2020. június 13., szombat

Ruby Saw: Liv Jackson életei | ELŐOLVASÁS|

Az a helyzet, hogy én már a Pillangó-hatást és Az igazit is imádtam, de ez a kötet tényleg levett a lábamról.

Először is szeretném megköszönni Ruby Saw írónőnek, hogy bizalmat szavazott nekem és előolvasója lehettem ennek a csodálatos történetnek.

Írta: Ruby Saw
Cím: Liv Jackson életei
Oldalak száma: 432
Kiadta: Book Dreams
Megjelenés: 2020
Molyos értékelése: -
Műfaj: romantikus,erotikus, new adult
Fülszöveg:
Az ​első szerelem gyönyörű, mondják. Liv Jackson teljesen másképp éli ezt meg, nem úgy, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Mély sebeket éget a lány lelkébe, amik gyógyulását sajnos az édesapja sem könnyíti meg. Idővel rá kell döbbennie, hogy Liv csak ingerek után tud tapasztalatot szerezni az élet minden terén.
Dylan Jackson szépen lassan utat enged a lánynak, és ekkor kezdődik csak igazán Liv első élete: nem várt kapcsolat, nem várt hódoló és a sötét múlt is bejelentkezik, ezzel is teljesen összezavarva a labilis lelkiállapotú Livet. Végül káosz alakul ki, amin mindenki legjobb tudása szerint igyekszik úrrá lenni. Kinek jót, kinek rosszat hoz el a végkifejlet.
Egy évvel később, amikor a lány komoly döntést hoz a jövőjét illetően, és úgy határoz, hogy elhagyja a szülői házat, akkor kezdődik a második élete, amiben újból a múlt démonaival kell megküzdenie, de azért a jelen is tartogat számára buktatókat, ám sikert is.
Vajon sikerül túllendülnie a múltján? Valóra válik egyetlen vágya, hogy megtalálja az igaz szerelmet? Az apja el tudja engedni végleg a kezét?
Borító:
Szerintem senki nem fog velem ellenkezni, ha azt mondom, hogy az írónő összes könyvének nagyon szép és egyedi borítója van, amit én személy szerint imádok, mert jól tükrözi az írónő egyediségét. Ennél a kötetnél is egy letisztult szép színvilággal rendelkező borítót kap az olvasó, ami sejteti, hogy mire is számíthatunk a történet során.
 Karakterek:
Igaz, hogy a blogon már írtam a Pillangó-hatás és Az igaziról is, ott pedig kifejtettem, hogy mit is gondolok a szereplőkről, de úgy érzem, hogy ezt most is meg kell tennem ennél a bejegyzésnél. Már csak azért is, mert ezen a köteten látszik igazán, hogy Ruby Saw milyen sokat fejlődött az írás terén, mert itt még szuperebb karakterábrázolásokat kaptunk, mint az előző kötetekben.
 Történetünk főszereplője Liv Jackson, aki eleinte nem egy szimpatikus karakter lehet az olvasó számára, mégis úgy gondolom, hogy ez kell ahhoz, hogy a lány jellemváltozása hatásos és hihető legyen. Ezáltal láthatja meg az olvasó, hogy a durcás kislányból hogyan is lesz érett nő. Én ezt a részét imádtam a regénynek.
A cselekmény során több férfi is megjelenik Liv körül, róluk most így nem írnék hosszan, csak annyit, hogy jó volt olyan férfikarakterekről olvasni, akik eredetiek és érdekes, szerethető személyiséggel rendelkeznek. Mondjuk, az írónőnél ezen nem lepődök meg, mert ő mindig olyan jó pasikat alkot a történeteiben, hogy a könyvmolyok elalélnak tőlük. Köszi Ruby Saw szeretünk téged és a könyves álom pasijaidat!
 Írói stílus:
Ismételten nem kellett csalódnunk az írónőben. Izgalmas cselekményszál, szerethető karakterek és sok-sok érzelem. Na, jó a szuper pasikat se hagyjuk ki a listából.
 Gondolataim a kötetről:
A történetet és a szereplőket már ismertem, mégis meglepett és magával ragadott a kötet. Határozottan jót tett neki az újraírás, bár én az eredetit is imádtam. Tudtam, hogy tetszeni fog a könyv, mert hát miért is ne tetszene, mondjuk arra egyáltalán nem számítottam, hogy kevesebb, mint egy nap alatt elolvasok egy több mint 400 oldalas regényt. Azért ez nálam egyáltalán nem megszokott, de hát, ami jó az jó.
 Ruby Saw könyvei mindig nagy élményt adnak számomra, és az írónő neve nekem garancia arra, hogy egy szuper olvasmányt fogok olvasni. Továbbra is tartom azt az elvemet, hogy az írónő minden könyvét elfogom olvasni, mert szerintem zseniálisan egyedi, amit ő csinál !
 Kiknek ajánlom:
  • akik szeretik Ruby Saw írónőt
  • akik szeretik az érzelmekkel teli történeteket
  • akik valami könnyed, gyorsan olvasható, de jó regényre vágynak
Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ – Ez egy újabb lépcsőfok lenne, hm? – reménnyel a szemében nézett rám, de nem tudtam mit mondjak.
– Az én lépcsőm ezzel véget ért. Elfogyott a beton – válaszoltam összehúzott szemmel.”
„ Dylan Jackson félelmetes volt számomra. Hiába voltam laza, amikor először vittem el Livet, belül rettegtem, hogy leüt és elás.”
„ Nem tehetem meg, hogy évekig kesergek egy rohadék miatt. A traumákat azért adja az élet, hogy erősebbé tegyen, nem?”

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D
Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!
Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!
Legyetek jók! Sziasztok!


Itt találjátok az írónőt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése