2018. augusztus 13., hétfő

Találd meg te is az Igazit !, Ruby Saw Az igazi

Halihó Molyok !

Meghoztam nektek Ruby Saw a Pillangó-hatás folytatását, Az igazit. 
Nagyon boldog vagyok, hogy az írónő jóvoltából ez a gyönyörű könyv a polcomon csücsülhet, ezúton is köszönöm szépen még egyszer Ruby Saw, hogy ezt a csodálatos könyvet eljuttattad nekem recenziós példányban! Ezer köszönet érte, de tényleg !  
Na de akkor jöjjön is maga az értékelés a könyvről.

" Egy nő. Egy férfi. Temérdek pillangó. Egy érzés, melyet mindenki élete során csak egyszer érez. Liv Jackson életében hosszú, és keserves út vezet az igazihoz, de most végre úgy érzi, hogy révbe ért, hogy megtalálta. Virágok, szerelmes pillantások, erotikus testbeszéd, és olyan heves szívverés, ami az egekbe repíti a vérnyomást. Ez lenne az igaz szerelem, csakhogy senkinek nem adják ingyen, még Livnek sem.

Az egykor akaratos, és hisztis nőnek két lehetősége van: vagy hagyja tova szállni, vagy harcol. Liv azonban ezúttal felveszi a kesztyűt, és nem engedi elfutni a lehetőséget a boldogsághoz. Útján intrika, féltékenység, és egy régi ismerős is elkíséri.
A végén pedig győz a szerelem ? Az igazi szerelem ? "

A könyv műfaja:
A kötet egy igazán jól megírt romantikával és erotikával fűszerezett történet.
Borító:
Ennek a kötetnek még gyönyörűbb a borítója, mint a Pillangó-hatásnak, pedig már az sem volt semmi. Tetszik, hogy csak egy kis részletet látunk, nem pedig egy teljes képet. Ötletes, hogy egy menyasszonyi ruhába öltözött nő van a borítón, hiszen ez nagyon témába vágó. Nem is tudom, hogy mit lehetne még mondani, de a lényeg, hogy gyönyörű, oda vagyok érte, és annyira boldog vagyok, hogy a kis könyvespolcom büszke darabja lehet!
Karakterek:
Történetünk főszereplője Liv Jackson olyan jellemfejlődésen megy át, hogy az olvasó csak tátja a száját, hogy hova lett az a kis hülye liba az előző részből. Miután felszáll Liv körül a rózsaszínköd, és rájön, hogy valójában mi is a helyzet Robbal, a lány ott hagyja a fiút. Na most reszkessünk, hogy nehogy megint butaságot csináljon, drága főhősnőnk. De nem ! Liv Jackson ügyesen túl teszi magát az ügyön, és mint egy érett felnőtt nő, feláll és emelt fővel áll tovább. Munkát keres és nagyon pozitív irányba elkezd fejlődni. Hiro Shen felajánlja neki, hogy tud neki munkát egy távolabbi helyen. A lány elfogadja az ajánlatot és ezzel meghozza élete legjobb döntését. 
Hiro Shen nekem az első kötetben egyáltalán nem volt olyan szimpatikus. Nem volt úgy különösebb bajom vele, egyszerűen csak azt akartam, hogy Liv Robbal jöjjön össze. De ebben a kötetben elnyerte a szívem. Kiderült róla, hogy igaz szívből szereti a lányt és, hogy egy nagyon cuki, romantikus férfiról van szó. Nagyon kellemesen csalódtam benne, és hát bekerült a könyves szerelmeim közé.
Ayumi egy kis ázsiai lány, aki teljesen oda van Hiroért. Azt gondolja, hogy a férfi is olyan érzelmeket táplál felé, mint amit ő érez. De ezt csak a lány beszéli be magának, a férfi semmiféle jelét nem adta annak, hogy ennek bármilyen igazság alapja legyen. Amikor feltűnik a színen Liv, a lány eldönti, hogy szétszakítja őket. Undok egy kis dög ez a lány az már egyszer biztos ! Érdekes, hogy Liv saját régi énjét fedezi fel a lányban, ami szerintem így belegondolva elégé groteszk, de nekem nagyon tetszett ez a történetben !
Írói stílus:
Az igazi tipikusan az a könyv, amit olyan jó olvasni így nyáron, mert neki áll az ember és még aznap el is olvassa. Olyan jól esett a lelkemnek ez a kis romantika, hogy azt szavakkal elmondani nem lehet. Ruby Sawra érdemes odafigyelni, mert annak ellenére, hogy ezek az első könyvei, amik megjelentek, szerintem nagyon jól ír, és érdemes rá figyelni. Én még biztos fogok olvasni tőle.
Saját vélemény:
Annyira, de annyira szeretem ezt a könyvet. Gyönyörű a borító, szép szerelmes történetet rejtenek a lapok, és a szereplői annyira élnek, hogy lelépnek a papírról. Nagyon boldog vagyok, hogy ez a könyv a polcomon csücsülhet, és bármikor levehetem, amikor csak kedvem szottyan hozzá. A lelkemet simogatta ez a könyv. Annyira elgondolkodtatott, és annyira igaz, hogy az ember megérzi, ha az igazi a közelében van. Gyönyörű történet egy lányról, aki egy nagy csalódás után fejlődik egy igazi érett nővé. Liv legfőbb célja mindig az volt, hogy megtalálja az igazit, és annyira akarta, hogy sikerült neki. Ez példaértékű hiszen, nekünk sem szabad soha fel adni, és mindig hallgatnunk kell a belső megérzéseinkre, és akkor majd tudni fogjuk, hogy az igazi a közelben jár.
Kiknek ajánlom:
Ezt a könyvet tiszta szívből ajánlom mindenkinek, aki szereti a szerelmes történeteket, ők elfognak olvadni tőle, ahogy én is.
Idézet:

" Tényleg igaz az, hogy megérzed, hogyha az igazi áll előtted.
Lehet, hogy nem azonnal,de megérzed."

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Borító: 5/5
Történet: 5/5
Karakterek: 5/5
Írás stílus: 5/5
Oldalszáma: 272
Molyos értékelése: még nincs ( de szerintem ha majd többen olvassák 90% fölött lesz, az már egyszer biztos )
Kiadta: MyBook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése