2020. február 3., hétfő

Ruby Saw: A pillangó öröksége( Pillangó-hatás 3.)






https://moly.hu/system/covers/big/covers_576431.jpg?1572163176
Ruby Saw legelső kötetében, a Pillangó-hatásban megismerkedhettünk Liv Jackson személyével, aki bármennyire is bolond, gyorsan az ember szívéhez nő. Az írónő legújabb kötetében Liv lányának történetét ismerhetjük meg, aki finoman szólva is tiszta anyja.

Írta: Ruby Saw
Cím: A pillangó öröksége
Oldalak száma: 42
Kiadta: Magánkiadás
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése:
Műfaj: romantikus
Fülszöveg: 

A Pillangó-hatás és Az igazi című regényekből megismert Liv Jackson lányának története.


Borító:
Ruby Saw összes eddigi kötetének egyszerűen gyönyörű a borítója, és ez alól természetesen A pillangó öröksége sem kivétel. A rózsaszín és zöld színvilág megnyugtat amikor ránézek, és tudom, hogy ismét egy szuper romantikus történetet fogok olvasni. Tetszik, hogy a borító nagyon egyszerű, mégis sejteti, hogy itt Liv Jakson lányáról fogunk olvasni, hiszen egy fiatal csinos lány jelenik meg a képen tündérruhába öltözve. 



„Mélyen egymás szemébe néztek, majd Apa mosolyra húzta a száját, és kisimított egy kósza tincset Anya arcából, aztán megcsókolta.
A szívem facsarodott belé, és én is olyan szerelemre vágytam. Olyanra, ami még ennyi év után is a zsigereimig hatol, ami arra késztet, hogy világokat hódítsak meg. Olyan boldog akartam lenni, mint Anya és Apa.”



Karakterek:
A Pillangó-hatás sorozatból megismert szereplők régi ismerősként köszöntik az olvasót. Azt kell, hogy mondjam, hogy még mindig nagyon szeretem Hirot és Liv Jaksont, az ő lányukat pedig egyszerűen imádom. Lily karaktere számomra azért volt olyan pozitív és szerethető, mert mind a két szülőjének a jellemvonásait véltem felfedezni benne. Ennél talán többet nem is mesélnék erről a novelláról, hiszen aki szereti az írónőt és ezt a sorozatot az úgy is el fogja olvasni, ha pedig nem olvasta, akkor talán most fogja.

Írói stílus:
Nem egyszer írtam már, hogy mennyire szeretem Ruby Saw köteteit, ami szerintem egyáltalán nem véletlen, hiszen egy igazán tehetséges és sokszínű szerzőről van szó. A történetei azért olyan megkapóak számomra, mert a szereplők érdekes, hihető személyiségek, a cselekményszál izgalmas, a történet maga pedig pörgős és gyorsan olvasható. 

Gondolataim a kötetről:
A Pillangó-hatás sorozat eddigi két részét nagyon szerettem, igazán megörültem annak, hogy jön a folytatása a történetnek. Jó volt újra Livről és Hiro-ról olvasni, akiken már az előző könyvekben is rengeteget nevettem. Ebben a kötetben is tökéletesen visszakaptam a számomra nagyon kedves két főszereplőt, és ráadásként még egy nagyon aranyos kamaszlányt is megismerhettem a lányuk személyében. Számomra ez az olvasás egy könnyed felüdülés volt, és nagyon örülök annak, hogy rövid, de annál szórakoztatóbb kötettel kezdtem el a 2020-as évemet.


Kiknek ajánlom:
  • akik szeretik Ruby Sawt
  • akiket érdekes a Pillangó-hatás folytatása
  • akik valami könnyedet, de jót szeretnének olvasni
Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ Te vagy a legjobb háziasszony – lágy csókot lehelt Anya ajkára. Belepirultam, és elfordultam. Másrészt borzalmasan nagy löketet adott nekem a szüleim kapcsolata, hogy még ennyi év után is turbékolnak, akár a gerlék.”

„ Shen mama születésem óta férjet akart keresni nekem, sőt miután megtanulta – sajnos – kezelni a Facebookot, több fényképet is küldött srácokról, hogy ezt és ezt találta nekem. Lelkes az öreglány.”

„Na, és megláttam, aztán olyan állagú lett a testem, mint a puding.”



Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!



Legyetek jók! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése