2018. október 23., kedd

Egy erotikával túlfűtött történet |Renáta W. Müller: Testvér 1.

Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben ismét egy magyar írónőnktől hoztam egy erotikus regényt. Ezt a könyvet én ebookon olvastam el, amit az írónő maga küldött el, és amit ezúton is köszönök szépen neki ! Öveket becsatolni, egy vadító erotikus regény értékelése fog most érkezni !

Jó olvasást a bloghoz !

Írta: Renáta W. Müller
Cím: Testvér 1.
Oldalak száma: 544
Kiadta: Kalliopé
Megjelenés: 2017
Molyos értékelése: 91% 

Fülszöveg:


„Egyszer olvastam egy idézetet: A sors gondoskodik róla, hogy ki lépjen az életedbe, te pedig eldöntheted, hogy ki maradjon… Baromság! Én határozottan úgy érzem, hogy velem a végzet gonosz játékot űz, gyerekkorom óta. Amikor a Hailey ikrek berobbantak az életembe, fenekestül felforgatták azt, az egekbe emeltek, hogy aztán a szakadék legmélyére taszítsanak. River imádnivaló, szexi antropológus, született sármőr, míg Jamie, aspergeres komputerzseni, közösségbe beilleszkedni képtelen különc. Nincs még két annyira különböző ember, mint ez a két férfi, mégis ők a végzetem. A mámor és a reményvesztettség, a boldogság és bánat forrásai egyben.
Hannah Logan vagyok. A lány, aki kétszer szeretett életében, és aki egy feloldhatatlannak látszó dilemma előtt áll.”

A könyv műfaja:
A történet műfaját tekintve erotikus regény. Ezt a történetet azoknak az olvasóknak ajánlom,akik szeretik a túlfűtött erotikát egy könyvben, és nem rettenek vissza sok-sok szexjelenet elolvasásától.

Borító: 
Nagyon tetszik ennek a könyvnek a borítója, mert visszahozza számomra a könyv hangulatát. A borítón lévő három szempár, három főszereplőnkre utal Riverre, Jamiere és Hannahra. Jó megoldásnak gondolom ezt a szemes megoldást,mert számíthatunk arra, hogy két férfi és egy nő áll majd a történet középpontjában, és persze felhívja magára a figyelmünket. Ez egy jól megalkotott borító, ami szuperül utal a mögötte rejlő történetre.

Karakterek:
Történetünk központi szereplőjével kezdeném a jellemzést, Hannah Logannel. Hannah egy hányatott sorsú lány, aki rendesen megküzdött már elég fiatalon az élettel. Erős, bátor lányt ismerhetünk meg személyében. Nagyon tetszik az ő kapcsolata Jamievel, látszik rajta az igazi vonzalom és szeretet. Olvastam molyon, hogy többen inkább River oldalán látnák szívesen Hannaht. Érdekes, de nekem a történet elejétől kezdve sokkal izgalmasabb személyiségnek tűnt az aspergeres Jamie karaktere, mint River , a nagymenő macsó. Nem mondom, hogy örültem annak, ami Riverrel történt, de nagyon örültem,amikor Jamie és Hannah kapcsolata elkezdett kialakulni.
Na és akkor beszéljünk egy picit, a nagymenő macsóról, Riverről is. Nagyon okos, értelmes fiú, de nekem valami végig hiányzott belőle. Nem éreztem azt, hogy teljes odaadással szeretné Hannaht, úgy mint Jamie. Érdekes karakter volt meg minden, de nem igazán sikerült elnyernie a szívemet, az már egyszer biztos.
A történetben szereplő karakterek közül nekem Jamie volt mind közül a kedvencem. Nagyon jó ötlet volt az írónőtől, hogy aspergeres karaktert hozott létre Jamie személyében. Tetszett nagyon a fiú hatalmas jellemváltozása. A történet elején egy problémás gyereket láthattunk, míg a történet legvégére egy okos aspergeres férfi áll előttünk, aki okosan kihasználja betegségét, és segít sorstársainak, ez nagyon megfogott benne.
Összességében egy jó szereplőkkel rendelkező történet.

Írói stílus:
Alapvetően én úgy gondolom, hogy az írónőnek jó írói stílusa van. Bár megjegyezném, hogy néha már kicsit vontatottnak, nagyon elhúzottnak éreztem a történetet. Szerintem ezt a történetet egy picivel rövidebben is megírhatta volna az írónő, mert nekem ez így egy kicsit nagy falat volt, így iskola időben pedig főleg. De ez persze csak az én személyes véleményem. Amit még megjegyeznék, hogy sok elírást láttam olvasás közben, ami néhol már-már zavaró volt. Érdemes lenne még egyszer átnézni ezeket az apró hibákat, és akkor teljesen jó lesz. :)

Saját vélemény:
Renáta W. Müller egy jó írónő. Azonban a történet során rá kellett jönnöm, hogy a tömény erotikus jelenetet nem minden esetben viselem jól. Van amikor nagyon jól esik , de sokszor úgy éreztem, hogy már kicsit sok belőle. Ezzel igazából nincs is baj, egyszerűen ehhez egy bizonyos időszak kell nekem, hogy tudjak maximálisan élvezni. De ez nem az írónő hibája, egyszerűen ez az én egyik fura tulajdonságom ,amire a könyv olvasása közben jöttem rá. Egyébként azt meg kell hagyni, hogy az írónő nagyon jó szexjeleneteket tud írni. :)

Kinek ajánlom:
Az erotikával túlfűtött történet kedvelőinek ajánlom sok szeretettel, és persze mindenkinek, aki kedvet kap hozzá.

Én ezt a könyvet 4 csillagra értékeltem.
★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

"Fogalmad sincs, mennyire aggódtam érted attól a pillanattól fogva, hogy évekkel ezelőtt egyedül érkeztél haza a nászutadról. Voltak olyan idők, amikor nem voltam biztos benne, megéred-e egyáltalán a másnapot. 
– Megszámlálhatatlanul sok ilyen alkalom volt – bólogatok elgondolkodva."

"– Nahát! A férjem nem akarja, hogy levetkőzzem. És mindezt a nászutunkon! – ingerel tovább.

– Ha csak halvány sejtelmed lenne a gondolatokról, amik a fejemben cikáznak, mindarról amit csinálni akarok veled meztelenül!"

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám ! :D


Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok !


2 megjegyzés:

  1. megkaptam hozzá a kedvet! Az erotikus könyvek abszolút jöhetnek és különösen érdekel az aspergeres fiú jellemfejlődése , akire felhívtad a figyelmet. Talán csak a hosszától riadok vissza. Szívesen olvasnék hasonló témájú könyvek összehasonlításában ilyet, pl. Lakatos Levente munkái...

    VálaszTörlés
  2. Na ennek örülök :) Lakatos Leventétól még fog jönni ...

    VálaszTörlés