2018. július 29., vasárnap

Olvasási szokások könyves tag

Sziasztok kedves Olvasóim !

Jelentkezem első hivatalos bejegyzésemmel az Olvasási szokások könyves taggel. Azért választottam ezt a tagget, hogy már így az elején minél többet megtudjatok rólam, és az olvasási szokásaimról.
A tagget bárki  nyugodtan kitöltheti kedvére, akár itt lent a komment szekcióban is, szívesen olvasom, ha valakinek van kedve hozzá.
Jó szórakozást a tag olvasásához!
Véleményeket, visszajelzéseket szívesen várok.

1, Van külön olvasókuckód?
Általában az ágyamban szoktam olvasni, de így külön olvasókuckóm nincs, bárhol szívesen olvasok.
2, Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz a könyvben? Könyvjelzők vagy papírfecnik?
Szigorúan csak és kizárólag könyvjelző ! Nem vagyok hajlandó mást használni.

3, Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni bárhol?
Ez könyv függő. Jobban szeretem az olyan könyveket, ahol rövidek a fejezetek, mert úgy gyorsabban haladok, itt általában csak a fejezet végén álok meg. Viszont egy rosszabb könyv, ami kevésbé kelti fel az érdeklődésem ott bárhol megállok benne.
4, Szoktál nassolni vagy inni olvasás közben?
Az életem az olvasás és az evés. Aki ismer tudja. :D Tehát igen imádok olvasni evés, ivás közben.
5, Szoktál zenét hallgatni, esetleg TV-t nézni?
Nem,egyiket sem. Nekem nincs meg az a különleges képességem, hogy a kettőt egyszerre csináljam. Nálam ez úgy működik , hogy vagy csak olvasok, vagy csak tévézek, de a kettő nem megy együtt.
6, Egyszerre hány könyvet szoktál olvasni?
Általában egyet szeretnék, csak ez gyakran nem sikerül. Mióta megvan az ebook olvasom két könyvet szoktam párhuzamosan olvasni. Egy fizikai valójában meglévő könyvemet, és az ebookon valamit.
7, Otthon vagy máshol olvasol szívesebben?
Inkább otthon, de ott töménytelen mennyiségűt.
8, Hangosan vagy csak a magadban olvasol?
Leginkább magamban olvasok, kivéve az angol nyelvű könyveket, mert olyankor ezzel egy picit gyakorolom a kiejtést is. :D
9, Szoktál előre olvasni vagy kihagyni oldalakat?
Nem soha ! Az bűn !
10, Megtöröd a könyvek gerincét vagy úgy vigyázol rájuk mintha újak lennének?
Nagyon vigyázok a könyveimre, nem szeretem ha valami bajuk esik. Jó érzéssel tölt el, ha azt látom, hogy olyan, mintha most vettem volna évekkel később is.
11, Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?
Soha nem írtam még könyvbe, és nem is szeretnék, irtózok a gondolattól is.
12, Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?
Igen erre volt már példa. :D
13, Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Nem, ahhoz túl lusta vagyok, max ha többször ismétlődik.
14, Mit olvasol most?
Dan Brown : A Da Vinci-kód
15, Milyen könyvet vettél legutóbb?
Kapcsolódó képLőrinc L. Lászlótól A kicsiket.
16, A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Inkább sorozatokat, mert ott több idő van arra , hogy a szereplők jelentős karakterfejlődésen essenek át, én pedig imádom a karakterfejlődéseket. 17, Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
Igen a Harry Potter ! Ez a sorozat szeretette meg velem az olvasást. Előtte is olvasgattam , de ez a sorozat hozta meg az igazi áttörést nálam az olvasás terén. Azóta is két évente újraolvasom az egész sorozatot.
Képtalálat a következőre: „harry potter”

2 megjegyzés:

  1. Szia Cinti! :)
    Vicces és őszinte blogg bejegyzés :D
    Nem is írnék le mindent a saját szokásaimról,de azt el szeretném mondani,hogy én elkövetem azt a "bűnt" a 9es pontban olykor-olykor.
    Az utolsó oldal elolvasása még több kedvet hoz és izgatja az agyi idegpályáimat,hogyan lehet összekötni a bevezetőt és a végszót!!!
    Hogy őszinte legyek a végére el is felejtem ahogy megismétlem az utolsó oldal elolvasását. :D de számomra megfűszerezi a történetet :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Rózsa! :)
    Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál nagyon jól esett és örültem neki. A 9. pont szerintem megosztja az embereket, mert van aki szereti, és mint ahogy te is mondod, még izgalmasabbá teszi a történetet számára, és van olyan is, mint én, akinek csak egy hatalmas spoiler lenne elolvasni a végét, és elvesztené az érdeklődését. A lényeg az, hogy bármelyik csoportba is tartozik az ember, az olvasási élmény a legfontosabb. Ez így a jó, hogy mindannyian különbözőek vagyunk.

    VálaszTörlés