2019. december 15., vasárnap

Ruby Saw: A Vörös és a Vadász Borítóleleplezés #9

Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben egy nagyszerű hírt szeretnék megosztani veletek. Akik régebb óta követik a blogomat azok tudhatják, hogy nagyon szeretem Ruby Saw írónőt és az ő írásait. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy én közvetíthetem felétek kedves olvasóim a jó hírt, újabb története érkezik Ruby Saw- nak ! 

2020. 02.11. jelenik meg a A Vörös és a Vadász és majd mobi és E-pub formátumokban lesz elérhető. Ruby ismét egy igazán izgalmas történettel készül olvasóira számára. Ha kíváncsi vagy a történet fülszövegére és a borítójára, akkor tarts velem !




Röviden az írónőről:
Ruby Saw-nak eddig 5 könyve jelent meg, illetve írt több a történeteihez kapcsolódó novellát is. Ruby egyedisége a történeteiben rejlő humorban és feszült izgalomban rejlik.

Eddig megjelent kötetei:
  • Pillangó-hatás (a róla írt értékelésemet IDE kattintva eltudjátok olvasni ! )
  • Az igazi (a róla írt értékelésemet IDE kattintva eltudjátok olvasni ! )
  • Csak két lépés Észak (a róla írt értékelésemet IDE kattintva eltudjátok olvasni ! )
  • Gázt neki, Chiara ! (a róla írt értékelésemet IDE kattintva eltudjátok olvasni ! )
  • Kertvárosi pletyka ( sajnos még nem olvastam )




A fülszöveg:

Elisabeth Johnson, az 1700-as évek New Yorkjának hírhedt bérgyilkosa egy nap olyan megbízást kap, ami fenekestül forgatja fel addigi nyugodt világát. A sziklaszilárd nő életében először alul marad a harcban, de ez csak még jobban motiválja, később önzővé, naivvá teszi.
Shane Mason, az egykori Hat kard prófétája ingoványos talajra lép azzal, hogy egyezséget köt Lizzel. Hosszú macska-egér játék veszi kezdetét földön és vízen egyaránt, amiben rengeteg titok lappang, és érzelem tör a felszínre. Ahogy múlik az idő, úgy változik a két fél is. Küzdenek egymással, az érzéseikkel és két titkos renddel.
Az idő vajon mindenre választ ad? Shane szándékai valóban komolyak? Liz el tudja felejteni a múltját, és új életet kezdeni?
Harc a hazugsággal. Harc az igazságért. Harc a szerelemmel.


Már a fülszöveg is igazán izgalmas történetre utal, én személy szerint már nagyon várom, hogy olvassam, mert Rubyt ismerve izgalomból itt sem lesz hiány. Nem is húzom tovább a szót, lássuk is a borítót.





Mi a véleményem a borítóról ?
Szerintem ez a borító egyszerűen gyönyörű, imádom ! Rendkívül egyszerű, tetszik, hogy nincs tele felesleges dolgokkal. A fekete, fehér és az a pici vörös nagyon jól kiemelik a lány karakterét a borítón, ezzel talán sejttetve, hogy itt valami varázslatos dologra számíthatunk. Engem a borító és a fülszöveg is egyaránt elvarázsolt, és igazán felkeltette az érdeklődésemet.

IDE kattintva megtudjátok nézni Ruby Saw Facebook oldalát, ahol rengeteg izgalmas érdekességet tudhatok meg a történeteiről! Szerintem érdemes benézni. ;)


Köszönöm szépen, hogy itt voltatok velem, és remélem ti is annyira várjátok ennek a könyvnek a megjelenését, mint én !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése