2020. április 16., csütörtök

Elyn Vee N.: Santa Night



Egy rövid, de mégis kiforrott történet a szeretetről és a megbocsátásról. Köszönöm szépen az írónőnek, hogy megkeresett, és hogy általa elolvashattam ezt a szuper olvasmányt!

Írta: Elyn Vee N.
Cím: Santa Night
Oldalak száma: 60
Kiadta: Book Dreams 
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése: 93%
Műfaj: romantikus, erotikus, novella
Fülszöveg:


„ Mindig is azt gondoltam, hogy a karácsony nem több, mint ócska marketingfogás. Mégis az univerzum úgy gondolta, jó ötlet kicseszni velem, és belelökni abba a tipikus karácsonyi románcba, amitől fejvesztve menekülni szoktam. Egy faház, egy dögös idegen, és egy hatalmas hóvihar… Joker! "
Borító:
A borító hangulata igazán jól visszaadja azt az érzést, amit a könyv olvasása közben éreztem. Egy egyszerű, de mégis nagyon szerethető téli történet,amit nyugodtan olvashatunk bármikor évszaktól függetlenül is, hiszen egy kis romantika mindig jól jön.


„Utálom, hogy a karácsony ilyen hatással van az emberekre, pedig már semmi másról nem szól, csak a költekezésről, a költekezésről, no meg a költekezésről. Színtiszta marketing. Kár, hogy az igazi ünnep hangulata, valahol az 1800-as években meghalt.”


Karakterek:
Történetünk két főszereplője Delilah és Blake, akik ebben a rövid novellában bonyolódnak egymásba. Mind a két főszereplőt szerettem, viszont kicsit úgy éreztem, hogy keveset kaptunk belőlük. Persze értem én, hogy itt egy novelláról van szó, és nem volt idő annyi mindent megtudnunk róluk, viszont engem érdekeltek volna jobban, és simán eltudtam volna képzelni róluk akár egy rövidebb regényt is. Ennek ellenére természetesen nagyon élveztem róluk olvasni és szurkoltam nekik végig.

Írói stílus:
Könnyed, humoros és igazán szerethető. Így tudnám jellemezni Elyn Vee N. stílusát. Ez a rövid kis novella megmelengette a szívemet, egyszerűen olyan jól esett olvasni valami könnyedet, valami egyszerűt,de jót ! Egyetlen pici negatívumokként csak annyit tudok mondani, hogy engem még jobban érdekeltek volna a szereplők háttértörténete, de ettől függetlenül is igazán jó olvasás volt a részemről.

Gondolataim a kötetről:
Igaz nem túl szezonális olvasmányról van szó, mindenesetre nagyon jólesett a kis lelkemnek ez a történet. A kötet a rövidsége ellenére is fontos gondolatokat tár az olvasó elé, de emellett persze kapunk egy nagyon aranyos szerelmi szálat is, ami megmelengeti az ember szívét. Igazából nem számítottam rá, hogy ez az olvasmány így ki fog rángatni a szürke valóságból, de megtette és ezt köszönöm neki. Én úgy gondolom, hogy tavasszal is nyugodtan olvashatunk téli, vagy akár karácsonyi könyveket, hiszen ha egy történet jó, akkor az mindig jó, évszaktól függetlenül.


Kiknek ajánlom:
  • a romantika kedvelőinek
  • akik valami rövidet, de jót akarnak olvasni
  • akik szeretik a humoros történeteket
Én ezt a könyvet 4 csillagra értékeltem.
★★★★


Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ Én nem zaklatok senkit, tündérke. Feltéve, ha az illető nem kér meg rá. Akkor nagyon szívesen megzaklatom. Úgy, ahogy csak akarja.”

„ Megkérdezhetem, hogy mégis mit keresel itt? – néz rám vádlón.
– Szerinted? Itt a karácsony, te pedig elég jó kislány voltál – válaszolok kellő lazasággal.”

„ – Ki a következő? – szólal meg télapó, miközben megigazítja a hosszú szakállát.
Perverz vagyok! Ismétlem! Hogy miért is? Totál beindította a fantáziámat a szexi szakállas…”


Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!

Legyetek jók! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése