2018. november 4., vasárnap

Ezt olvastam októberben...



Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben összegzem az októberi hónapomat olvasás terén. Ebben a hónapban 4 könyvet sikerült elolvasnom, aminek nagyon örülök. :) Az októberi tervek bejegyzésemben három könyvet terveztem elolvasni, amiből van, ami sikerült, és van amit nem sikerült elolvasnom. Renáta W. Müller Testvér című könyvét és A.M. Aranth Oculus könyvét sikerült befejeznem ebben a hónapban, azonban Szaszkó Gabriella Beszélj hozzám című könyve helyett Póli Matilda könyveit olvastam.
Ebből azt a következtetést vontam le, hogy nem tudom magamnak előre meghatározni, hogy mit olvassak, hanem amihez éppen kedvem van annak fogok neki kezdeni, nem tervezek előre. :D Tudom rossz vagyok, de így végül a blogon csak havi összegzők lesznek, tervező nem, mert úgy se tudom tartani magam hozzá. :D
Na de lássuk részletesebben is akkor az októberi olvasmányaimat.

Jó olvasást hozzá mindenkinek !

1. 
Az első olvasmányom ebben a hónapban A.M. Aranth Oculus című könyve,amit nagyon imádtam és 5 csillagot kapott tőlem. :) Mindenkinek nagyon ajánlom ezt a könyvet elolvasásra, hihetetlen szerelem számomra ez a könyv ! ❤
Az értékelésemet ide kattintva elolvashatjátok.


„Mit ​tennél, ha tudnád, hogy egy napon elveszíted a nevedet, a családodat, a barátaidat, a jogaidat és jó pénzért egy vak Idős tudós mellé adnak oculusnak, hogy helyette láss és a nap harminckét órájából huszonhatban neki bámulj mikroszkópba?
Itt, Avalonon így megy. Akkor is, ha emiatt őrült szektások megpróbálnak felrobbantani, megutál a legjobb barátod, elszaporodnak a vágások a csuklódon… mert itt ez a rend.
A nevem Truth Dunn volt. Most már nem vagyok ember. Nem vagyok személy. Csak oculus.

Mit tennél, ha tudnád, hogy a legjobb barátod, egy lány, akit mindennél jobban szeretsz, rabszolga lesz? Végig tudnád nézni, ahogy tönkremegy? Hogy lassan megfojtja a rendszer? Mit éreznél, látva a híradóban egy robbantás helyszínén, mint szerencsés túlélőt?
Az én válaszom egyszerű. Én megpróbálnám kiszabadítani. Akkor is, ha nem akarja. Akkor is, ha nyakig véres leszek közben. Akármit is kelljen tennem.
A nevem Aoi Kane. És én nem fogadom el, hogy itt ez a rend.

Mit tennél, ha tudnád, hogy az Ellenséged, az, akinek a levadászására mindent feltettél, ott van az orrod előtt? Hogy még csak nem is tudja, hogy a világon vagy? Hogy elképzelni is képtelen, hogy mérgezett nyílvesszőként rohansz felé?
Én nem várok. Lecsapok rá, és eltaposom, ahogy érdemli. Bele sem gondolok, hogy mit ránt magával a semmibe.
A nevem nem számít. De mától én vagyok itt a rend.”

2.
Második olvasmányom Antoine de Saint-Exupéry-től A kis herceg volt. Nagyon imádtam ezt a mesét, és rájöttem, hogy mennyi, de mennyi bölcsesség rejlik benne. Ennek a könyvnek is 5 csillagot adtam.
Az értékelésemet ide kattintva elolvashatjátok.


„Gyermeknek és felnőtteknek szóló egyetlen mese A kis herceg, a második világháborúban elpusztult s már klasszikusnak számító francia író remekműve. Története úgy indul, mint minden Saint-Exupéry-regény, egy repülőkalanddal, de ezúttal a bonyodalom nem a valóságban, hanem a költői képzelet világában folytatódik. Egy kisfiú jelenik meg a szerencsétlenül járt pilóta mellett a Szahara magányában, egy kisfiú egy másik bolygóról. S vele együtt feltündököl egy másik világ is, melynek embersége, tisztasága és szépsége sajnos már csak a költészet világából való. És Saint-Exupéry úgy beszéli el kis hercege történetét a maga icipi bolygóján, hogy mindnyájan fájdalmasan megáhítjuk azt az igazabb bolygót, s szívünkbe zárjuk az emberségben nagy kis herceget. A világszerte ismert, megrendítően szép mesét a nagy író eredeti színes rajzai díszítik.”






3.
A harmadik olvasmányom ebben a hónapban Renáta W. Müller Testvér 1. könyve volt, amire sajnos csak 4 csillagot tudtam adni, de szerintem még így is nagyon jó könyv, és az erotika kedvelőinek ajánlom ;)
Az értékelésemet ide kattintva elolvashatjátok.


„Egyszer olvastam egy idézetet: A sors gondoskodik róla, hogy ki lépjen az életedbe, te pedig eldöntheted, hogy ki maradjon… Baromság! Én határozottan úgy érzem, hogy velem a végzet gonosz játékot űz, gyerekkorom óta. Amikor a Hailey ikrek berobbantak az életembe, fenekestül felforgatták azt, az egekbe emeltek, hogy aztán a szakadék legmélyére taszítsanak. River imádnivaló, szexi antropológus, született sármőr, míg Jamie, aspergeres komputerzseni, közösségbe beilleszkedni képtelen különc. Nincs még két annyira különböző ember, mint ez a két férfi, mégis ők a végzetem. A mámor és a reményvesztettség, a boldogság és bánat forrásai egyben.
Hannah Logan vagyok. A lány, aki kétszer szeretett életében, és aki egy feloldhatatlannak látszó dilemma előtt áll.”

A ’TestVÉR’ modern, szenvedélyes, erotikával fűtött regény, Renáta W. Müller harmadik könyve.”

4. 
Ebben a hónapban a negyedik, és ezáltal az utolsó olvasmányom Póli Matilda Futó tűz című könyve volt. Nekem nagyon tetszett ez a könyv is, vissza vitt a gyerekkoromba, élveztem olvasni, így hát ennek a könyvek is 5 csillagot adtam. :)


Az értékelésemet ide kattintva elolvashatjátok.


„Milyen lehet csikónak lenni? Mégpedig olyannak, aki képes uralni a tüzet, mi több, ő maga a tűz?

Póli Matilda, aki ismerője és rajongója a lovaknak, érzékletesen mutatja be ezt egy fordulatos történetben.
Főnix, a kivételes adottságokkal rendelkező csikó a prófécia szerint egy nagyszabású küldetésre kiválasztottan született. A história szereplői emberi tulajdonságokkal felruházott állatok. A fiatal író a táltos csikó megtestesítőjeként viszi az olvasókat megannyi kalandon és megpróbáltatáson keresztül. Útja során igaz barátokra lel, csakúgy, mint ádáz ellenségekre.
Főnix történetét tizenhárom évesen írta a szerző. Látomását képszerűen tárja az olvasó elé, nagy jártassággal formálja meg karaktereit. A kötetet az író saját rajzai ékesítik, illetve egy, a kalandozások nyomon követését segítő térkép is helyet kapott a könyvben.
A regény egy öt kötetesre tervezett sorozat első része, de önálló történetként is megállja a helyét.”


Ezt a 4 könyvet sikerült elolvasnom októberben, és ti mit olvastatok októberben ? Írd meg nekem bátran! ;)

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az bejegyzésem. Ha kedved kaptatok valamelyik  könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám ! :D

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése