lévő hazugságokra, bátran szembe száll mindennel és mindenkivel. Úgy gondolom, hogy a lány egy nagyon szerethető és példaértékű főszereplő a történetben, akire az ember felnéz. Annak ellenére, hogy elég nehéz dolgokon ment át, mégis erős maradt és bátor. Ez rendkívül tetszett a karakterében. Örültem, hogy Eve nem az a karakter volt, aki állandóan sír minden miatt, hanem próbál mindig erősnek mutatkozni. Persze volt rá példa amikor láthattuk azt is, hogy neki is vannak gyenge pillanatai, de ezek a jelenetek által szerintem a lány csak még emberibbé vált az olvasó szemében. Illetve annak az oka, hogy akkor sírt szerintem mindannyiunk számára érthető és elfogadott helyzet volt. Na igen, röviden csak ennyit Everől :D ( még jó, hogy csak pár szóban akartam :D )

Történetünk másik fontos szereplője Bram. Eve és a fiú váltott szemszögéből olvashatjuk a történetet, ami ha engem kérdeztek szerintem még izgalmasabbá teszi a történetet. Bramről azt kell tudni, hogy neki sem volt túl egyszerű gyerekkora és a mostani helyzete sem könnyíti meg az életét. A fiú életéről most nem igazán mondanék többet, hiszen ez úgy jó, ha olvasás közben jössz rá mindenre. A fiú karakteréről csak röviden annyit, hogy szerintem becsülendő, ahogy védelmezi a lányt, illetve a történet során kiderül, hogy amellett, hogy igazán bátor és szembe mer menni a többiekkel a szíve is a helyén van.

Írói stílus:
A kötet stílusa igazán könnyed és olvasmányos. Végig fenntartotta az érdeklődésemet a történet, a szereplők valódiak és emberiek, így könnyedén megszerettem őket. A történetben gyakran voltak olyan nem várt fordulatok, amitől sokszor az állam után kapkodtam. Igazán jól sikerült kötet, amit érdemes elolvasni!

Saját vélemény:
Igazán örülök annak, hogy ez a kötet a kezembe került, mert nagyon sajnáltam volna, hogy ha egy ilyen jó regény kimarad az életemből. Eve és Bram karaktere igazán a szívemhez nőtt. Remélem, hogy minél előbb jön a folytatás, mert nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy hogyan fog alakulni a továbbiakban Bram és Eve sorsa.

Kinek ajánlom:
Ajánlom ezt a kötet azoknak, akik olvasni szeretnének egy jó disztópikus regényt, amely azt boncolgatja, hogy mi is történne a világgal, ha nem születnének lányok.

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„Az álmok elferdítik, elnyújtják, és elfedik a határt aközött, hogy mi valós és mi nem.”


„Bármilyen jövő jobb, mint a semmilyen.”

„Azt hiszem a valóság egyszerűen az a világ, amivel szembetalálkozunk.”



Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem.


Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem, nem harapok!


Legyetek jók! Sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése