2019. szeptember 7., szombat

Egy újabb lélekvesztő történet | Christine Anne Colman: Megsebzetten( Elveszetten 2.)

Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben egy számomra kedves írónő második könyvéről hoztam el az véleményemet. Mint az már a címből is kiderült, ez nem más, mint Christine Anne Colman Megsebzetten című kötete,ami az Elveszetten folytatása. Az igazság az, hogy az írónő első könyvét is szerettem, de a Megsebzettent talán még jobban. Ebben a kötetben már jól érződik az, hogy az írónő rátalált a saját stílusára, és egyre magabiztosabban ír és fejlődik.

Köszönöm szépen Christien Anne Colman, hogy eljuttattad hozzám ezt a csodálatos könyvet !

Az írónő első könyvéről, az Elveszettenről a borítóra kattintva elolvashatjátok a véleményemet ! ;)

Katt ide ! ;)


 Írta: Christine Anne Colman
Cím: Megsebzetten
Oldalak száma: 332
Kiadta: Aposztróf
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése: 96%
Fülszöveg:
„ Jason ​Kleyton élete legjobb döntését hozta, amikor barátjával, Joe-val megalapította a J&J divatházat. Mindennapjainak egyhangúságát váratlan fordulat borítja fel, amikor titkárnői állásra jelentkezik nála Katlyn, a nő, aki évekkel azelőtt megbántotta, és akihez ennek ellenére még mindig erős érzelmek kötik. Jason fejében egyetlen gondolat jár: végre válaszokat kaphat a rengeteg elhallgatott kérdésére.

Katlyn Ellison élete kezd egyenesbe jönni, amikor elfogadják a jelentkezését a J&J divatház titkárnői állására. Úgy gondolja, ez lehet az új kezdet, ami véget vet addigi boldogtalanságának. Az állás viszont nem várt bonyodalmat hoz számára, mert szembesülnie kell a ténnyel, hogy Jason a főnöke.

Kezdetét veszi kettejük harca, amiben a másik körül keringve csatároznak egymással, de a szerelem és szenvedély, ami évekig ott rejtőzött bennük, most ismét lángra kap, és azzal fenyeget, hogy elemészti őket.
Küzdelmük során akadályokba ütköznek. Vajon képesek lesznek elhárítani őket, vagy még nehezebb helyzetbe kerülnek?

Egy élet. Két megsebzett szív. Egy szívszorító küzdelem, ami fájdalmával az őrületbe kerget.”

A könyv műfaja:
A  Megsebzetten a romantikus, erotikus kategóriába sorolható be. A történetet váltott szemszögbe olvashatjuk, hol Jason, hol pedig Katlyn szemszögén keresztül. 

Borító:
Na igen a borító. Meseszép ez a borító, és nagyon jól utal a történet hangulatára és cselekményére. A színvilága remekül el lett találva, és az egész szerintem igazán szemet gyönyörködtető.

Karakterek:
Történetünk két főszereplője Jason Kleyton és Katlyn Ellison, akik régen együtt voltak, de most a sötét múlt nem teszi lehetővé, hogy újra együtt legyenek. A múltban történt esemény az írónő első könyvében az Elveszettenben derül ki, és végül is annak az eseménynek a hatásai jelenek meg itt ebben a kötetben. Lehet most ez egy kicsit titkolózós volt, de mindenféleképpen a Megsebzetten előtt érdemes elolvasni az Elveszettent, hogy minden tiszta és érthető legyen az olvasó számára. Na, és akkor most beszéljünk róluk kettőjükről egy kicsit részletesebben is.

Katlyn karaktere már az első részben is nagyon megfogott, és könnyen tudtam azonosulni  vele. A lány személyében egy igazán erős és bátor nőt ismertem meg, aki a sok borzalom ellenére,ami történt vele, ő mégis próbál talpon maradni. Úgy gondolom sok nő félelme, hogy olyan sebet kapjon az élettől ,mint Katlyn, és szerintem ezért is tudtam nőként ilyen jól azonosulni vele, és átérezni a helyzetét, gondolatait, érzéseit. Számomra ő egy nagyon szerethető karakter, bár a döntésével én nem értettem egyet, de ettől függetlenül értem, hogy mit miért csinált.

Jason karaktere nőként egy igazán izgalmas és érdekes férfi karakter ,akiről szívesen olvas az ember. Jason személyisége már az első részben is igazán érdekelt, de a valódiéne úgy gondolom ebben a kötetben bontakozott ki. Néhány tettével azonban nem igazán nem tudtam egyetérteni, és picit mérges is voltam rá, amikor ez miatt eltávolodott tőle Katlyn. 

Alapjában véve én úgy gondolom érdekes, és hihető karakterekkel dolgozik Christine Anne Colman, akiket gyorsan megszeret az olvasó.

Írói stílus:
Ebben a kötetben már jól érezhető az, hogy az írónő egyre magabiztosabban ír, és egyre kiforrottabb a stílusa. A karakterek szerethetőek, a cselekmény izgalmas, a kötet pedig könnyen és gyorsan olvasható. 

Saját vélemény:
Nekem már az írónő első kötete is igazán tetszett, de ott még azért lehetett érezni, hogy picit bizonytalan magában. Úgy érzem ebben a kötetben jelent meg Christine Anne Colman igazi, és kiforrott stílusa. Bátran és vagányan tárta elénk gondolatait, amik egyre izgalmasabbak. Ebben a kötetben még jobban megismerhettük két főszereplőnket, és az indítékaikat. Érdekes számomra, hogy ez a kötet mennyire fáj és belemar az ember lelkébe némely részeknél, mégis úgy érzem, hogy nagyon jó, hogy elolvastam és fontos gondolatokat közvetít az olvasó felé.

Számomra egyetlen szívfájdalom az, hogy az írónő nem engedett az olvasónak lelki felüdülést a kötet végén. Most megint izgulhatunk, hogy mi lesz velük a következő részben !

Kinek ajánlom:
A romantikus, erotikus irodalom kedvelőinek kellemes olvasmány.

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ Elkövettem életem legnagyobb hibáját, amiből sokat tanultam. Nem szabad és nem is áll jogunkban kivetíteni valakire a képzelgéseinket, félelmeinket. Meg kell hallgatnunk a másik fél gondolatait, és megbeszélés nélkül nem hozhatunk komoly döntéseket. Hiába futunk a végzet elől, mert ha rossz helyen vagyunk, úgyis oda sodor minket, ahova tartozunk.”

„ De kaptam az élettől egy második esélyt, és el kell döntenem, mit kezdek vele. Továbbra is elmerülök a lelkem sötét bugyraiban, vagy a fényt választom? ”

„ Valóban vannak gondjaim,de emiatt nem hanyagolhatom el a családomat,akik mindig mellettem álltak,és támogattak. Soha többé nem szabad elfeledkeznem erről.”



Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!



Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése