2019. január 20., vasárnap

A titokzatos és rejtélyes Észak-Korea | Ruby Saw: Csak két lépés Észak

Kedves Molyok !

A mai bejegyzésemben egy számomra fontos, és elismert írónő könyvéről hoztam értékelést, akit nem csak az írása miatt kedveltem meg, hanem a személyisége miatt is. Ruby Saw Csak két lépés Észak című kötetéről van szó, ami nem régen jelent meg.

Hatalmas köszönet az írónőnek, hogy eljuttatta hozzám ezt a csodálatos  könyvet, és nagyon remélem, hogy még sok ilyen ehhez hasonló történetet olvashatunk tőle ! Már nagyon várom, hogy olvashassam a következő kötetét !

Na , de jöjjön is az értékelésem erről a szuper könyvről !

Jó olvasást a bloghoz !

Írta: Ruby Saw
Cím: Csak két lépés Észak
Oldalak száma: 242
Kiadta: MyBook
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése: még nincsen, ezért kezdjük el olvasni, és értékelni minél többen ! Hajrá, hajrá ! :)
Fülszöveg:
„Észak-Korea. ​Egy földrész, aminek a puszta hallatán összeszorul az emberek gyomra.
Hadley Hilson újságíró azonban nem így volt ezzel, és csatlakozott a volt egyeteme tanulmányi kirándulásához, ami Dél-Koreába indult, de érintőlegesen az északi határhoz is. Az újságíró élete nagy sztorijára készül, az Észak- és Dél-Korea közti különbségek bemutatásával.
A drogok nem illegálisak északon, mégis elkülönítik a busznyi diákot a határnál, miután füvet találnak az egyik táskában.
A csoportot kísérő professzor furcsán viselkedik. Amerika nem töri magát, hogy a dolgok után járjon.
Hadley-t furcsa élmény éri: taszítja, de egyben vonzza is Jin Park ezredes, amire nem tud magyarázatot adni.
Jin küzd a szívével és a józan eszével, de alul marad a harcban.
Meddig megy el egy újságíró a tökéletes sztoriért? Vajon ott a katonák tényleg mindent megtehetnek? Ki áll az egésznek a hátterében?

Korrupció, hatalom, élni akarás, vágy és szenvedély.”

A könyv műfaja:
Ruby Saw magával ragadó regényében mindennel találkozhat az olvasó, ami csak kell egy izgalmas történethez. Van itt bőven akció, hogy az olvasó véletlenül se unatkozhasson, de emellett a történetben megjelenik a romantika és az erotika is. Ha engem kérdeztek, én azt mondom egy rettentő izgalmas cselekményszálú könyvről van szó, amit kénytelen vagy még aznap befejezni, mert egyszerűen muszáj megtudnod, hogy most akkor végül is itt mi a fene történt.

Borító:
Szerelem, egyértelműen szerelem számomra ez a borító. A képeken is nagyon jól nézett ki, és nagyon hatásos volt, de élően wow *-* imádom ! A borító nagyon jól visszaadja azt a feszültséget és tehetetlenségérzést, amit a könyv olvasása közben éreztem. Szerintem ez egy zseniálisan megalkotott borító, amit nagyon szeretek, és igaz, hogy már kiolvastam, de mégis ott csücsül az íróasztalomon és nézegettem, simogatom eléggé gyakran, még mindig. Igen elő jött a borítómániás énem :D hát nincs mit tenni, ami jó az jó !

Helyszín:
Történetünk helyszíne Észak-Korea, ahol nagyon sok rejtély és izgalmas dolog vár az olvasóra.

Idő:
A könyv története a 2010-es évek körül játszódik.

Karakterek:
Nagyon tetszettek a történet karakterei, mert mindegyikük nagyon valóságosra és igazira sikerült. Egyáltalán nem éreztem azt, hogy én most kitalált személyekről olvasok, hanem tényleg olyan érzés volt, mintha az összes karakter egy húsvér, létező ember lenne. Hatalmas dicséret ezért az írónőnek, mert mostanában olyan sok karakter annyira semmitmondó, üres személyiség, hogy végre jó volt olyan könyvet olvasni, ahol belevaló, vagány, létező karakterekről olvashattam.

Na, és akkor kezdjük is a sort Hadley Hilson, a főszereplőnk karakterével. Nagyon okos és intelligens újságíróról van szó, aki bármit megtenne, hogy fényt derítsen az igazságra. Tetszett, hogy egy vagány, belevaló személyről beszélhetünk, aki bátran megy a céljai felé.

Jin Park ezredessel folytatnám a sort. Oh, ez a pasi ! Annyira, áh imádtam ! Ruby Saw már megint egy olyan férfi karaktert alkotott, aki teljesen elrabolta a szívem észrevétlenül ! Ruby Saw következő könyvénél majd megpróbálok jobban vigyázni a szívemre, de szerintem akkor is veszíteni fogok :D. Na mindegy is, a lényeg, hogy nagyon tetszett ez a karakter is és ajh Ruby Saw egyszer úgy rám hozta a szívinfarktust, hogy még a könyvet is elejtettem. :D Ha legközelebb el fogom olvasni ezt a könyvet, akkor ez már nem történhet meg, mert tudom, hogy kiképezték. :D

Na és akkor jöjjön Hong, akit gyűlöltem. Fhu ez egy utolsó féreg, ez az ember, és nagyon örültem a sorsának a történet végén. Nem akarom most itt annyira szidni, mert aki nem olvasta még a könyvet, az nem érti, hogy mit szapulom, de végül is a lényeg, hogy egy aljas ember, akit nagyon, de nagyon utáltam.

Összegezve nagyon jó karaktereket alkot Ruby és a kívánt hatást nálam sikeresen elérték. Akit kellett szerettem, és akit kellett tiszta szívemből gyűlöltem.

Írói stílus:
Ruby Sawnak nagyon jó írói stílusa van, a történetei könnyen olvashatóak és rettentő gyorsan el lehet őket olvasni. A cselekményszál nagyon izgalmas és furfangos, a csattanókból sokat sikerült előre megjósolnom, ami nagy büszkeséggel töltött el. A karakterek nagyon jól ki voltak dolgozva, és tetszett, hogy nem papírmasé karakterek, hanem tényleg igazi személyiséggel rendelkező szereplőkkel találkozhattunk a könyvben.

Saját vélemény:
Ruby Saw eddig megjelent két könyvét is nagyon szerettem, a Pillangó-hatást és Az igazit is. De nekem még is ez a könyve tetszett eddig a legjobban. A könyveken egyre jobban érződik, hogy Ruby Saw mennyit fejlődött, és hogy egyre jobb és izgalmasabb történeteket ír. Nagyon tetszik Ruby köteteiben, hogy annyi érzelem van benne, hogy az ember néhol a könnyeivel küszködik, máskor meg hagosan nevet egy-egy poénosabb részen. Szeretem, amit az írónő csinál, és már nagyon várom, hogy a kezemben tarthassam a következő könyvét ! Olvassatok tőle, mert egy nagyon tehetséges magyar szerzőnkről van szó, akire büszkék lehetünk, és megéri olvasni!

Kinek ajánlom:
Mindenkinek szívből ajánlom, főleg azoknak, akik egy jó kis hazaira vágynak.

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak :


„Azt hiszem, az volt az a pillanat, hogy kiléptem a testemből, és kívülről láttam magunkat.

„Az életed azért kaptad, mert Isten képesnek tartott arra, hogy meg tudod élni.”


„A testi sérüléseim vajmi kicsik voltak a lelkemet és a női mivoltomat ért sebekhez képest. 

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése