2018. október 1., hétfő

Októberi tervek



Halihó kedves Molyok !

Egy új ötlettel rukkolok elő ! Kitaláltam, hogy minden hónap elején csinálok egy havi tervek bejegyzést, hogy miket szeretnék elolvasni, és hónap végén pedig egy összegzést ebből, hogy mennyi könyvet sikerült ebből elolvasnom. Így legalább tudtok ezekből is szemezgetni, meg látjátok, hogy mik lesznek a blogon. Minden hónapra három könyvet tervezek egyelőre, mert a tanulás minden időmet leköti, így végzősként nem egyszerű ez, de nem baj, megoldom, ne aggódjatok. :) Na de akkor jöjjenek is a könyvek !

1. Renáta W. Müller: Testvér
Igen tudom már elég régóta olvasom ezt a könyvet, de mind a hosszúsága miatt, mind a rengeteg tanulnivaló miatt nagyon kevés időm van olvasni. De most eldöntöttem, hogy ebben a hónapban elolvasom és rakok fel róla értékelést is a blogra! Ezer bocsánat az írónőtől a hosszú olvasás miatt, és köszönöm szépen a türelmét !


2. A.M.Aranth: Oculus
Nem olyan régen kezdtem el olvasni ezt a könyvet, és nagyon tetszik már most, de mint mondtam az idő hiány elég cudar dolog ! Mindenesetre ebben a hónapban szeretném hozni őt is ! Nagyon szuper könyv, és azt hiszem itt kedvenc avatás is lesz ! :)


3. Szaszkó Gabriella: Beszélj hozzám
Igen tudom, hogy Szaszkó Gabriellától zeng a blogom, és én mégsem olvastam ezt a könyvét ? Igen most októberben fogom hozni ezt a könyvet is. Mind a témája, mind időhiány miatt ismételten, még nem sikerült hozzá kezdenem , de bízok benne, hogy ez októberben sikerülni fog.


Nahát ezek az én októberi terveim, aztán majd meglátjuk, hogy ebből mennyi fog sikerülni. Jó lenne, ha ezeken kívül még mást is sikerülne elolvasnom a hónapban, de ha nem akkor sincs baj, legalább ezt a hármat végezzem már ki végre ! :D

Köszönöm szépen, hogy elolvastad a bejegyzésemet véleményedet írd le bátran komentben! Te milyen könyveket tervezel októberre, írd meg bátran, hisz minden érdekel !

Olvassatok sok jó könyvet !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése