2019. október 1., kedd

Szeptemberi olvasmányaim



Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben elhoztam nektek a szeptemberi olvasmányaimat. Hát mit is mondhatnék erről a hónapról? Itt van az ősz, itt van újra... és itt a suli is. Az iskola sok könyvmoly számára nehézséget okoz, hiszen a tanulás miatt kevesebb idő jut az olvasásra. Ezt én is megéreztem rögtön, már most szeptemberben. Igaz betegség miatt kórházba is voltam, és hiába gondolná az ember, hogy milyen sok időm volt olvasni, akkor meg erőm nem volt hozzá, és inkább végig aludtam a napot. :D Hát ilyen, de ennek ellenére is sikerült hat könyvet befejeznem és 1204 oldalt elolvasnom. Hát, nem olyan rossz ez, én kibékülök vele. Na, de lássuk is mi volt ez a hat könyv. 

Christine Anne Colman: Megsebzetten                                   Bíró Szabolcs: Elveszett csillagok                             L. J. Wesley: 12 elsÅ‘ randi


L. J. Wesley: Afférok                                       L. J. Wesley: Brooke                           Gabriella Eld: Talpig feketében   



Az első olvasmányom a hónapban Christine Anne Colman Megsebzetten című kötete volt. Nagyon szeretem az első részét, a másodikat pedig egyszerűen imádtam. Igazán jó kezdése volt a hónapomnak. Természetesen öt csillagot adtam rá, és a róla írt véleményemet a borítóra kattintva bátran megtudjátok nézni.

A második olvasmányom Bíró Szabolcs Elveszett csillagok kötete volt, ahol kiderítettem azt, hogy az író nagyon ügyesen ír az ifjúsági kategóriában is, nem csak a történelmi regények állnak jól neki. Ez a kötet egy igazán okos ifjúsági regény, amit felnőttek is bátran olvashatnak, hiszen úgy is könnyed kikapcsolódást tud nyújtani. Neki is öt csillagot adtam, és az értékelésemet a borítóra kattintva tudjátok elolvasni.

Ezután L. J. Wesley maratont tartottam. Az író elküldte nekem több könyvét is, így azt gondoltam jó akkor olvassuk el őket szépen egymás után. Nem hosszú történetekről van szó, tehát így iskola mellett igazán pihentető volt ilyen rövid történeteket olvasni. Az első amit olvastam az írótól a 12 első randi kötete volt, ami számomra visszahozta a nyári hangulatot, és nagyon sajnáltam, hogy nem nyáron olvastam, hanem egy borongós őszi napon. Erről a könyvről még nem készült értékelés a blogra, de most, hogy végre hazaengedtek a kórházból, szépen lassan szeretnék mindent bepótolni. 

Ezután elolvastam az író Afférok című kötetét. Hát, ez már nem tetszett annyira , mint az előző. Csalódás volt nekem ez a könyv, de majd nem sokára róla is lesz szó itt a blogon.

A harmadik kötetem az írótól a Brooke volt, ami számomra a kedvenc lett az írótól.  Lehet, hogy egészségügyisként főleg nagyon vonzzanak az ilyen jellegő témák, de huh imádtam. Róla is nem sokára lesz értékelés a blogon.

A hatodik olvasmányom és egyben az  utolsó is ebben a hónapban Gabriella Eld Talpig feketében kötete volt. Eddig még nem olvastam semmit az írónőtől, és rájöttem, hogy ez hiba volt. Rettentően jól szórakoztam ezen a történeten, és még kicsit a fájdalmamat is tudta enyhíteni a kórházban. Jár neki a piros pont, az már tuti. Nem sokára jönni fog értékelés erről a kötetről is. 

Ezek lettek volna az én szeptemberi olvasmányaim, nem túl sok, de lesz ez még több is. :) Ti miket olvastatok szeptemberben ?

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzésem. Ti miket olvastatok augusztusban ? Ha valamelyik könyvet már olvastad ezek közül, akkor azt bátran jelezd, gyere és beszéljük ki együtt !

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !


Legyetek jók! Sziasztok !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése