2018. december 28., péntek

2018 legrosszabb olvasmányai

Kedves Molyok !

Ebben a bejegyzésemben összegyűjtöm most nektek a 2018-as évem legrosszabb olvasmányait. Szerencsére ebből azért annyira sok nem volt, körülbelül három, de ezek viszont nagyon nem nyerték el a tetszésemet.

Előre leszögezném, hogy ez az én saját véleményem, és lehet neked ez a kedvenc könyved, míg másnak csak egy rossz olvasmányélmény maradt. Emiatt ne bántsuk egymást, fogadjuk el a másik véleményét ! Köszönöm !

Na, de jöjjenek is a könyvek !

Jay Asher: Tizenhárom okom volt...
Ez a könyv, nem volt számomra annyira rossz, de nem is tetszett igazán. Tudom, hogy fontos témával foglalkozik, meg egyébként jó az alapötlet, de nekem még sem nyerte el igazán a tetszésemet. Erre a könyvre én 3 csillagot adtam, ami szerintem nem olyan rossz.

Klikk ide az értékelésemhez !












Deborah Moggach: Tulipánláz
Ez a könyv sem igazán fogott meg, nem találtam benne semmi érdekeset, és sokszor nagyon unatkoztam olvasás közben. A csattanókat kitaláltam és teli volt közhellyel. Nekem ez a könyv nem nyújtott szórakozást. Erre a kötetre én eggyel rosszabb, 2 csillagot adtam.

Klikk ide az értékelésemhez ! 













Piero Chiara: Az asztrahánbunda
Na ez a könyv nálam megnyerte magának a 2018-as év legrosszabb olvasmánya díjat ! Be sem tudtam fejezni, annyira nem kötött le, és annyira rossz volt minden benne. Ennek a kötetnek 1 csillagot adtam, ezen senki ne lepődjön meg.

Klikk ide az értékelésemhez !













Köszönöm szépen, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzésem. Nekem ez a három könyv volt a 2018-as év legrosszabb olvasmánya.

Nektek mik voltak a legrosszabb olvasmányaitok 2018-ban ?

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !


Legyetek jók! Sziasztok !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése