2019. április 4., csütörtök

Márciusi összegzés



Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben összefoglalnám nektek, hogy miket és mennyit is olvastam márciusban. Ebben a hónapban három könyvet sikerült elolvasnom, amit ha úgy nézzük nem is olyan rossz, hiszen érettségi előtt állva szinte semmire nincs időm. Őszinte leszek veletek ! Már nagyon várom, hogy sikeresen leérettségizek, és újra sok időt tölthessek a könyvek világában. Nagyon hiányzik az olvasás, és persze a blogolás is. :( Már most nagyon sok tervem van, amit ha lesz időm mindet meg is fogok valósítani, ez már biztos !

Egy kicsit elkalandoztunk, na de a lényeg a lényeg. Szerintem március egy se nem túl jó, se nem túl rossz hónap volt, olyan pont elment kategória. Ezekről a könyvekről még nem nagyon volt értékelés a blogon, de egyszer hozni fogom őket is, valamikor biztosan, csak még nem tudom mikor.

Eszes Rita: Illangók   Hans Christian Andersen: Mesék   Henrik Ibsen: Nóra

Az első könyv, amit sikerült elolvasnom a hónapban, az nem lenne más, mint Eszes Rita Illangók című kötete. Én nagyon szerettem ezt a kötetet és igazán jól indította a hónapomat. Erről a könyvről értékelést is írtam, amit a borítóra kattintva meg is tudtok nézni. ;)

A második könyv Andersen Mesék kötete, volt ami számomra nagyon jól visszahozta gyerekkori élményeimet. Mindig is nagyon szerettem ezeket a meséket, és jó érzés volt egy kicsit nosztalgiázni. Valamikor fog jönni értékelés róla a blogra !

A harmadik könyvet az érettségi miatt olvastam el. Magyarból tételem Ibsen Nóra című drámája, és mivel én már nagyon régen olvastam úgy éreztem újra kéne olvasni a történetet. Hát nem bántam meg, sőt talán most még jobban élveztem olvasni, mint legelsőnek. Szerintem ez a kötet egy nagyon jó kötelező olvasmány, aminek tényleg helye van ezen a listán. Értékelés fog róla is jönni valamikor.

Ez lett volna az én kis rövid márciusi összegző bejegyzésem, remélem tetszett nektek. Ti miket olvastatok márciusban ?

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzésem. Ha valamelyik könyvet olvastad írd meg bátran, és beszéljük ki !

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !



Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése