2019. május 21., kedd

Egy varázslatos természetfeletti világba csöppentem | Krencz Nóra : A hordozó

Sziasztok Molyok !

Több mint egy hete megkeresett Krencz Nóra írónő, hogy elolvasnám e A hordozó című kötetének a bővített változatát. Én erre boldogan igent mondtam, hiszen ez hatalmas megtiszteltetés számomra ! Főleg, hogy Könyvfesztiválon találkoztam is személyesen vele, ahol zsákbamacskában A hordozó kötetének első kiadását sikerült kihúznom. Amikor kiderült, hogy az a könyv, amit én húztam majdnem kétszáz oldallal kevesebb, mint a bővített, egy picit elszontyolodtam, viszont nagyon örültem, hogy végre van egy Krencz Nóra kötetem, és nagyon örültem annak is, hogy legalább ez megvan. Ezt Krencz Nóra észrevette rajtam, és így keresett meg a kötet bővített változatával, amit ma reggel sikerült is befejeznem.

Nagyon szépen köszönöm az írónőnek a kedvességét, és, hogy elolvashattam ezt a csodálatos történetet, számomra ez nagy megtiszteltetés !

Megmondom őszintén, hogy azért picit tartottam ettől a kötettől, hiszen Krencz Nóra A követ című könyve nagyon felemás érzéseket keltett bennem, és féltem, hogy ez a kötet sem fog annyira tetszeni. Elvonatkoztattam ettől a ténytől, és így kezdtem bele A hordozóba. Már a történet elején éreztem, hogy ez a kötet nagyon más számomra, és nagyon elkapott ! Számomra hatalmas meglepetést és örömet okozott ez a könyv ! Ez a világ teljesen beszippantott, és simogatta a lelkemet, annyira jól esett olvasni!

Na, de jöjjön is az értékelés, abból minden kiderül jobban !

Jó olvasást a bloghoz !

Írta: Krencz Nóra
Cím: A hordozó
Oldalak száma: 416
Kiadta: Mogul
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése: 80%
Fülszöveg:


„Te mit tennél, ha minden,ami az életedet jelentette,minden, amit a magadénak tudtál, egyik pillanatról a másikra megsemmisülne, s ebben a szorult helyzetben belebotlanál valaki felfoghatatlanul különlegesbe, aki új értelmet adhat az életednek? Újra felépítenéd a régit, vagy követnéd őt az ismeretlenbe? 
Belevágnál olyasmibe, amit nem  értesz? Fabyent nem rettenti el a természetfeletti…”

A könyv műfaja:
Krencz Nóra A hordozó kötete a romantikus fantasy kategóriába sorolható. Személy szerint én nagyon szeretem, ha egy író ezt a két műfajt ötvözi a regényiben. Krencz Nóra kötetében egy jól felépített varázslatos világ és jól működik, aranyos szerelmi szálak adják a könyv szerethetőségét számomra.

Borító:
Előugrik a borítómániás énem ! Imádom ezt a borítót, hiszen csodaszép ! Nagyon jól visszaadja a könyv hangulatát, és azt a varázslatos és sejtelmes hangulatot, amit olvasás közben éreztem. Nagyon szépek ezek a színek, és nagyon jó működnek együtt, az egész borító nagyon barátságos és szívet melengető.

Karakterek:
Na ennél a kötetnél nem volt problémám a karakterekkel, mert nagyon jól ki voltak dolgozva és sokszor úgy éreztem, hogy valós személyek. Minden karakternek megismerhettük az erősségeit és a gyengeségeit is, és ettől lettek olyan igaziak.

Fabyen karakteréről beszélnék elsőnek egy kicsit. Engem ez a fiú a könyv első pár oldalától kezdve érdekelt és nagyon megszerettem. A történet elején nem igazán értettem, hogy miért is jó neki, hogy a lányokkal és Gerrel tartson, hiszen ők nagyon lenézték. Becsülöm a fiú bátorságát és elszántságát, ami az egész köteten keresztül nagyon erősen jellemző rá. Úgy gondolom, hogy a történet során sokat erősödött ez a fiú, és bebizonyította, hogy hol is az ő helye. Nagyon megszerettem Fabyent és kitartásával az én szívembe is belopta magát ! ;)

Shina karaktere a következő akiről mindenféleképpen szeretnék beszélni. Az elején nem igazán kedveltem a kegyetlen és durva viselkedése miatt, de ahogy haladt a történet őt is megszerettem. Tetszett benne, hogy egy nagyon erős és kitartó lányról beszélünk, aki igazán nem szorul senki segítségére a harcban. Örültem annak, hogy az írónő megmutatta azt a történetben, hogy Shina bármilyen erős, mégis neki is vannak gyengeségei. Ő is bekerült a kedvenc karaktereim közé. :)

Corinna karaktere az, aki engem még nagyon megfogott. Csupa szív ez a lány, és talán az összes szereplő közül vele tudtam a leginkább azonosulni. Nagyon tetszett a Shinával való testvéri kapcsolata. Jó volt látni, hogy mennyire szeretik egymást, és hogy egymást a saját életük árán is megvédenék.

Ez a három szereplő volt a kedvencem az egész történetben, de emellett tetszett még Ger, Lyra és Atme karaktere is.

Írói stílus:
Krencz Nórának nagyon könnyed és jó írói stílusa van. A sok tanulás mellett is gyorsan és haladósan tudtam olvasni a történetet, és könnyed felüdülést jelentett az agyam számára a sok tanulnivaló mellett is. Az a varázslatos világ, amit az írónő alkotott engem teljesen elkapott és magával ragadott. A szereplők nagyon szerethetőek és könnyen lehet velük azonosulni. A cselekményszál nagyon izgalmas és fordulatos, bár több fordulatra is rájöttem előre, de ez nem rontott az olvasási élményen.

Saját vélemény:
Nekem nagyon tetszett az írónőnek ez a kötete. Érdekes, hogy A követ mennyire felemás érzéseket váltott ki belőlem, ezt pedig imádtam ! A karakterek nagyon szerethetőek és izgalmas egyéniségek, a felépített világ rejtélyes és érdekes, a cselekményszál pedig csak úgy pörög. A történet teli van jó kis fordulatokkal, amiket ki lehet következtetni a könyvből, de sok még így is meglepetésként éri az olvasót. A közeljövőben még tutira szeretnék olvasni Krencz Nórától , mert az írónő nagyon tehetséges és jól ír, érdemes rá figyelni, hogy mit csinál !



Kinek ajánlom:
Mindenkinek!A romantikus fantasy kedvelőinek!


Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★


Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„– Na, ide figyelj, te töketlen! Lehet, hogy nő vagyok, de még mindig az egyetlen kettőnk közül, aki erős.
– Ami a töketlent illeti… talán van bennünk valami közös.
– Teeeee…”
„Korábban ő volt az egyetlen, aki meglátta bennem a férfit, és nem tartott szerencsétlen flótásnak, így hát be kellett bizonyítanom, hogy valóban férfi vagyok.”
„Egy nyakatekert mesébe csöppentem, ahol a szőke parasztfiú létezése végre értelmet nyer, és abban a kiváltságban részesül, hogy ő hasogathatja a fát az alvó hercegnőnek.”


Köszönöm még egyszer Krencz Nóra írónőnek, hogy elolvashattam ezt a csodálatos történetet!

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem.

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem, nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése