2018. július 30., hétfő

Csoki minden mennyiségben !!!

Sziasztok Molyok !

Ismét egy taggel érkeztem :D Tudom, hogy ez már a harmadik, de annyira szeretem csinálni és bízom benne, hogy nektek is elnyerik a tetszéseteket.
A tegnapi tagben a kávéfüggőségünknek engedtünk, de van e még valami , amit egy igazi könyvmoly szívesen eszik, vagy iszik olvasás közben ? Hát persze a csokiii ! A csokoládé elmaradhatatlan egy könyvmoly életében. És mondjuk egy esősebb napon bekuckózva egy jó könyv mellett igazán jól esik csokit csipegetni mellé. 
Na hát én is imádom a csokit, ezért is döntöttem úgy, hogy már az elején megcsinálom ezt a könyves taget.
Jó szórakozást a tag olvasása közben, és sok csokit nektek egy szuper könyv mellé!

Képtalálat a következőre: „csoki”

Tejcsokoládé – egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni
Sarah J. Maas Üvegtrón című kötete. Mindenhol összefutok ezzel a könyvel, és mindenki imádja és áradozik róla. Egy ilyen könyvről én sem maradhatok le!
Étcsokoládé – egy sötét témájú könyv
Stephen King Ragyogás című könyve. Szerintem nagyon ijesztő történet, a filmről meg már ne is beszéljünk.
Fehér csokoládé – egy vidám könyv
Az első gondolatom az volt,hogy ide muszáj egy Leiner Laura könyvet írnom, hiszen én még soha nem nevettem annyit egy könyvön sem , mint az ő könyvein. A választásom végül a Bábelre esett, mert most úgy is itt van a fesztiválok ideje, ez a könyv meg aztán nagyon meghozza a fesztiválok hangulatát, és a könyv olvasása közben nekem mindig fülig ér a szám. :D


Képtalálat a következőre: „bábel”
Csokoládé, aminek karamell van a közepén – egy könyv, ami ellágyított

Jojo Moyes Mielőtt megismertelek könyve, végig bőgtem a végét. Annyira sírtam rajta, hogy abba kellett hagynom az olvasást, mert nem láttam a sorokat. :D Könyv engem így még nem ríkatott meg.
Oreo – egy könyv, amiért megőrülsz
Agatha Christie Gyilkosság az Orient expresszen kötete. Mindig is imádtam az írónőt, de ezzel a könyvével levett a lábamról. Már mindenkire gyanakodtam, de hát ilyen véget :D imádtam, imádom és imádni fogom ! Jah és a filmet is láttam moziba, az is nagyon szuper lett belőle !
Képtalálat a következőre: „gyilkosság az orient expresszen könyv”
Ostyamentes Kit Kat – egy könyv, ami meglepett téged
Ismételten egy Agatha Christie könyvet választottam ide. ( Hát igen, imádom az írónőt, tud valamit ! ) Nem mást, mint a Tíz kicsi négert. Ismételten a vége volt az, amire nagyon nem számítottam és meglepődtem rajta rendesen.
Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral – egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read)
Ruta Sepetys Árnyalatnyi remény könyve ilyen számomra. Maga a történet nagyon megrázó és megható egyben, és végig görcsben van az ember gyomra, de mégis annyira megszerettem ezt a könyvet, hogy bármikor szívesen újra olvasom. Még akkor is ha megsirat, csak legyen papírzsepi a közelben.
Bonbon – egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet
Ez nehéz kérdés, hiszen nem sok ilyen könyv van. Én ide Böszörményi Gyula Ambrózy báró esetei sorozatát mondanám, mert mondjuk szívesen olvasta a sorozatot a mamám is. Másrészről a sorozatban van krimi, romantika, történelem végül is több fajta műfaj megjelenik benne, ezért szerethetik szerintem többen is.

Képtalálat a következőre: „ambrózy báró esetei”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése