2019. november 2., szombat

Októberi olvasmányaim




Sziasztok Molyok !

Eltelt az október, így ebben a bejegyzésemben megmutatom, hogy nekem miket sikerült elolvasnom ebben a hónapban, és azok, hogyan nyerték el a tetszésemet.

Októberben összesen 7 könyvet sikerült elolvasnom,ami szerintem egy jó szám, én teljesen elégedett vagyok vele. Ez a 7 könyv pedig 1824 oldalt jelent a hónapban. Ezzel az oldalszámmal is teljesen megvagyok elégedve, és remélem, hogy novemberben hátha meg lenne végre a 2000 oldalszám ! Összességében egy jó hónapot tudhatok magam mögött könyvek terén, mert igazán szuper könyvek is kerültek a kezembe októberben is ! Na, de jöjjenek akkor a könyvek !

      

     



A hónap első könyve Gabriella Eld Játékok unatkozó felnőtteknek című kötete volt. Már a sorozat első része is nagyon tetszett, de ez a rész, bármily meglepő volt számomra is, felülmúlta. Az biztos, hogy az írónőtől még fogok olvasni, mert tetszik, amit csinál ! A könyvről részletesebben is leírtam a véleményemet, amit IDE kattintva eltudtok olvasni.

A következő olvasmányom William Golding A Legyek Ura című kötete volt. Ezt a könyvet azért olvastam el, mert az 1001 könyves listán szerepel, illetve az alapműveltséghez úgy gondolom hozzá tartozik, így az én életemből sem maradhatott ki. Nem mondom, hogy teljesen elvarázsolt ez a kötet, de nem is volt rossz. Róla még nem készült bejegyzés a blogra, de nem sokára várható !

L. J. Wesley Egy űrállomás-takarító naplójával végezve az író eddig összes megjelent kötetét elolvastam. Bármilyen meglepő, de nekem ez a kötet lett a kedvencem, amin maga az író is meglepődött, amikor megmondtam neki. :D Számomra egy nagyon izgalmas, csavarokkal teli történetről van szó, ami bátran ajánlok nektek is elolvasásra ! A könyvről bejegyzés is készült a blogra, azt IDE kattintva megtudjátok nézni.

Kieran Larwood Rémségek című kötete számomra a fénysugárt jelentette egy nagyon nehéz és kemény időszakomban. A könyvet magamtól soha nem vettem volna a kezembe, de mivel a Libriben a szeptemberi olvasmánynak ezt a kötetet választottuk, úgy voltam vele adok neki egy esélyt. Milyen jól tettem ! Ez a könyv elég gyorsan bekerült a kedvenceim közé. Nagyon aranyos és szerethető kis történetről van szó, amit szerintem érdemes elolvasni, mert sokat ad az ember számára ! Értékelés még nem készült róla, de nem sokára jönni fog, nem kell aggódni !

A következő kötet hatalmas kedvencem lett. Számítottam rá, hogy tetszeni fog, hiszen számomra kedves műfajok keverednek benne, de arra, hogy ennyire behúz a történet, na arra egyáltalán nem számítottam. Ez a könyv pedig nem más, mint Jud Meyrin A múlt bűnei című kötete. Aki szereti a romantikus krimit, annak muszáj elolvasnia ezt a könyvet, mert egyszerűen varázslatos, én nagyon imádtam ! Értékelés is készült róla, amit IDE kattintva eltudtok olvasni !

Végre én is elkezdtem ismerkedni J. R. R. Tolkien világával, és a hobbitokkal. Megmondom őszintén tartottam tőle, hogy az író A hobbit című kötete nem fog tetszeni, és nem kap el ez az egész világ. De szerencsére alaptalan volt a félelmem. Tetszik ez a világ, és teljesen beszippantott. Bilbót pedig imádtam ! Nem sokára értékelés lesz róla a blogon.

Az utolsó kötet egy gyermeteg, kedves kis könyvecske, amit azért olvastam el, hogy megismerkedjek egy kicsit Roald Dahl írásaival is, ha már nekem kimaradt a gyerekkoromból. Gyerekként biztos nagyon tetszett volna A barátságos óriás című kötete, de így majdnem 20 évesen is tudott nekem valamit adni ez a mesekönyv. Nem sokára róla is lesz értékelés a blogon.



Ezek lettek volna az én októberi olvasmányaim. Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzésem. Ti miket olvastatok októberben? Ha valamelyik könyvet már olvastad ezek közül, akkor azt bátran jelezd, gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket, ígérem, nem harapok!


Legyetek jók! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése