2020. április 16., csütörtök

Pók tag



Először is köszönöm szépen Kyupirappa a kihívást !
Megígértem, hogy kitöltöm még akkor is, ha iszonyodok ezektől az állatoktól, tehát akkor jöjjön egy pókos tag !


1. Torzpókfélék: Nevezz meg egy olyan könyv(ek)et, ami(k)ben szerepel egy nem túl megnyerő külsejű, de abszolút szerethető karakter! 
Nekem rögtön Hagrid karaktere ugrott be a Harry Potterből.


2. Csapóajtós pókfélék: Hagytál-e már félbe könyvet? Ha igen, melyiket és miért? 
Az  igazság az, hogy erről a könyvről eddig mélyen hallgattam. Szélesi Sándor: Kincsem kötetét félbehagytam. Körülbelül száz oldal volt már csak hátra, de egyszerűen nem bírtam legyűrni. Annyira untatott a vége, hogy többször olvasási válságba is kerültem miatta. Ez egy szomorú történet. :(

3.Madárpókfélék: Nevezz meg egy könyvet, amit utazás közben olvastál! 
Böszörményi Gyula Leányrablás Budapesten című kötetét vonatozás közben olvastam, és imádtam. :)


4. Lámpaernyős pókfélék: Nevezz meg egy olyan könyvet, amit éjszakába nyúlóan olvastál! 

Üvegtrón, egyszerűen képtelen voltam letenni. :D

5. Fojtópókfélék: Melyik műfajt/zsánert/témát nem szereted és miért? 
Igazából nem nagyon van olyan műfaj, amit egyáltalán nem olvasnék akár csak próba szintjén, mert nem szeretem. A horror műfaj az, amivel csínján bánok, mert nagyon félős vagyok. :D Ha olvasok is akkor is csak Stephen King. ( Ha már félek, akkor nagyon féljek) :D

6. Mi az ideális környezet számodra az olvasásra, ahol akár egy egész napot is végig bírnál olvasni? 
Ez számomra szinte mindegy. Egy szuper könyv, meg sok kaja legyen velem, és akkor nincsen semmi baj.


7. Ugrópókfélék: Volt valaha olyan könyv/sorozat, ami annyira magával ragadott, hogy fanartot/fanfictiont/stb. készítettél hozzá? Ha igen, mit csináltál és melyik alkotáshoz? 
Nincs ilyen.


8. Zugpókfélék: Szoktál olvasás közben nassolni? Ha igen, mit? 
Igen, mindenfélét szoktam enni :D Csokit, chipset, krékert, vagy ami éppen itthon van. Ha nagyon jó a könyv, akkor még ebédelés közben is képes vagyok olvasni, de akkor nagyon vigyázok rá, és mindig kihűl az ebédem :D


9. Hamvaspókfélék: Melyik könyve(ke)t jelölnéd ki szívesen kötelező olvasmánynak, vagy írnád fel az iskolai ajánlott olvasmányok listájára és miért? 
Sokat gondolkoztam már ezen,de végül is azt mondom, hogy nincs ilyen, mert azzal, hogy valami kötelező már nem biztos, hogy szívesen veszi az ember a kezébe. 

10. Farkaspókfélék: Volt valaha olyan könyv, amit sokáig „vadásztál”, vagy nehezen jutottál hozzá? Ha nem, akkor melyik könyv megjelenését vártad tűkön ülve? 
Varga Bea A siker tintája régóta vágyott kötet volt számomra, és tegnap sikeresen beszereztem. :)


11.Karolópókfélék: Melyik, számodra még ismeretlen szerző(k)től szeretnél még mindenképpen olvasni? 
Huha sok ilyen van, sőt rengeteg ! :D Néhányat azért felsorolok :Szerb Antal, Erin Watt, Elle Kennedy


12.Csőhálós pókfélék: Hogy viszonyulsz a plecsnikhez/kihívásokhoz? 
Vannak érdekes kihívások, amelyek motiválnak, de soknál sajnos hamar elmúlik a lelkesedésem. 

Köszönöm, hogy itt voltatok velem ! Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, ha van kedvetek bátran töltésetek ki ti is ! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése