2018. december 22., szombat

Karácsonyi hangulatban book tag



Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben egy karácsonyi book taget hoztam nektek, amit Evelin készített el, IDE kattintva megnézhetitek az ő válaszait a blogján !

Sokat gondolkoztam, hogy mit is kéne hozni a blogra, ami karácsonyi, és végül emellett a karácsonyi book tag mellett döntöttem, ami szerintem nagyon jól meghozza a karácsonyi hangulatot, na de akkor kezdjünk is bele !

 Jó olvasást a bloghoz !


1/ Mikulásvárás – Egy könyv, aminek olvasásával meg kell várnod, hogy a fa alá kerüljön
J. R. R. Tolkien A gyűrűk ura könyve. Ezt a könyvet jóval karácsony előtt kaptam meg, de majd csak karácsony után kezdhetem el olvasni, mert ez a karácsonyi ajándékom. Eddig egészen jól bírom, de már nagyon várom, hogy elkezdhessem. 

2/ Ünnepi díszítés – Egy piros színű kötet
Ehhez a ponthoz én Sarah J. Maas Tüskék és rózsák udvarát mondanám ide.

3/ Karácsonyi dalok – Egy történet, amiben szó esik az ünnepekről
Marni Bates Roksztárt kaptam karácsonyra című kötete. Ezt a könyvet egyik évben karácsonyra kaptam, és nagyon jól meghozta a karácsonyi hangulatot,mivel karácsonykor játszódik, és még jókat nevettem is ezen a köteten.

4/ Az ünnepi menü – Egy kötet, amibe ne kezdj korgó gyomorral!
Ehhez a ponthoz Stephen King Az című könyvét mondanám. Több okból is érdemes előtte enni szerintem. Az első ok, hogy a könyv maga szinte letehetetlen és ezért jól jön az embernek, ha előtte eszik pár falatot, mielőtt belefeledkezik a történetbe. A másik fő ok pedig az, hogy annyi gyomorforgató esemény történik a könyvben, hogy kizárt, hogy az embernek utána még legyen étvágya enni, legalább is nekem egy darabig tuti nem volt.

5/ Karácsonyfa és az ajándékok – Egy könyv, amire boldogan gondolsz vissza
Ruta Sepetys Árnyalatnyi remény könyve. Igaz, hogy ez a történet komoly és nem éppen boldog eseményeket dolgoz fel, én mégis nagyon élveztem olvasni, és erősen gondolkozok rajta , hogy 2019-ben újra elfogom olvasni. Nekem ez a könyv a szívemig hatolt.

6/ Szánkózás a havas tájon – Egy kötet, aminek története hullámvasútra ülteti fel az olvasót
Ehhez a ponthoz én Szaszkó Gabriella Maradj velem című kötetét mondanám, mert voltak részek amelyek a szívemet melengették, némely részek meg teljesen összetörtek. Ez a könyv egy igazi érzelmi hullámvasút!

7/ Olaf, a nyárszerető hóember – Melyik az a könyv, amin olvadoztál?
Nicola Yoon Minden minden című kötete. Mady és Oli kapcsolatától sokszor csak olvadoztam, hogy milyen aranyosak, és szurkoltam nekik, hogy összejöjjenek.

8/ Forralt bor vagy meleg kakaó – Egy könyv, amivel télen fogsz bekuckózni a kedvenc italoddal
Ez a könyv nem más, mint Szaszkó Gabriella Vigyázz rám kötete, amit a kedvenc teám mellett fogom elolvasni.

9/ Csillagszóró – Egy kiemelkedő olvasmányod az idei évből
David Levithan Nap nap után kötete, mert ilyen jellegű könyvet még soha nem olvastam. Szerintem ez a kötet nagyon egyedi, és ügyesen mutatja be, hogy az emberek mennyire hasonlók, de mégis különbözőek. 

10/ Hull a hó, hull a hó – Egy történet, amelyben sok a ridegség
Ehhez a ponthoz egyértelműen Charles Dickens Karácsonyi ének című kötetét mondanám, hiszen a történet főszereplője egy rideg öregember.

Ezzel a bejegyzéssel szeretnék minden kedves olvasómnak nagyon boldog, békés karácsonyt kívánni!

Ezek lettek volna az én válaszaim erre a tagre. Ha van kedved nyugodtan töltsd ki te is, érdekel a válaszod !


Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzés.

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése