2019. december 30., hétfő

Hirtelen a jövőben | Szaszkó Gabriella: Kora február

Sziasztok Molyok !

Akik régebb óta követik a blogomat azok tudhatják, hogy én nagyon szeretem Szaszkó Gabriellát és az ő könyveit. Azt hittem a Pennington- testvérek  után már nem tud olyan nagy meglepetést okozni, de tévedtem! A Kora februárt még jobban imádom, mint az eddigi könyveit, lássuk is, hogy miért !


Írta: Szaszkó Gabriella

Cím: Kora február
Oldalak száma: 384
Kiadta: Maxim
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése: 92%
Műfaj: romantikus, new adult
Fülszöveg:


Anna és Josh nem ismerik egymást. Mindennek ellenére egy ágyban ébrednek fel egy ismeretlen, elszigetelt helyen, miközben odakint hóvihar tombol. A házban kutakodva hamarosan ráébrednek, hogy öt év kiesett az életükből, hiába próbálnak visszaemlékezni, sehogy sem sikerül. Öt év alatt azonban rengeteg minden történhet egy ember életében. Vajon Joshnak sikerült kiszabadulnia az egyetemi időszak fojtogatásából, és valóra váltotta az álmát, hogy menő rockzenész legyen? Vajon Anna hozzáment feleségül egyetemista szerelméhez, és megtalálta mellette a boldogságot? Mind a ketten előre tervezték az életüket, megálmodták, hová is akarnak jutni harmincas éveik elejére. De ha minden a terv szerint alakult, hogyan lehetséges, hogy egymás mellett ébredtek egy ismeretlen helyen?

A világukat már csak az borítja fel még jobban, amikor felfedezik, hogy álmaikban lassan visszapárolognak az elmúlt évek emlékei. Hamarosan kiderül, hogy a kiesett öt év elképesztő meglepetéseket tartogat.



Borító:
Mondhatjátok azt, hogy kicsit elfogult vagyok ezzel a borítóval szemben, mert én is a borítóleleplező bloggerek között voltam, de ez a borító itt szerintem akkor is egyszerűen gyönyörű ! Imádom az olyan borítókat, amin valamilyen formában megjelennek a csillagok, és hát itt az is van, és milyen szép ! Külön kiemelném azt, hogy milyen jól néz ki, hogy a két főszereplőnk megjelenik a borítón, de itt nem látjuk őket rendesen, csak az árnyékukat, ami sejtelmességet, titokzatosságot kölcsönöz az egész borítónak. Úgy gondolom a Maxim Könyvkiadó megint kitett magáért, és egy újabb csodálatos borítót párosított Szaszkó Gabriella remek történetéhez. 


„ Mindenki jót akart nekem, de én egyedül akkor éreztem jól magam, amikor feloldódtam a zenében, amikor hullámzott előttem a tömeg, visszhangozva a saját szavaimat. Akkor úgy éreztem, adok valamit. Valami olyat, ami kirepíti az embereket a hétköznapi szürkeségből.”


Karakterek:
Nem lepődtem meg, hogy Gabi ebben a kötetében is szuper karaktereket alkotott meg. Anna és Josh története is igazán izgalmas, végig nagyon kíváncsi voltam, hogy akkor vajon mi is történt velük, és, hogy kerültek egymás mellé. Mondhatjuk úgy, hogy az írónő most sem kegyelmez a szereplőinek. Milyen ijesztő lehet úgy felébredni, hogy azt se tudod hol vagy, mi van, eltelt 5 év az életedből és egy vadidegen mellett ébredsz. Nem csodálom, hogy azért Anna és Josh is kiakadt az elején. 

Anna karaktere számomra teljes mértékig pozitív volt, még annak ellenére is, hogy úgy néz ki itt ismét két férfi van a láthatáron. Izgalmas és érdekes személyiséggel rendelkezik, remélem a következő részben még több mindent megtudhatunk róla. Szerettem olvasni az ő részeit, mert könnyen tudtam azonosulni vele.

Na és akkor pár szót Josh karakteréről is. Imádtam ezt a pasit! Szerintem titokban sok lány álmodozik arról, hogy milyen jó lenne egy ilyen férfi mellet az élet. Szaszkó Gabriella ismét egy olyan karaktert alkotott meg, aki gyorsan megdobogtatja a könyvmolyok szívét !

Írói stílus:
Ismerős barátként köszönt rám a stílus, amit én már megszoktam és szeretek Gabitól. Gyorsan és gördülékenyen tudtam haladni az olvasásával, és engem ez az olvasás abszolút feltöltött nem pedig levitt az életről. Persze azért itt is voltak apróbb részek, ahol picit belesajdul az ember szíve, de azért természetesen nem annyira, mint az előző köteteiben. Lehet megsajnált minket, és azért kaptunk most egy picit lágyabb történetet. Gabi ezzel is bebizonyította, hogy milyen sokszínű tehetség, hiszen ezek szerint ugyanolyan jól tudja összetörni egy könyvmoly szívét, mint meglágyítani !

Saját vélemény:
Igazán örülök annak, hogy ez a kötet is a kezembe került, és hogy már ilyen gyorsan el is tudtam olvasni. A gyors olvasás oka talán itt az volt, hogy nem kellett olvasás közben papír zsebkendőért nyúlkálnom, hanem csak olvastam és olvastam, hogy derüljön már ki, hogy itt mégis mi történt. Én azt mondom, hogy Szaszkó Gabi megint egy igazán jót írt, és én továbbra is minden könyvét el fogom olvasni, az már fix !

Kinek ajánlom: 
  • Akik szeretik Szaszkó Gabriella történetét
  • akik szeretik a rocksztáros történeteket
  • akik szeretik az izgalmas, rejtélyes helyzeteket

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:


„Végül is mindenkinek le kell feküdnie egyszer egy rocksztárral, én meg szereztem egyet hosszú távra is magamnak.”


„ Josh hangja megtöltötte a fülemet. A kitartás hangja volt, azé, hogy az álmok valóra válhatnak.”

„Sohasem töltöttem még el hosszabb időt egy ennyire muzikális sráccal, aki a sörösüvegek koccanásában is kósza dallamokat talált. Az ő lelkében sohasem csendesedett el a zene.”


Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!


Legyetek jók! Sziasztok !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése