2019. február 3., vasárnap

Januári összegzés

Kapcsolódó kép

Sziasztok Molyok !

Ebben a bejegyzésemben összefoglalnám nektek, hogy mik is történtek a januári hónapomban olvasás terén.

Januárban összesen 5 könyvet sikerült elolvasnom, aminek nagyon örülök, mert mostanában nagyon sokat kell tanulnom az érettségi miatt, így nagyon kevés időm van olvasni. Ebből három könyv magyar szerzőtől van, amiket recenzióba kaptam még, így végre ezekkel is sikerült végeznem. Köszönöm szépen az íróknak a lehetőséget, hogy elolvashattam a történetüket !
A másik két könyvet pedig az iskolában kellett elolvasni, amiről hirdettem is egy szavazást, hogy legyen e róla értékelés, és hát megszavaztátok, hogy legyen így még két értékeléssel adósotok vagyok, de nincs felejtve !

Na, de nézzük is pontosan melyek voltak ezek a könyvek !


Szaszkó Gabriella: Vigyázz rám  Krencz Nóra: A követ Ruby Saw: Csak két lépés Észak Thomas Mann: Mario és a varázsló Franz Kafka: Az átváltozás



Erről a három könyvről már készült értékelés a blogra, ha van kedved bátran olvass bele !

A másik két könyv pedig, amit az iskolához olvastam az Thomas Mann Mario és a varázsló, és Francz Kaffka Átváltozás című története. Ezekről még várható értékelés valamikor. Pontosan nem tudom, hogy mikor az iskola miatt, de hozni fogom valamikor, az már biztos !

Ebben a hónapban 15 könyvet szereztem meg, de erről majd még jönni fog egy book haul bejegyzés is, ahol jobban megnézegetjük őket. Igen tudom vissza kéne fognom magam könyvek vásárlása téren, de hát ahogy egy igazi könyvmoly mondaná, majd legközelebb megpróbálom ! :D

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzésem. Ha valamelyik könyvet olvastad írd meg bátran, és beszéljük ki !

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése