2018. november 28., szerda

Történet az igaz szerelemről | Christine Anne Colman : Elveszetten

Halihó Kedves Molyok !

A mai bejegyzésemben egy csodálatos szerelmi történetről hoztam értékelést, ez a könyv pedig nem lenne más, mint Christine Anne Colman Elveszetten című könyve.

Az írónő pdf-ben küldte el a könyvet, amit ezúton is köszönök neki, hiszen hatalmas élmény volt olvasni. Ez  a könyv engem megsiratott, megnevettetett, aztán a végén még kicsit össze is tört. Hihetetlen de egy első könyves magyar írónk könyvéről beszélünk, és igen, már rögtön nálam ennyire betalált a történet.

Még csak az írónőről annyit röviden, hogy hihetetlen barátságos és kedves személyiség, nagyon élveztem a vele való beszélgetéseket. Ilyenkor mindig rájövök újra, hogy a blogolásban az egyik legjobb dolog az, hogy ilyen  csodálatos embereket ismerhetek meg.

 Na, de elég is a sok beszédből, jöjjön maga az értékelés erről a szuper könyvről !

Jó olvasást a bloghoz !

Írta: Christine Anne Colman
Cím: Elveszetten
Oldalak száma: 184
Kiadta: Aposztróf
Megjelenés: 2018
Molyos értékelése: 95%

Fülszöveg:


„Jason Kleyton a középiskola hírhedt nőcsábásza. Gazdag szülők gyermeke, jóképű, alig kell a kisujját mozdítania, hogy bármit is megkapjon. Katlyn Elyson elbűvölő, gyönyörű lány, aki Skywoodba költözik, és az első iskolai napon belefut Jasonbe. Mintha a sors vezérelné őket egymás felé. Semmit sem tudva a fiú múltjáról, Katlyn hamar a fiú bűvkörébe kerül.

Nincs könnyű dolga, sok megpróbáltatással kell szembenéznie. Amikor a legboldogabb, egy váratlan esemény beárnyékolja a viszonyukat. Vajon a szerelmük elbír ekkora terhet?”




A könyv műfaja:
Christine Anne Colman könyve a romantikus- erotikus kategória egyik kiemelkedő darabja. Őszinte leszek, olvastam már néhány romantikus-erotikus regényt, de azt kell mondanom ezek közül talán ez a könyv fogott meg a legjobban. Nem tudom miért, de ez a könyv nálam nagyon betalált. Lehet, hogy csak pont jókor olvastam, nem tudom, de a lényeg az, hogy nagyon tetszett.

Borító:
A borítóval egyetlen bajom van, még pedig az, hogy nem csücsülhet a polcomon. Nagyon szépen köszönöm Christine Anne Colmannek, hogy pdf-ben eljuttatta hozzám ezt a csodás történetet, és nem akarok hálátlan lenni, de azért minden könyvmoly tudja, hogy milyen jó érzés egy ilyen vagy ehhez hasonló szép borítójú könyvre ránézni a saját polcán. Így is nagyon örülök, és ezer köszönet neki , de ha egyszer újranyomás lesz ebből a könyvből én biztos, hogy meg fogom venni, mert olyan gyönyörű. A borítón a pár nekem annyira visszaadja Jason és Katlyn kapcsolatát, annyira érzem benne a szenvedélyt és azt az izzó szerelmet, amit a könyv lapjain olvashatunk. Na, de a lényeg, a lényeg szerelmes vagyok ebben a borítóba, és szerintem nagyon jól passzol a történethez.

Helyszín:
Történetünk az Amerikai Egyesült Államokban játszódik, azon belül is Skywoodban.

Karakterek:
A történetet Katlyn szemszögén keresztül ismerhetjük meg, és én úgy gondolom ez a lány nagyon jó főszereplője volt a történetnek. Nem hisztizett, nem kreált magának problémákat, ez nagyon tetszett benne, hiszen manapság nagyon sok olyan könyv van, ahol a főszereplő egyszerűen elviselhetetlen. Szerencsére itt nem erről volt szó. Katlyn karakterét az első perctől kezdve tudtam szeretni és azonosulni vele. Mondjuk ettől függetlenül a történet végén való döntésével én nem értek egyet, és én szerintem nem ezt tettem volna, de persze nem vagyunk egyformák, és nincs ezzel baj, egyszerűen én csak másképpen cselekedtem volna a helyében.

Jason karaktere is nagyon közel került a szívemhez. Tetszett, hogy felhagy a nőcsábász léttel, és inkább Katlyn szerelmét választja. Nagyon tetszett, ahogy a lánnyal bánik, és elhalmozza a szeretetével és minden földi jóval. Az epres rész volt a kedvencem, az irtó aranyos volt. Ami még nagyon tetszett Jason karakterében, hogy nem volt tökéletes. Ő is hibázott, mint ahogy bárki hibázhat, és ez tette őt olyan igazivá. Jason karaktere felkerült a könyves szerelmeim listámra, mert annyira édes volt, és igazi.

Írói stílus:
Christine Anne Colman stílusa nagyon könnyed és szinte csak úgy olvastatja magát. Nem éreztem, hogy húzná a dolgokat, vagy unatkoznék olvasás közben, mert mindig történt valami, és mindig úgy éreztem, hogy na jó, csak még egy részt hagy olvassak el, szerintem ezt nagyon ügyesen csinálta. A történetben a fordulatokra nem igen számítottam, és meglepetésként értek. A történet legvége pedig számomra felért egy hatalmas pofonnal. Nagyon nem számítottam rá, hogy Katlynnel ez fog történni,és szabályosan én is úgy összetörtem, mint ő. Remélem, minél előbb jön a folytatás, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy a továbbiakban hogy fog alakulni a két fiatal sorsa.

Saját vélemény:
Engem ez a könyv megvett magának sok eperrel, csokival a tetején. ;) Hatalmas meglepetés volt nekem ez a könyv, mert bár bíztam benne, hogy tetszeni fog, és nem lesz csalódás, arra azért mégsem számítottam, hogy ennyire magával ragad. A szereplőket nagyon megszerettem, a cselekmény izgalmas volt, és az egész történet teljesen magával ragadott. Ami miatt még nagyon megszerettem ezt a történetet, az az, hogy tudott rám hatni. Ez a könyv néhol megnevetett, majd megsiratott, és a végén még jócskán össze is tört. Hatalmas érzelmi vasút egy ilyen kis rövid könyvben, soha nem gondoltam volna, hogy ilyen hatással lesz rám. Köszönöm Christine Anne Colman az élményt!

Kinek ajánlom:
Ezt a könyvet mindenkinek ajánlom, de persze főleg a romantikus és erotikus irodalom kedvelőinek.

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak, hátha kedvet kaptok a könyvhöz:


„ Annyira jó érzés szeretni és szeretve lenni. Szavakkal le sem tudom írni az érzést.”

„    -  Hány éves?
         - Hat.
       - Biztosan tündéri.
       - Úgy néz ki- nevet Jason-, de a látszat néha csal.
       - Nem lehet rosszabb nálad.
       - Attól függ, milyen témakörről beszélünk-, simogatja meg a tarkómat.
       - És milyenről beszélünk?- veszek mély levegőt.
       - Szó van benne ágyról, ruhákról a padlón, összegyűrt lepedőről…
       -  Mosni készülünk?- kérdezem, pedig tudom, hogy amit a fülembe duruzsol, annak semmi köze a mosáshoz.”




Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok!

-           




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése