2018. november 9., péntek

Bookhaul bejegyzés, avagy a 14 új örökbefogadott #1



Sziasztok Molyok!
A mai napon meghoztam a blog legelső bookhaul bejegyzését, végre ennek is eljött az ideje. :) Az utóbbi időbe enyhén szólva nagyon elszaladt velem a ló könyvvásárlás terén. Ezért döntöttem úgy, hogy egy bejegyzésben megmutatom nektek, hogy mivel is bővült az én kis könyvtáram.

 Remélem örömeteket lelitek a könyvek átbogarászásában, és találtok ti is magatoknak valami olyat, ami felkeltette az érdeklődéseteket, vagy ti már olvastátok is. A véleményeteket osszátok meg velem bátran, hiszen tudjátok minden érdekel.

Minden könyvhöz berakom a borítóját is, hiszen nagyon sokan az alapján döntünk, ami tudom nem jó dolog, de hát minek tagadjuk. A borító nagyon fontos része a könyvnek, és hát ezzel veszik meg a legtöbb könyvmolyt.

Na de elég is a rizsából, hiszen az csak a töltött káposztában jó :D, jöjjön is az a 14 könyv,amiket mostanában szereztem be. :)

Jó olvasást a bloghoz !





1. Holly Black : A kegyetlen herceg

Katt ide !
Ezt a könyvet a következő Libri Olvasókörre szereztem be, és bevallom nektek őszintén még nem kezdtem hozzá az olvasásához, de ő lesz a következő, az már biztos. :) Mostanában nagyon sokan olvassák ezt a könyvet, és sokan szeretik is, kíváncsi vagyok, hogy nekem beváltja-e a hozzá fűzött reményeimet.

Egyébként itt elvileg egy tündéres sztoriról van szó, a tündéres történeteket meg mostanában nagyon megszerettem, tehát nagyon pozitívan indulok neki ennek a könyvnek. :) 

Tipp, hogy hány csillagot fog tőlem kapni: Szerintem 5 csillagos olvasás lesz, bár az is igaz, hogy én nagyon jó szívű vagyok csillagozás terén. Ez is azt mutatja, hogy miért van ennyi 5 csillagos könyv a blogon. Bár ebben az évben nagyon sok jó könyv került hozzám elolvasásra szerencsére, ez is nagyon befolyásolja a csillagozásaimat.


Katt ide !
2. Abby Winter: Tiltott szenvedély

Ezt a könyvet maga az írónőtől kaptam recenzióba, amit nagyon szépen köszönök neki, és igyekszem minél előbb elolvasni !

Ebben az évben nagyon sok magyar szerzőnktől olvastam már könyvet, így került a látókörömbe Abby Winter is. Itt egy romantikus, érzelmes, talán lélektani regényre számítok, és hát remélem, hogy tetszeni fog.

Már néhány oldalt csak úgy belelapozgattam a könyvbe, és már az írónő stílusa is tetszik, tehát ha minden jól megy, akkor szerintem ez a könyv is 5 csillag lesz nálam.


3. Szurovecz Kitti: A kisemmizett angyal

Katt ide !
Szurovecz Kittit már egy ideje követem Instagramon, és annyira megtetszett maga az írónő személyisége, hogy már akkor elgondolkoztam, hogy tőle kéne már valamit olvasnom. Aztán többektől hallottam, hogy milyen jól ír, és nagyon szeretik. 

A kisemmizett angyalban egy nagyon fontos témát dolgoz fel, és végül is ezt a könyvét azért is vettem meg,mert úgy gondolom, hogy bloggerként kutyakötelességem fontos témákkal foglalkozó könyveket is olvasni, és hangot adni, kiállni az ilyen témák mellé !

Szerintem ez egy 4, vagy 5 csillagos olvasmány lesz, de inkább 5-re szavaznék, de majd meglátjuk végül mennyire fog szeretni. Ha megsirat akkor tuti 5 csillagot adok neki !


Katt ide !

4. Marissa Meyer: Szívtelen

Nahát erről a könyvről aztán tényleg szinte semmit nem tudok, és ezt szeretném ha így is lenne, hogy majd olvasás közben én magam fedezhessem fel, hogy miről is van itt szó. Tudom, hogy ezt a könyvet is sokan olvassák mostanában, hát kíváncsi vagyok, hogy nekem tetszeni fog-e.

Így látatlanba egy 3, 4 talán 5 csillagra tippelem, mert sokan mondták, hogy nem teljesen azt kapták, amire számítottak, de majd kiderül, hogy nekem mennyire nyeri el a tetszésemet.



Katt ide !


5. Tricia Levenseller: A kalózkirály lánya

Talán erre a könyvre vagyok a legkíváncsibb az összes közül. Ha minden igaz egy női kalóz a főszereplőnk, ami nagyon érdekesen hangzik, és kíváncsi vagyok, hogy mit tud Tricia Levenseller ebből az egészből kihozni.

Szerintem ez a könyv nekem vagy nagyon fog tetszeni, vagy nagyon nem. Most így 3, vagy 5 csillagot mondanék tippnek, de azért remélem, hogy szeretni fogom, mert szeretni szeretném.


6. Jane Austen: Büszkeség és balítélet

Katt ide !
Jane Austennak ezt a könyvét már olvastam régen, és nagyon szerettem. Szerintem ez a könyv kötelező olvasmány minden romantikus lelkületű lánynak, mert ez annyira jó, és igazi regény, és áhh egyszerűen imádom.

Na de a lényeg a lényeg. Már olvastam, de még nem volt meg nekem, jött egy akció a könyv a szekrényemen landolt. Ez a mese vége. 

Örülök, hogy megszereztem ezt a könyvet, mert tuti újra fogom olvasni, és természetesen értékelés is lesz róla a blogon !

Jah és nagy örömömre a képen látható borítót tudtam megvenni, ami szerintem nagyon gyönyörű és a könyvespolcom éke lett.


Katt ide !

7. Kristin Cashore: A garabonc

Erről a könyvről is sokat hallottam már, hogy mennyien szeretik, és hogy milyen jó, így egy akció keretében beszereztem én is nagyon olcsón. 

A könyv egyébként nagyon gyönyörű, és bízok benne, hogy a belső tartalom is annyira tetszeni fog, mint a külső, mert szeretném szeretni és 5 csillagot adni neki.

Ha tetszeni fog, biztos vagyok benne, hogy elolvasom a trilógia többi részét is !

Katt ide !

8. Vic James: Aranykalitka

Meglepően erről a könyvről sem tudok sokan. Ennek az az oka, hogy szeretek úgy bele menni egy könyvbe, hogy ott derülnek ki a  fontos dolgok, nem pedig mesélés alapján. 

A fülszöveg egyébként megfogott és a borító is nagyon tetszik. Azt tudom róla, hogy egy disztópikus regényről van jelen esetben szó,aminek örülök, mert mostanában szerettem volna már olvasni disztópiát, hát itt is van !

Én úgy tippelem, hogy ez a könyv nálam egy 3, 4 csillagos lesz.


9. Diana Gabaldon: Az idegen

Katt ide !
Nagyon sok jót hallottam már erről a sorozatról, és tudom, hogy sokan nagyon szeretik is. Szeretném én is szeretni, hiszen egy időutazós könyvről beszélünk, ami nálam tuti plusz pont egy könyv szempontjából.

Nagyon örülök, hogy nekem még sikerült megszereznem a régi kiadású borítóval, mert az új szerintem nagyon csúnya és nekem egyáltalán nem tetszik. Amint elolvasom ezt a könyvet, már veszem is meg a második részét, hogy abból is ez a szép borítós verzió legyen meg. Tudom, hogy nagyon drágák ezek a könyvek, de ha tetszeni fog akkor megszeretném venni az összeset !



10.  George R. R. Martin: Tűz és jég dala sorozat

Már nagyon régóta megszerettem volna szerezni és elolvasni a híres Trónok harcát. Ezzel eddig csak az volt a baj, hogy egy könyv ára 5000Ft. De egy szép napon a szukits. hu oldalán 3100Ft darab áron voltak, én pedig nem tudtam ellenállni, így megvettem a sorozat első öt könyvét. Kövezzetek meg, de nem bántam meg ! :)

A sorozat első részét, a Trónok harcát már olvastam és szerettem, bízok benne , hogy a további kötetekben sem fog csalódás érni.

                             




Ez lett volna az a 14 könyv,amiket mostanában beszereztem. Ti milyen könyveket szereztetek be mostanában ?

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az bejegyzésem. Ha kedved kaptatok valamelyik  könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám ! :D

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése