2018. augusztus 13., hétfő

Bonyolult szerelmi szálak, avagy Ruby Saw Pillangó-hatás

Halihó Molyok !

Hoztam nektek egy kis könnyed, romantikus nyári olvasmányt, Ruby Sawtól a Pillangó-hatást.
Én ezt a könyvet ebook formájában olvashattam el, az írónő csoportjában letölthető szabadon. Ha az ajánlóm után megtetszik a könyv, nyugodtan keressétek meg az  írónő Facebook csoportját, biztos örülne, ha többen olvasnátok ezt a könyvet. Érdekes, hogy mennyire jó könyvről beszélünk, és mégis annyira kevesen olvasták még eddig el. Na ezen sürgősen változtatni kell !


" Egy féltőn óvott huszonkét éves lány. A védelmező Apa, és három férfi, akik a lány kegyeit szeretnék elnyerni. Liv Jakson újabb esélyt kap egy hatalmas csalódás után Rob Pierce képében. Esélyt a szerelemre, de nem tudja hogyan kezelje tapasztalat híján.

Az évekkel ezelőtti, múló bánat helyét úgy látszik egy következő veszi át, amikor hirtelen újabb lehetőséget kap Hiro Shentől. De hogy Liv még jobban összezavarodjon feltűnik a fájdalmas múlt is: Jay Cullen.

A fiatal lány csak szerelemre vágyik és ezért semmitől sem retten el. A három férfi egymásnak fezül a szívéért. De az Apa ehhez vajon mit szól ? "

A könyv műfaja:
A könyv műfaját tekintve egy jó kis romantikus, erotikus regényről beszélhetünk.
Borító:

Első látásra szerelem volt. Én ezt rögtön tudtam. Féltem is, hogy jaj egy ilyen szép borító mögött, a tartalom is jó legyen. És jó volt, nagyon is jó ! Tetszik a borítón, hogy a pillangó eltakarja a lány száját, nekem erről az jutott eszembe elsőnek, hogy olyan, mintha valamit elfojtana, nem mondana ki a lány. A pillangó meg egyébként nagyon szép tetszik a színe. Nagyon jó választás ez az egész borító szerintem illik a címhez.
Karakterek:
Kezdjük történetünk főszereplőjével Liv Jacksonnal, aki egy elkényeztet és beképzelt nő. A történet elején én csak így néztem, hogy te jó ég, ez a lány hogy ki van magával, nem érdekli ha beletapos más lelkébe, ő úgy érzi, hogy mindenkinek meg kell mondania a tutit. Nem elég, hogy mindenkit kioszt,hanem még így sikerült megismerkednie Robbal is. Behalok ez a pasi még randira is hívja, miután a lány beszólt neki ? :D Egyébként nagyon vicces volt az a jelenet tetszett nagyon. 
Liv korábbi súlyos hibája miatt, az apja egészen eddig nem engedte, hogy még csak a közelében is legyen bármilyen férfinemű lény. Miután Liv kiszabadul ebből a zárkából azonnal neki is lát bepótolni mindezt. Értem én, hogy már nem tudja, hogy is kéne ezt csinálni, de könyörgöm azért nem kell rögtön hárommal is kavarni! Csak kapkodtam a fejem, hogy most vele is kavar, meg vele is, meg vele is , te jó ég ! De egyébként bármilyen bután is viselkedett Liv annyira megszerettem. Jól megalkotta az írónő ezt a karaktert.
Dylan Jackson, Liv édesapja karaktere is tetszett, bár szerintem kicsit túlzásba vitte a lány óvását. Persze érthetőek, és logikusak az érvei, de azért teljesen nem szabadot volna a lányt, elzárni mindentől,mert szerintem azért is kavart egyszerre több férfival.
Hiro Shen, Dylan régi jó ázsiai munkatársa, és természetesen neki is megtetszik Liv. Róla még a következő kötetnél bővebben beszélek. Egyelőre legyen róla elég ennyi.
Rob Pierce karaktere számomra érdekes volt. Tetszett, hogy amikor Liv beszól neki, ő nem felháborodik hanem randira hívja a lányt. Ügyes húzás volt tőle. Egyébként én neki szurkoltam végig, hogy őt válassza Liv.
Jay Cullen, a gonosz sötét múlt Liv életében, aki tönkre tette a lány életét, és ezért neki is meg kell bűnhődnie. Hát meg is kapta a magáét szépen.
Írói stílus:
Ruby Saw írásstílusa nekem nagyon tetszett. Könnyed, gyorsan olvasható, a történet halad, és mindig történik valami váratlan,amire az olvasó nem számít. Külön köszönet az írónőnek, hogy több szemszögben írta meg a történetet, és így több karakter belső gondoltait is megismerhettük. Szerintem ez egy nagyon jó megoldás volt.
Saját vélemény:
Engem az írónő megvett magának, szívesen olvasnék majd még tőle a közel jövőben. A történet izgalmas, a szereplők szinte élnek, és az események csak úgy pörögnek, főleg ha Liv pörgeti azt a fogaskereket. Nagyon jó volt a könyvben, hogy könnyeden van megírva, nincs túl bonyolítva a történet, hanem egyszerűen csak folyik a saját medrében, ahogy kell, és a lapok meg csak egyre fogynak. Nagyon jól esett ezt a könyvet elolvasni, mert gyorsan tudtam vele végezni, és annak ellenére, hogy egy egyszerű romantikus regényről beszélünk, én úgy érzem, hogy adott hozzám valamit, még hozzá nem is keveset. 
Kiknek ajánlom:
A romantikus irodalom kedvelőinek mindenféleképpen ajánlom, hiszen nekik ez egy kötelező olvasmány. De emellett ajánlom, azoknak is, akik valami kis könnyed nyári olvasmányra vágynak, amit pár óra alatt könnyen el lehet olvasni.
Idézet:

"- Helló! Téged itt hagyott a vándor cirkusz, vagy készülsz Mikulásnak ? "

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Borító: 5/5
Történet: 4/5
Karakterek: 5/5
Írás stílus: 4/5
Oldalszáma: 238
Molyos értékelése: 89%
Kiadta: MyBook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése