2018. október 17., szerda

Top 5 kedvenc könyves idézetem



Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésem ismételten a Top 5 szerda rovat keretében érkezik. Arra gondoltam, hogy ebben a bejegyzésemben megmutatom nektek az én Top 5 kedvenc könyves idézetemet. Hát nem voltam egyszerű helyzetben, mert nagyon sok van, de végül csak sikerült kiválasztanom az öt legkedvencebbet.

Jó olvasást a bloghoz !

1. J. K. Rowling: Harry Potter sorozat

„Rossz úton jár, aki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni.”



Képtalálat a következőre: „harry potter”J.K. Rowling sorozatában nagyon sok bölcsesség, tanulság van a hihetetlenül izgalmas és érdekes történet mellett. Én általában két évente újraolvasom ezt a sorozatot, mert mindig tud valami újat, valami mást adni, ami az akkori helyzetemben jól jöhet. Nekem ez a kedvenc idézetem Rowlingtól, de még annyi de annyi jó idézet van, hogy az hihetetlen. Érdemes forgatni a Harry Pottert ! Ha még esetleg nem olvastad volna , akkor pedig gyerünk gyorsan bepótolni, hiszen ez egy kihagyhatatlan sorozat !


2. Antoine de Saint - Exupéry: A kis herceg

Képtalálat a következÅ‘re: „a kis herceg”„ Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán légyeges, az a szemnek láthatatlan.”

A kedvenc idézeteim közt lapul egy klasszikusból is, A kis hercegből. Sokan mondják, hogy ez az idézet már lassan közhelyé válik. Engem ez nem zavar. Szerintem ez a pár sor fontos gondolatokat hordozz magában, és örök érvényű.



3. A. M. Aranth : Oculus

Képtalálat a következÅ‘re: „oculus könyv”" Kell, hogy valaki lássa , mielőtt a kacagó kígyó lángba borítja az édenkertet. "

Ebben a könyvben is rengeteg okosságot, bölcsességet véltem felfedezni, de valahogy itt ebben a mondatban a mögöttes tartalom, a bibliai utalás,ami megfogott. Egyébként nagyon ajánlom az író könyvét! Ide kattintva elolvashatjátok az értékelésemet erről a könyvről!



4. Robin O' Wrightly : Emlékkönny 

Képtalálat a következőre: „emlékkönny”" A házasság egy dolog,a család meg a másik. A vér mindig erősebb, mint a szív. "

Ennél a könyvnél éreztem igazán, hogy hazafias énem fellobban. Hihetetlen jó könyv, és annyi sok szép gondolat van benne ! Olvasásra ajánlom nagyon őt is! Ide kattintva elolvashatjátok róla a véleményemet.



5. Ruby Saw: Az igazi
Képtalálat a következőre: „ruby saw az igazi”

" Tényleg igaz az, hogy megérzed,hogyha az igazi áll előtted. Lehet, hogy nem azonnal, de megérzed. "

Egy ismételten csodálatos könyvből idéztem, ami teli van erős érzelmekkel. Nagyon szeretem tőle ezt az idézetet, mert annyira igaznak érzem. Ide kattintva elolvashatjátok az értékelésemet erről a könyvről is !



Nahát ezek lettek volna az én kedvenc idézeteim, remélem jól éreztétek magatokat a bejegyzés olvasása közben. Nektek melyik idézetek az kedvenceitek ? Várom őket lent komentben !

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet ! Legyetek jók ! Sziasztok !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése