2018. december 16., vasárnap

Év végi könyves tag



Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben az év végi pánikolos könyves taget fogom kitölteni. Ezt a taget mostanában több booktubernél is láttam, ezért úgy döntöttem, hogy eljött az ideje, hogy én is megcsináljam.

A tagre nem hívok ki senkit, akinek van kedve bátran töltse ki, akár itt lent a komenteknél is. ;)

Jó olvasás a bloghoz !

1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned ?
Martin Kay Eastern című kötete, amit ha minden igaz még ma sikerül is befejeznem.

2. Van egy őszi könyved az év végére való átmenethez ?
Nem, ilyen nincs.

3.  Milyen új megjelenést vársz még ?
Ide Szaszkó Gabriella Vigyázz rám című kötetét mondanám, amit nagyon vártam, de szerencsére már nálam csücsül a picike. Emellett az írónőtől várok még bármilyen könyvet, mert, amit ő írt, azt én tutira el fogom olvasni !

4. Mi az a három könyv, amit még el akarsz olvasni idén ?
Jelenleg Martin Kay Easterent című kötetét olvasom, ezt a könyvet esetleg még ma befejezem, de ebben az évben elolvasom az már tuti. Aztán ebben az évben még szeretném elolvasni Abby Winter Tiltott szenvedély kötetét, és egy karácsonyi történetet is szeretnék olvasni, ami nem lenne más, mint Charles Dickenstől a Karácsonyi ének. Ezt a három könyvet tutira beszeretném fejezni még ebben az évben.

5. Van még könyv, ami esélyes az év könyve címre ?
Huh, az az igazság, hogy ebben az évben rengeteg jó könyvet olvastam, és még nem sikerült eldöntenem, hogy melyikük legyen az év könyve. Még gondolkozok rajta, és lehet , hogy az év utolsó olvasmányaim között lesz, nem tudom.

6. Elkezdted-e már a jövő évi tervezést ?
Naná, persze, hogy elkezdtem ! Rengeteg tervem van a 2019-es évre, de erről majd hozok külön egy bejegyzést is. Egyelőre csak annyit, hogy a könyvespolcom olvasatlanjait szeretném csökkenteni.

Ezek lettek volna az én válaszaim erre a tagre. Ha van kedved nyugodtan töltsd ki te is, érdekel a válaszod !

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzés.

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !


Legyetek jók! Sziasztok !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése