2018. szeptember 28., péntek

Jó lenne ha... könyves tag



Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben egy könyves taget hoztam, ami nem lenne más, mint a jó lenne, ha könyves tag. Ezt a taget a Inside my head Andi csatornáján láttam először, és nagyon megtetszett, ezért úgy gondoltam én is megcsinálom. Remélem nektek is tetszeni fognak a válaszaim !

Jó olvasást a bloghoz !

1. Jó lenne, ha lenne folytatása
Én ide Böszörményi Gyula Ambrózy báró esetei sorozatát mondanám. Tudom, hogy a sorozat már lezárult, ám én még nagyon szívesen a kezembe vettem volna, legalább még egy kötetet, amelyben Mili és Richárd közös életéről olvashatunk.


2. Jó lenne, ha lenne spin off sorozata
Képtalálat a következőre: „harry potter”Ide a Harry Pottert mondom, és ezen belül minden apró részlet érdekel, hiszen imádjuk a Harry Pottert ! Szívesen olvasnék a tekergőkről részletesebben, vagy Lili és James megismerkedéséről, esetleg Hagrid fiatal koráról, vagy a Roxfort megalakulásáról, tehát minden ami Harry Potter ide nekem ! 

3. Jó lenne, ha ez az író több könyvet írna
Szaszkó Gabriella egyértelműen! Ebben az évben ismerkedtem meg az írónővel és a könyveivel, és teljesen oda meg vissza vagyok tőle ! Nagyon várom, már, hogy kijöjjön a Pennington-testvérek harmadik része, de emellett nagyon szívesen olvasnék mást is az írónőtől !

4. Jó lenne, ha ez a szereplő mással jött volna össze
Nem nagyon szoktam szerelmi háromszögekről olvasni, vagy ha kétesélyes a szerelem, akkor is általában azzal jön össze a főszereplő, akivel szeretném, tehát ide most nem jut eszembe semmilyen példa, bocsánat.

5. Jó lenne, ha máshogy végződne
Ide az Invictust mondanám, mert a főszereplőnkkel olyan dolog történik, amit én nagyon sajnáltam, és nem akartam, hogy ez legyen a történet vége. Bocsánat, hogy nem fejtem ki bővebben, de ha van itt olyan, aki még nem olvasta, de szeretné olvasni, akkor neki nem lövöm le előre a poént.

6. Jó lenne egy film franchise belőle
Ryan Graudin: Invictus – Az idÅ‘ gyermekeRyan Graudin Invictus című könyvéből egy izgalmas kis időutazós filmet lehetne készíteni. Látványos, izgalmas, érdekes film készülne belőle szerintem.

7. Jó lenne, ha TV sorozat lenne belőle
Ehhez a ponthoz a mostani olvasmányomat mondanám A.M. Aranth Oculus könyvét. Én nagyon tudnám szeretni ezt a könyvet sorozatban. Érdekes, izgalmas, különleges és nagyon jó szereplőkkel operál a történet, szerintem szuper sorozat lenne belőle!

8. Jó lenne, ha csak egy szemszögből íródna
Trónok harca egyértelműen. Szerintem minden olvasó örülne, ha valahogy leegyszerűsítenék ezt a könyvet, mert a sok nézőpont miatt sokszor belezavarodik az ember a történetbe. Persze én ettől függetlenül szeretem, de azért csak könnyebbség lenne !

9. Jó lenne, ha más lenne a borítója
Marah Woolf Isteni szikra kötetének a borítója valahogy annyira taszít engem. Nem tudom, hogy ezzel csak én vagyok e így, de egyáltalán nem szép és tiszta csicsa az egész. Maga a fülszöveg tetszik, meg lehet a történet is jó, de ilyen borítóval nagyon nehéz lehet eladni egy jó történetet.

10. Jó lenne, ha az eredeti borítója lenne
Ide én a Luxen sorozatot választottam, aminek nagyon tetszik a borítója, de a francia borító az mindent visz!



11. Jó lenne, ha csak egy könyv lett volna
Lehet, hogy most sok könyvmoly haragudni fog rám érte, de én az Éhezők viadalát mondanám ide. Nekem nagyon tetszett az első része, és szerintem ott simán le is zárhatta volna az írónő a történetet. Persze nem rossz a másik két kötet sem, de az első az szerintem a legjobb, az felül múlhatatlan maradt számomra !

Köszönöm, ha elolvastad a bejegyzésemet, remélem tetszettek a válaszaim. Ha van kedved nyugodtan te is töltsd ki ezt a taget, akkár itt lent kommentben is, érdekel a válaszod !

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, legyetek jók és olvassatok sok jó könyvet !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése