2018. augusztus 25., szombat

20-as lista

Sziasztok !

Ezt a taget ismételten az Inside my head Youtube csatornáján láttam, és döntöttem el, hogy megcsinálom én is. Na, de akkor jöjjön is a 20-as lista !!!
Jó olvasást hozzá !

Képtalálat a következőre: „könyvek”

1. A legrégebbi könyv a gyűjteményedben
Molnár Ferenc Pál utcai fiúk kötete, mert az még apukámé volt, én pedig megörököltem tőle.
2. A legújabb könyv a gyűjteményedben
P.C. Harris Árnyoldal című kötete. Már nagyon kíváncsi vagyok az írónőre, majd erről a könyvről is fog jönni értékelés a blogra.
3. Egy olcsó könyv
Emma Chase Behálózva könyvét 200 forintért vettem a Tescóban. :D
4. Egy drága könyv
Stephen King Az kötete, mert 7000 forint volt.
5. Egy könyv, aminek férfi a főszereplője
Ernest Cline Ready Player One könyve, mert abban Wade a főszereplő.
6. Egy könyv, aminek nő a főszereplője
Ruby Saw Az igazi című kötete, Liv a történet főszereplője.
7. Egy könyv, amit gyorsan befejeztél
Nicola Yoon Minden minden.
8. Egy könyv, amit sokáig olvastál
Stendhal Vörös és fekete, majdnem három hónapig szenvedtem vele.
9. Egy könyv, aminek pocsék a borítója 
Piero Chiara Az asztrahánbunda. Mondjuk itt a könyv is pocsék. :D
10. Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója 
Ruby Saw Az igazi. Annyira, de annyira gyönyörű ! A könyvespolcom éke !
11. Egy magyar könyv
A.M. Aranth Oculus kötete.
12. Egy nemzetközi könyv
Sarah J. Maas Tüskék és rózsák udvara.
13. Egy vékony könyv
Colleen Hoover és Tarryn Fisher közös könyve a Soha, de soha.
14. Egy vastag könyv
Stephen King Az kötete. A maga ezervalahány oldalával. :D
15. Egy irodalmi mű
Szabó Magda Abigél könyve.
16. Egy nem irodalmi mű
A szürke ötven árnyalata, na az tuti, hogy nem irodalmi mű. :D
17. Egy nagyon-nagyon romantikus könyv
Jane Austen Büszkeség és balítélet.
18. Egy izgalmas akció, vagy krimi
Agatha Christie Tíz kicsi néger. Még mindig az egyik kedvenc könyvem az írónőtől !
19. Egy könyv, ami megnevettetett 
Leiner Laura Bábel.
20. Egy könyv, amin sírtál
Jojo Moyes Mielőtt megismertelek.

Na hát ez lett volna az én húszas listám, remélem tetszenek a válaszaim. Ha van kedved nyugodtan töltsd ki te is, akár itt lent a bejegyzés alatt is ! Érdekel a te válaszod is !
Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésem, további jó böngészést a blogon !

2 megjegyzés: