2018. december 1., szombat

Ezt olvastam novemberben...



Kedves Molyok !

A mai bejegyzésemben összegzem nektek a novemberi olvasmányaimat. Én úgy gondolom, hogy ez a hónap egész jól sikerült olvasás terén, de azért még van hova fejlődni. Ebben a hónapban 4 könyvet sikerült befejeznem, amit ha úgy vesszük, hogy iskola idő van, szerintem elfogadható szám.

Na , de elég is a szóból jöjjenek a könyvek !

1. Póli Matilda: Sárkánytűz
Az első könyv, amit sikerült elolvasnom az Póli Matilda  Sárkánytűz című kötete. Nekem ez a könyv nagyon tetszett, ismételten egy kicsit újra gyereknek éreztem magam olvasás közben. Ez a könyvet Matildától kaptam recenzióba, amivel nagy örömet okozott nekem. Erre a könyvre 5 csillagot adtam, és bátran ajánlom az ifjúsági fantasy kedvelőinek.




2. Póli Matilda : Az őrzők tüze
A második könyvet, amit sikerült elolvasnom, ismét Matildától kaptam, bár ez a rész kevésbé tetszett, mint az első kettő. Pontosan én sem értem, hogy mi miatt nem tetszett ez annyira, mint az előző részek, de valahogy nem tudtam vele haladni, lassúnak éreztem, és sokszor letettem. Ennek ellenére is ez a könyv megkapta tőlem a megérdemelt 4 csillagot.




3. Holly Black: A kegyetlen herceg
A harmadik könyv ebben a hónapban Holly Black A kegyetlen herceg című kötete volt. Az írónőtől eddig még nem olvastam, de ezután a könyv után úgy gondolom fogom még tőle olvasni, hiszen teljesen levett a lábamról. Ez a kötet teli volt ármánykodással, kegyetlenkedéssel és cselszövéssel. Amikor megvettem nem egy ilyen jellegű történetre számítottam, de végül is ezt nem bánom, mert hatalmas élményt kaptam ettől a könyvtől. Erre a kötetre természetesen 5 csillagot adtam.





4. Christine Anne Colman: Elveszetten
Az utolsó elolvasott könyvem a hónapban Christine Anne Colman Elveszetten című kötete. Ez a könyv nagyon magával ragadott, és a szívemig hatolt. A történet nagyon jól megírt és szerethető, én mindenkinek csak ajánlani tudom, engem ez a könyv megvett magának ! Az írónővel is nagyon jó kapcsolatom alakult ki, ezért gyorsan fel is tettem néhány kérdést neki, bátran lessétek meg az interjút  is ;)

                                        


Christine Anne Colman: Elveszetten                                      Interjú az írónővel


Ezek lettek volna az én novemberi olvasmányaim, ti mit olvastatok novemberben ? Írjátok meg bátran komentben. :)

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az bejegyzésem. Ha kedved kaptatok valamelyik  könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám ! :D

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése