2019. február 13., szerda

Egy bookhaul története, és hogy hogyan nem tudom még mindig visszafogni magam a könyvvásárlás terén...



Sziasztok Molyok !

Tudom régóta nem volt már bejegyzés, és több tartozásom is van már felétek, de ezt ma megpróbálom bepótolni. Az érettségire készülés rengeteg időmet elvesz, így nem olyan egyszerű már a blogolás sem. Most, hogy itthon fekszek betegen, két alvás között úgy döntöttem, hogy hozok nektek ma több bejegyzést is. Ezeket fogadjátok sok szeretettel, és kérlek titeket legyetek irányomba türelemmel, az érettségi után sokkal aktívabb leszek az biztos !

Na, de jöjjön is az amiről a címben is olvashattatok. Igen sajnos, nem sajnos még mindig nem nagyon tudom visszafogni magam könyvek terén, így a mai bejegyzésemben a legfrissebb lakóimat mutatnám meg nektek. Ezek között vannak olyan könyvek is, amiket kaptam. Igaz ez annyira nem nyugtatja meg az én lelkemet sem, hiszen a kilométer hosszú olvasatlan könyvek száma ismét csak  nőtt, de nem baj, én bízok a nyárban !

A könyveket nem beszerzés szerint fogom felsorolni, hanem ahogy a képen is látjátok őket, így szerintem könnyebben fogtok tudni eligazodni rajta ti is !

Na, de nézzük is végre a könyveket !


1. Virginia Wolf: Mrs. Dalloway

Virginia Woolf: Mrs. DallowayEzt a könyvet én két okból szereztem be. Az egyik az, hogy mostanában nekem nagyon tetszenek ezek a Helikonos kiadványok, és már régóta szerettem volna, hogy nekem is legyen belőlük. A másik indok pedig az volt, hogy nagyon olcsón ezer forintért lehet beszerezni ezeket a könyveket, ami szerintem minden könyvmoly álma, hogy bárcsak minden könyv ilyen olcsó lenn ! Jah és persze nem mehetünk el amellett a tény mellett sem, hogy nagyon szép a borítója! Egyébként az írónőtől már régebben is szerettem volna már olvasni, így ez most pont kapóra is jött. Micsoda véletlen ! :D ( könyvmoly mosoly, amikor túl sok könyvet vett, és próbálja megnyugtatni magát, hogy igen neki mindre szüksége van. :D )

2. Jane Austen: Szerelem és barátság

Jane Austen: Szerelem és barátságJane Asten könyveit nagyon szeretem, és már több is meg van, így nem volt kérdés, hogy ő is jön velem. Igaz eddig még csak a Büszkeség és Balítéletet olvastam az írónőtől, de azt a történetet annyira szeretem, hogy úgy döntöttem, hogy Jane Austen összes könyvét elolvasom. Így került ez a könyv is erre a listára.







3. Szerb Antal: Utas és holdvilág

Szerb Antal: Utas és holdvilág
Sok jót és rosszat is hallottam már erről a könyvről, ezért döntöttem el, hogy majd magam döntöm el, hogy szerintem milyen is ez a könyv. Egyébként nagyon szép Helikonos kiadásban sikerült beszereznem ezt a könyvet is. Kíváncsian várom, hogy számomra mit fog hozni egy a regény, és remélem, hogy tetszeni fog. Fontosnak tartom, hogy magyarként a régi magyar szerzőktől és a kortárs szerzőinktől is olvassunk, és támogassuk őket , ez is a fő ok, hogy ez a könyv is hozzám került !



4. Augusta Trobaugh: Sophie és a felkelő nap

Augusta Trobaugh: Sophie és a felkelÅ‘ napMost lehet, hogy nagyon csúnya dolgot fogok mondani, de ez az igazság ! Ha ez a könyv a Tescóban nem lett volna leakciózva, akkor lehet soha nem figyelek fel rá, és nem veszem meg. Viszont, ahogy elolvastam a fülszövegét nagyon megfogott a történet, és már kíváncsian várom, hogy vajon tetszeni fog-e .








5. Kavagucsi Tosikadzu: Mielőtt a kávé kihűl

Kavagucsi Tosikadzu: MielÅ‘tt a kávé kihűlEzt a könyvet egy kedves Libris barátnőm ajánlotta, és hát biztos, hogy igaza is lesz, hogy jó könyv ( eddig még rosszat nem ajánlott :D , de sajnos még nem sikerült elolvasnom ezt sem. Maga a fülszöveg nagyon felkeltette az érdeklődésemet, hiszen kávé, plusz időutazás... mi másra vágyhat egy moly ? Ez egy igazi könyvmoly könyvnek ígérkezik, és reméljük be is váltja a hozzá fűzött reményeimet !






6. Gabriella Eld: Emlékek Jordan számára

Gabriella Eld: Emlékek Jordan számára
A következő három könyvet maga az írónőtől vettem meg, aki még rajzolt is a könyvekbe. Nagyon kíváncsi vagyok már erre a trilógiára, és remélem, hogy tetszeni fog. Nekem ennek a kötetnek a színe tetszik a legjobban.






7. Gabriella Eld: Remények Jordan számára

Gabriella Eld: Remények Jordan számáraEnnek a kötetnek is nagyon szép a színe, és bízok benne, hogy a történet is tetszeni fog. Erről az írónőről nagyon sok jót hallottam, sokan szereti, és hát én is szeretném szeretni. Nem tudom mikor kerül sor a könyveire, de ha elolvastam őket, szerintem még egy jó kis interjút is készítünk az írónővel. :D







8. Gabriella Eld: Érzések Jordan számára

Gabriella Eld: Érzések Jordan számáraNagyon örülök, hogy megszerezhettem ezeket a könyveket és ezzel egy tehetséges magyar írónkat támogattam. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyire fognak tetszeni Gabriella Eld regényei, de nekem van egy olyan érzésem, hogy nagyon élvezni fogom őket olvasni. Reméljük így is lesz !








9. John Scalzi: Fejvesztve

John Scalzi: FejvesztveNa ha eddig az előző könyvekre azt mondtam, hogy nagyon kíváncsi vagyok, akkor erre a regényre duplán olyan kíváncsi vagyok. Ez a könyv nagyon kiesik az én zsáneremből. Nem igazán szoktam sci-fit olvasni, de már nagyon régóta szeretnék. Gyengébb sci-fit olvastam már, de olyan igazit még nem nagyon. Most szeretnék megismerkedni vele, és hát ő lenne az első próbálkozásom. A másik ok, ami miatt beszereztem ezt a könyvet, hogy az író ebben az évben jönni fog Magyarországra, és ha tetszeni fog a regénye, akkor megpróbálom aláíratni vele. Hát meglátjuk mi lesz a vége.


10. Margaret Atwodd: A szolgálólány meséje


Margaret Atwood: A szolgálólány meséjeNagyon örülök, hogy ez a könyv is hozzám került. Már elég régóta kattog rajta az agyam, hogy meg kéne venni, el kéne olvasni. A megvenni fázis megtörtént, már csak el kell olvasnom. Remélem tetszeni fog, mert akkor tuti a sorozatot is el fogom kezdeni nézni!







11. Ruby Saw: Csak két lépés Észak

Ruby Saw: Csak két lépés ÉszakEz a könyv talán az egyedüli a listából, amit már olvastam és értékeltem is blogon. A kötetet Ruby Saw küldte el nekem, aminek nagyon örültem. Nem felejtem azt a napot. Fáradtan, fájós fejjel értem haza, de amikor megláttam a postalábában egyszerűen csodálatos lett a napom ! Köszönöm Ruby Saw ! Ezt a könyvet nagyon szerettem, és mindenkinek szívből ajánlom Ruby könyveit ! Itt elolvashatjátok a könyvről az értékelésemet: Értékelésem a könyvről




12. Jo Baker: Longbourn árnyékában


Jo Baker: Longbourn árnyékábanEz a könyv a Büszkeség és Balítélet átírása, továbbgondolása a cselédek szemszögéből. Szerintem nagyon izgalmasan hangzik, és kíváncsi vagyok rá, hogy mennyire kapjuk vissza a Jane Austen regény hangulatát ebben a regényben, és hogy milyen fajta utalások várnak ránk. Szerintem Jane Austen rajongóknak érdemes ilyen könyveket is olvasni.






13. Flora Thompson: Candlefordi kisasszonyok 

Flora Thompson: Candlefordi kisasszonyokEzt a könyvet is a Tescós akcióban vettem meg, és hát felkeltette az érdeklődésemet. Molyon ez a könyv kapott hideget, meleget, hát majd meglátjuk,  hogy nekem mennyire fogja elnyerni a tetszésemet.









Na és végül a sor végére is értünk. Ezt a tizenhárom könyvet sikerült beszereznem mostanában. De ne gondolja senki, hogy most sokáig nem lesz bookhaul bejegyzés, mert már most vannak olyan könyveim, amiket várok, vagy amiket éppen most rendeltem meg. Igen tudom, én már csak ilyen maradok. Majd a következő hónapban megpróbálom visszafogni magam! ( Jó vicc mi ? :D)

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzésem, és találtatok olyan könyvet a listában, amit ti mát vagy olvastatok, vagy éppen most döntöttétek el, hogy el szeretnétek olvasni !

Ha bármelyik könyvet olvastad már nyugodtan írd meg róla lent a véleményed, hidd el érdekel !


Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !



Legyetek jók! Sziasztok !





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése