2019. október 12., szombat

1 év 12 pasi, mi lesz itt ebből ? | L. J. Wesley: 12 első randi

Sziasztok Molyok !

Egy rosszul sikerült kapcsolat. Az életed sivár és üres. Teljes letargiában vagy, és szépen lassan csúszol a depresszió felé. Erre a barátnőd kitalálja, hogy 12 hónapon keresztül randizz vadidegenekkel, akiket ő szúrt ki neked, csak azért, hogy kirobbantson ebből az állapotból. Hát jó év elé nézünk, gondolhatná jogosan L. J. Wesley 12 első randi című kötetének főszereplője, Sam. 

Ezt a könyvet én felírnám szakításra, mint gyógymódot ! Amilyen rövid olyan erős és karakteres kötetről beszélhetünk. Kis vicces, romantikus és egyszerűen imádni való ! Na, de nézzük is akkor mit szerettem benne annyira !


Köszönöm szépen L.J. Wesley írónak, hogy elolvashattam ezt a kedves, kis történetet !

Írta: L. J. Wesley
Cím: 12 első randi
Oldalak száma: 176
Kiadta: Mogul
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése: 88%
Fülszöveg:

„ Pam vagyok, és ez egyáltalán nem az én történetem.
Nem bírtam már elviselni, hogy a legjobb barátnőm letargiában éli az életét egy rosszul sikerült kapcsolat miatt. Lépnem kellett, erre pedig csak egyetlen megoldást láttam. Átvettem az irányítást Sam szerelmi élete felett, hogy havonta legalább egyszer kimozduljon a lakása fogságából, és végre tovább tudjon lépni. Pasik széles választékát szállítottam le neki egy-egy randi erejéig, remélve, hogy ha az igazit nem is találja meg köztük, kiszakad a rátelepedő depresszióból, és újra elkezdi élni az életét. Legjobb barátnőjeként, kötelességem minden segítséget megadni neki, a magam nem feltétlen kedves módján.”




A könyv műfaja:
A történet a romantikus, chick lit kategóriába sorolható be, ami jócskán meg van szórva humorral.

Borító:
A borító nagyon jól bemutatja azt, hogy hányféle emberrel is randizott vakon Sam. Úgy gondolom ez egy egyszerű, de mégis ötletes borító, amire jól esik ránézni. A rózsaszín háttér utalhat arra, hogy itt egy igazi jó kis romantikus regényre számíthatunk, amibe azért lesznek csavarok rendesen.

Karakterek:
Mivel elég rövidke történetről van szó, így én is csak a legfontosabb szereplőkről beszélek röviden, a többit ismerjétek meg ti magatok a könyv olvasása közben !

Nézzük elsőnek történetünk főszereplőjét Samet. Szegény lány egy rossz kapcsolat után teljesen a padlóra került, és hát depresszió is gyötri. Úgy érzi teljesen jól elvan így kis magányában, amikor megjelenik a legjobb barátnője Pam, hogy kihúzza a lányt ebből a helyzetből. Sam elsőnek igazán nem lelkesedik Pam ötlete miatt, de végül mégis belemegy. Számomra Sam karaktere nagyon emberi és szerethető. Kis szánni való, de azért lássuk be sokan voltunk már mi is olyan helyzetbe, mint ő. 

Pam karaktere nekem a kezdetektől szimpatikus volt. Egy tiszta szívű,  jó barátnőt ismertem meg a személyében, aki bármire képes lenne, csak hogy segítsen a barátnőjének. A segítségről elégé szokatlan módon gondolkozik, de hát végül is miért nem működhetne ?



„ Olyan erővel térdeltem bele a nemesebbik szervébe, hogy azon se csodálkoztam volna, ha a heréit ki kell operálni a hasüregéből.”




Írói stílus:
L. J. Wesley írásában azt szerettem a legjobban, hogy olvastatja magát, csak úgy szaladnak a lapok. A történet valójában nagyon egyszerű, de mégis fenntartja az érdeklődésemet, egészen a könyv végéig. A szereplők valósak, emberiek, és a hibáikat, gyengeségeiket is megismerhetjük. Külön örültem annak, hogy a fejezetek rövidek voltak, így még jobban tudtam haladni az olvasással, vagy legalább is én úgy éreztem. 

Saját vélemény:
Azt tudni kell rólam, hogy nagyon utálom a viharokat, a villámlástól pedig egyenesen félek is. Na ezt most csak azért mondtam el, mert ezt a könyvet éppen egy ilyen napon sikerült elolvasnom. Kint dörgött, villámlott, én pedig bent a kis ebookomon a 12 első randit olvastam. Egy idő után azt vettem észre, hogy a könyv annyira lekötött, megnevetett, hogy már egyáltalán nem féltem, és észre se vettem, hogy mire én kiolvastam a könyvet a vihar is elvonult. Köszönöm L. J. Wesley, most már van ellenszerem a borús napokra is ! 

Kinek ajánlom:
Lányoknak akiknek éppen szerelmi bánatuk van, vagy depresszióban szenvednek. Szépen lassan adagolva ajánlott. A könyv végére a bánat elszáll ! Azoknak akik szeretnének nagyokat nevetni egy könyvön , és természetesen azoknak is akik félnek a vihartól, mint én ! :D 

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★



Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ – Plusz jó pontot kapsz – léptem oda hozzá.

– Mivel érdemeltem ki? – pattant fel.
– Olvasol – mutattam a könyvre. – Ez manapság egyre ritkább.
– Jól érzem, hogy ez közös pont?
– A könyvek nagyon fontosak nekem. Rengeteget olvasok.”

„ Kisasszony, ön vizuálisan élvezetes számomra. Meghívhatom egy italra?”

„ Azt máig nem tudom, hogy mikor aludtam el a billentyűzetemre dőlve, de amikor felriadtam az ébresztőre, úgy éreztem magam, mint akin átment egy úthenger. Háromszor. Oda-vissza.”


Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D



Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!



Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése