2019. április 27., szombat

Könyvfesztiválos beszerzéseim *.* | Avagy annak a története, hogy hogyan is szaladt el a ló velem megint...

Sziasztok Molyok !

A mai napon életemben elsőnek sikerült kijutnom a Könyvfesztiválra. Hatalmas élmény volt számomra ez az esemény, és örülök, hogy sikerült eljutnom. Sok íróval beszélgettem, és nagyon, de nagyon sok könyvet sikerült vennem. Egy kicsit talán elszaladt velem a ló, de hát tudjátok hogy van ez velünk könyvmolyokkal...


                       
Ebben a bejegyzésemben a könyves beszerzéseimet szeretném nektek megmutatni.

Szám szerint 13 könyvet sikerült beszereznem a Könyvfesztiválon, ami valljuk be, nem kevés, de mentségemre váljon van köztük 1000 ft-os könyv is. Nézzük is mik ezek a könyvek !

                             

A Könyvmolyképző Kiadónál vettem elsőnek három könyvet. Böszörményi Gyula Szer'usz világ című kötetét, illetve Marissa Meyer Holdbéli Krónikák sorozatának első és második részét, a Cindert és a Scarletet. Ezekre a könyvekre már nagyon régóta fájt a fogam, és örülök, hogy végre a birtokomban tudhatom őket.

A Főnix Könyvműhely standjánál megvettem Gallay- Nagy Krisztina Poison of Love című kötetét, ami az írónő első könyve. Nagyon kíváncsi vagyok már erre a könyvre, a fülszövege alapján egy nagyon jó történetre számíthatunk. Sikerült az írónővel dedikáltatnom is, aminek különösen örültem.

A Könyvfesztivál helyszínén a B épületnél egy POKET automatát is felállítottak, amit persze nekem rögtön ki kellett próbálnom. Virginia Woolf Orlando kötetét vettem meg az automatából. Annyira aranyos ez a pici könyv, nekem személy szerint nagyon tetszik, és ha lesz még rá lehetőségem még fogok beszerezni párat.

A Gabo kiadónál beszereztem Moskát Anita legújabb könyvét, az Irha és bőrt. Ezt a kötetet is sikerült az írónővel dedikáltatnom. Már nagyon kíváncsi vagyok erre a történetre is, és várom, hogy olvashassam.

Ezzel a könyvszámmal még úgy nincs is gond, ez még szerintem a belefér kategória. A baj ott kezdődött , hogy felmentünk a galéria részre, és megtaláltam az Imádom a könyveket standot. Itt megismerkedtem Mason Murray íróval, akinek könyve annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy rögtön vettem is tőle egyet. Ez a könyv pedig nem más, mint a Visszatérő végzet. Őszinte leszek. Ez a könyv teljesen a komfortzónámon kívül esik, de ! Úgy gondoltam a Madarak a dobozban után érdemes lenne más hasonló műfajokkal is megismerkednem. Ez a könyv erre tökéletes lesz. De, hol itt a baj ? Egy könyvvel több, vagy kevesebb nem olyan nagy gond, kérdezhetnétek joggal. Csak, hogy fizetés közbe észrevettem, hogy a pult előtt egy zsákban rengeteg zsákbamacska könyv van, nagyon jó áron. Nem hagyhattam ki, vettem két zsákbamacskát. Annyira megtetszett a dolog, hogy ezután még négyet vettem. Na itt a baj. :D Ezt akárhogy számolom, főleg így érettségi előtt, az hiába, csak 6db könyv. Ezek között a könyvek között voltak olyanok amiknek nagyon örültem, és már régen szerettem volna olvasni, de kettő kevésbé tetsző kötet is hozzám került, ami kevésbé tetszik, de még lehet benne valami jó.

A könyvek pedig amiket sikerült kihúznom zsákbamacskából: Podolszky Zsolt Pepin bácsi utolsó útja, Csabai Márk Határtalanok,Böszörményi Zoltán Soha véget nem érő szeretkezés, Krencz Nóra Megszámlálhatatlan, Tomcsik Nóra A változások kora és Lucius Caius Tarquinius Porsenna Emlékiratok.

Néhány könyvet a mai napon sikerült is dedikáltatnom az írókkal. :)

  
 

Ez a 13 könyv volt az, ami sikeresen hazajött velem a Könyvfesztiválról. Tudom sok pénzt költöttem meg minden, de nem bánom, mert ez egy nagyon tartalmas és szórakoztató nap volt számomra. Jó volt találkozni és beszélgetni írókkal, illetve az egész eseménynek egy nagyon jó hangulata volt.
                                         
  
        

Ti voltatok a Könyvfesztiválon valamelyik nap ? Milyen könyveket vettetek ? Meséljetek bátran, engem érdekel.

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzésem.

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !


Legyetek jók! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése